ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΣΤΡΑΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΒΕΥΗΣ

Lost Diggers of Vevi evidence to be handed over to Australian Defence Force


20130626-220448.jpg
Newcastle teacher Tom Tsamouras.
26 Jun 2013
Source: Michael Sweet
Following the announcement by Greece’s Minister for Macedonia and Thrace, Theodoros Karaoglou – that up to 30,000 euros has been earmarked for a dig at the alleged site of Australian soldiers buried anonymously in northern Greece in WWII – researchers in Australia will now present a dossier of evidence to the Australian Defence Force.
Unrecovered War Casualties – Army (UWCA) is the ADF unit responsible for investigating alleged burial locations of Australian service personnel overseas. Despite the Greek authorities’ vocal support for the dig, UWCA has not yet received an approach from the Greek Army to facilitate a preliminary investigation or a formal request for assistance.
The Greek minister, who confirmed that the Greek Army had prepared detailed plans to excavate the site, said that he would authorise the expenditure personally.
“We think we know where the tomb of these soldiers is, and we’re seeking a permit to dig there,” said Mr Karaoglou.
“We want to find this grave and I believe the Australian government will agree with us to go ahead. We want to honour these soldiers.”
Vevi, 16 kilometres south of the Yugoslav border, was the site of the first engagement between Australian and German troops during the Greek campaign in WWII.
Allied casualties for the Battle of Vevi are estimated at some 60 killed-in-action, with 28 Australian soldiers dead. 480 British Commonwealth troops were taken prisoner.
A group of amateur researchers in NSW and Victoria say there is significant evidence that up to 20 Australian troops who were killed in the battle were buried in anonymous graves and have never been recovered.
In 1991 Victorian veteran Brigadier Keith Rossi was shown the alleged site on a visit to Vevi to commemorate the 50th anniversary of the Greek campaign.
One of the researchers, Newcastle-based Greek Australian school teacher Tom Tsamouras, who has been instrumental in pinning down the alleged location of the unmarked burial site at Vevi told Neos Kosmos this week that the task of confirming the site was nearing completion.
“My task was to locate the site where they might be buried, based on the information from Brigadier Keith Rossi and other local reports.
“I believe we have now found the site and we have photographs of it.
“We also have documentation from the Greek military who have written a detailed report on what is required for a 15-day preliminary dig involving a two-acre area,” said Mr Tsamouras.
The Greek army’s report is currently being translated into English.
Mr Tsamouras has been assisted in his efforts by Greek lawyer Evangelos Ioannides, who lives near Vevi and who raised the matter originally with the Greek authorities.
Records of the Diggers killed in action and buried after the Battle of Vevi in April 1941 – and the names of those most likely to have been unrecovered – has been compiled by Victorian researchers Maria Cameron and Carl Johnson. This information will be added to the dossier going to UWCA.
Meanwhile, Tsamouras is involved in cross-referencing the anecdotal and other evidence regarding the site, bringing together reports over the years made by Vevi residents.
Mr Tsamouras says that the dossier of evidence could be provided to UWCA within weeks.
“They will consider this information and decide whether it is worthy of a preliminary dig,” said the NSW researcher.
“If they need more information, then we may have to provide more evidence or do it alone, with the assistance offered by the Greek authorities.
“If we have to do ourselves and we find evidence of human remains, UWCA are obligated by law to conduct a proper dig.”

ΠΗΓΗ: http://greekworldmedia.com

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:



Καθηγητής Νewcastle
Θωμάς Τσαμούρας.
26 Ιουνίου 2013-06-27


Πηγη αρθρου Μαικλ Σουιτ
Μετά την ανακοίνωση του ‘Έλληνα υπουργού Μακεδονίας και τη Θράκης, Θεόδωρου Καράογλου - ότι  ποσό ύψους μέχρι 30.000 ευρώ έχει διατεθεί για μια ανασκαπτική έρευνα  στην πιθανολογούμενη περιοχή, στην οποία  Αυστραλοί στρατιώτες τάφηκαν ανώνυμα στην βόρεια Ελλάδα κατά τον  Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο οι ερευνητές στην Αυστραλία θα παρουσιάσουν τώρα ένα φάκελο των αποδεικτικών τους στοιχείων στο υπουργείο  Ενόπλων Δυνάμεων Αυστραλίας.
Για τον Στρατό των αγνοουμένων (UWCA), είναι υπεύθυνη η μονάδα ADF για την διερεύνηση των υποδεικνυόμενων θέσεων ταφής του  αυστραλιανού στρατιωτικού προσωπικού,  που παρείχε υπηρεσίες στο εξωτερικό. Παρά την προφορική υποστήριξη των ελληνικών αρχών για την ανασκαφή, η UWCA δεν έχει λάβει ακόμη μια έκθεση πεπραγμένων από τον Ελληνικό Στρατό για να διευκολυνθεί η προκαταρκτική έρευνα ή μια επίσημη αίτηση για βοήθεια. Ο Έλληνας υπουργός, ο οποίος επιβεβαίωσε, ότι ο Ελληνικός Στρατός είχε ετοιμάσει λεπτομερή σχέδια, για να ανασκάψει την περιοχή, είπε, ότι θα εγκρίνει τις δαπάνες προσωπικά. "Νομίζουμε ότι ξέρουμε, που βρίσκεται ο τάφος αυτών των στρατιωτών, και αναζητούμε μια άδεια για να σκάψουμε εκεί», είπε ο κ. Καράογλου.
«Θέλουμε να λύσουμε αυτό το σοβαρό ζήτημα και πιστεύω, ότι η αυστραλιανή κυβέρνηση θα συμφωνήσει μαζί μας, ότι πρέπει, να προχωρήσουμε. Θέλουμε, να τιμήσουμε αυτούς τους στρατιώτες. "
Η Βεύη, 16 χιλιόμετρα νότια από τα σύνορα της Ελλάδας με την  Γιουγκοσλαβία, ήταν η περιοχή της πρώτης εμπλοκής μεταξύ των  αυστραλανών και των γερμανικών στρατευμάτων κατά την ελληνική εκστρατεία στην διάρκεια του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου. Οι συμμαχικές απώλειες κατά  την Μάχη της Βεύης υπολογίζονται σε περίπου, 60 στρατιώτες νεκρούς κατά την δράση, ανάμεσα στους οποίους 28 Αυστραλοί στρατιώτες. 480 Βρετανοί στρατιώτες της Κοινοπολιτείας συνελήφθησαν  αιχμάλωτοι. Μια ομάδα ερασιτεχνών ερευνητών στην Νέα Νότια Ουαλία και την Βικτώρια λένε, πως  υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις, ότι έως και 20 Αυστραλοί στρατιώτες που σκοτώθηκαν στη μάχη τάφηκαν σε  ομαδικούς τάφους ανώνυμα και δεν έχουν ανευρεθεί.
Το 1991 ο βετεράνος Ταξίαρχος Keith Rossi είχε δείξει την πιθανολογούμενη περιοχή σε μια επίσκεψη του στη Βεύη για τον εορτασμό της 50ης  επετείου από την ελληνική εκστρατεία. Ένας από τους ερευνητές, στο Νιουκάστλ της  Αυστραλίας  ο Έλληνας δάσκαλος Θωμάς Τσαμουρας, ο οποίος έχει συμβάλει στον εντοπισμό της πιθανολογούμενης θέσης του χώρο ταφής των αγνοουμένων  στη Βεύη είπε στον Νέο Κόσμο αυτή την εβδομάδα, ότι το έργο βρίσκεται στο στάδιο της ολοκλήρωσης. "Η αποστολή μου ήταν, να εντοπίσω το σημείο όπου έχουν ταφεί, με βάση τις πληροφορίες από τον Ταξίαρχος Keith Rossi και άλλες τοπικές εκθέσεις. «Πιστεύω ότι έχουμε βρει τώρα το σημείο και έχουμε φωτογραφίες από αυτό.
«Έχουμε, επίσης, έγγραφα από το ελληνικό στρατό, που έχει συντάξει μια λεπτομερή έκθεση σχετικά με το, τί απαιτείται για μια 15-ημέρη προκαταρκτική ανασκαφή, η οποία  αφορά δύο στρέμματα,"είπε ο Κ. Τσαμούρας. Η έκθεση του ελληνικού στρατού αυτή τη στιγμή μεταφράζεται στα αγγλικά. Ο κ. Τσαμουρας έχει βοηθηθεί  στις προσπάθειές του από τον Έλληνα δικηγόρο κ Ευάγγελο Ιωαννίδη, ο οποίος ζει κοντά στη Βεύη και ο οποίος έθεσε το θέμα αρχικά στις ελληνικές αρχές. Τα αρχεία από τις εκσκαφές όσων σκοτώθηκαν στη δράση και θάφτηκαν μετά τη μάχη της Βεύης τον Απρίλιο του 1941 - και τα ονόματα των ατόμων που είναι περισσότερο πιθανό, να μην έχουν ανευρεθεί - έχουν συνταχθεί από τους ερευνητές της πολιτείας της Βικτώρια Μαρία Cameron και  Carl Johnson. Οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει, να προστεθούν στο φάκελο UWCA. Εν τω μεταξύ, ο κ. Τσαμουρας εμπλέκεται στη διασταύρωση των ανεπίσημων και άλλων αποδεικτικών στοιχείων σχετικά με το σημείο ταφής, συγκεντρώνοντας εκθέσεις κατά τη διάρκεια των ετών, που έγιναν από κατοίκους της Βεύης. Ο κ. Τσαμουρας λέει, ότι ο φάκελος με τα αποδεικτικά στοιχεία θα κατατεθεί στο UWCA μέσα σε λίγες εβδομάδες. "Να εξετάσουν αυτές τις πληροφορίες και να αποφασίσουν αν είναι αντάξιες μιας προκαταρκτικής ανασκαφής», δήλωσε ο ερευνητής NSW. "Αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες, τότε μπορεί, να χρειαστεί, να παράσχουν περισσότερα στοιχεία ή να το κάνουν μόνοι τους, αξιοποιώντας την βοήθεια, η οποία  προσφέρεται από τις ελληνικές αρχές. «Αν εμείς πρέπει, να το κάνουμε μόνοι μας και να βρούμε αποδείξεις των ανθρωπίνων λειψάνων, το UWCA είναι υποχρεωμένο από το νόμο να διεξάγει μια κανονική ανασκαφή."


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΝΑBUCCO

Απορρίφθηκε ο Nabucco νίκη για τον ΤΑΡ μέσω του οποίου το αζέρικο αέριο θα περνά στην ΕΕ

Το σχέδιο του αγωγού Nabucco απορρίφθηκε από τους παραγωγούς φυσικού αερίου στο κοίτασμα Σαχ Ντενίζ ΙΙ στο Αζερμπαϊτζάν, ανακοίνωσε σήμερα ο μεγάλος αυστριακός ενεργειακός όμιλος OVM, ένας από τους επενδυτές στο πρόγραμμα του αγωγού που θα επιτρέψει να διαφοροποιηθούν οι πηγές φυσικού αερίου για την Ευρώπη.
"Η κοινοπραξία Σαχ Ντενίζ ΙΙ ενημέρωσε τον OVM... για την απόφασή της σχετικά με τον τρόπο που προτιμά για την παράδοση του αερίου στην Ευρώπη. Το πρόγραμμα Nabucco δεν επελέγη από την κοινοπραξία", αναφέρει ο OVM στην ανακοίνωσή του.

Η κοινοπραξία, στην οποία συμμετέχουν η αζερινή Socar, η βρετανική BP, η νορβηγική Statoil και η γαλλική Total, είχε ανακοινώσει πως θέλει να δημοσιοποιήσει στα τέλη Ιουνίου την απόφασή της αναφορικά με τον αγωγό μέσω του οποίου θα μεταφέρεται στην Ευρώπη το αέριο της Κασπίας.

Το ανταγωνιστικό σχέδιο του Nabucco είναι αυτό του TAP (Trans Adriatic Pipeline), βάσει του οποίου ο αγωγός φτάνει ως την Ιταλία μέσω των ελληνοτουρκικών συνόρων, περνώντας από την Ελλάδα και την Αλβανία.

Ο Nabucco θα συνέδεε την Τουρκία με την Αυστρία περνώντας από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ουγγαρία.

"Ο OMV αποδέχεται την απόφαση της κοινοπραξίας, αλλά ο OMV πιστεύει πως η προσφορά που έγινε από τη NGPI (την κοινοπραξία του Nabucco) εκπλήρωνε όλα τα κριτήρια επιλογής και ήταν πολύ ανταγωνιστική", αναφέρει ο αυστριακός όμιλος, ο οποίος είχε επενδύσει στο σχέδιο του Nabucco, μαζί με την ουγγαρέζικη MOL, τη ρουμανική Transgaz, τη βουλγαρική Bulgargas, την τουρκική Botas και πιο πρόσφατα τη γαλλική GDF-Suez.

Οι μέτοχοι του TAP είναι η E.ON Ruhrgas, η Statoil της Νορβηγίας και η Axpo της Ελβετίας.






Νωρίτερα σήμερα

Πραγματοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε το πρωί η συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας Sah Deniz 2, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Εν τω μεταξύ, υπογράφεται το απόγευμα, σε επίσημη τελετή για τη Συμφωνία Φιλοξενούσας Χώρας (ώρα 18.30, στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετάνια») η συμφωνία για τον αγωγό φυσικού αερίου ΤΑP.
Τη συμφωνία θα υπογράψουν, από την πλευρά της κυβέρνησης, ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Μάκης Παπαγεωργίου και από την πλευρά του TAP, o Managing Director, Kjetil Tungland.


Έκθεση του ΥΠΕΞ για τους αγωγούς ΤΑΡ 

Θετικό κλίμα υπέρ της κατασκευής του αγωγού φυσικού αερίου TAP, που θα μεταφέρει φυσικό αέριο από το κοίτασμα Σαχ Ντενίζ του Αζερμπαιτζάν μέσω Ελλάδας και Αλβανίας προς την Ευρώπη, διαμορφώνεται λίγα 24ωρα πριν από την επίσημη ανακοίνωση της οριστικής απόφασης της Κοινοπραξίας εκμετάλλευσης του κοιτάσματος ως προς τον αγωγό που θα προτιμηθεί για τη μεταφορά του καυσίμου.
Στο μεταξύ, έκθεση του υπουργείου Εξωτερικών για το ζήτημα των αγωγών, καταγράφει σειρά πλεονεκτημάτων για τη χώρα μας εφόσον επικρατήσει το πρότζεκτ του αγωγού TAP.
Παράγοντες που σχετίζονται με τη διαδικασία εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία για την επικράτηση του σχεδίου που υποστηρίζει η χώρα μας έναντι του ανταγωνιστικού αγωγού Ναμπούκο, που διέρχεται εκτός Ελλάδος, σημείωναν ωστόσο ότι τίποτα δεν έχει κριθεί μέχρι την τελική ανακοίνωση.
Κορυφαία στελέχη, εκπρόσωποι της Κοινοπραξίας εκμετάλλευσης του Σαχ Ντενίζ ενημερώνουν σήμερα τον πρωθυπουργό κ. Α. Σαμαρά και την ηγεσία του ΥΠΕΚΑ σχετικά με τη διαδικασία. Στην Κοινοπραξία μετέχουν η βρετανική BP και η νορβηγική Statoil με ποσοστά από 25,5 % καθώς και οι SOCAR (Αζερμπαϊτζάν, 10%) Total (Γαλλία, 10%) LukAgip (ιταλική Eni και ρωσική LUKoil, 10%) ΝIOC (Ιράν, 10%) και TPAO (Τουρκία, 9%).
Ανάλογες ενημερώσεις γίνονται και στις κυβερνήσεις όλων των χωρών που εμπλέκονται στον ένα ή τον άλλο αγωγό, δηλαδή στο άνοιγμα του λεγόμενου Νοτίου διαδρόμου φυσικού αερίου που αποσκοπεί στην εισαγωγή φυσικού αερίου στην ΕΕ από νέες πηγές, πέραν της ρωσικής Gazprom που αποτελεί το βασικό προμηθευτή της Ευρώπης.

Σήμερα το απόγευμα, εξάλλου, θα γίνει η επίσημη τελετή υπογραφής της Συμφωνίας Φιλοξενούσας Χώρας (Ηοst Government Agreement) για τον αγωγό φυσικού αερίου ΤΑP (Trans Adriatic Pipeline), μεταξύ της κυβέρνησης και της Κοινοπραξίας κατασκευής του αγωγού η οποία μονογραφήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο ΥΠΕΚΑ. Τη συμφωνία θα υπογράψουν από πλευράς της Eλληνικής Κυβέρνησης, ο Υπουργός Οικονομικών κ. Γιάννης Στουρνάρας και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κ. Μάκης Παπαγεωργίου και από πλευράς TAP o Managing Director, κ. Kjetil Tungland.
Η απόφαση της Κοινοπραξίας του Σαχ Ντενίζ ως προς τον προτιμητέο αγωγό είναι το αποτέλεσμα πολυετούς διαδικασίας στην οποία συμμετείχαν άλλα δύο εναλλακτικά σχέδια αγωγών: ο ελληνο-ιταλικός (ITGI) και ο SEEP, που απορρίφθηκαν νωρίτερα από την Κοινοπραξία του Σαχ Ντενίζ για να απομείνουν ο TAP και ο Ναμπούκο.

Μία ακόμη παράμετρος που έχει σημασία για τη χώρα μας είναι ότι η αζέρικη εταιρία φυσικού αερίου SOCAR, που συμμετέχει στην Κοινοπραξία εκμετάλλευσης του Σαχ Ντενίζ είναι η μοναδική υποψήφια για την εξαγορά της πλειοψηφίας των μετοχών του ΔΕΣΦΑ στο πλαίσιο της διαδικασίας αποκρατικοποίησης που βρίσκεται σε εξέλιξη στο ΤΑΙΠΕΔ. Σημειώνεται ακόμη ότι με βάση τις συμφωνίες που υπεγράφησαν πρόσφατα, η Κοινοπραξία του Σαχ Ντενίζ έχει «οψιόν» για εξαγορά έως και 50% των μετοχών του αγωγού ΤΑΡ, στην περίπτωση εννοείται που προκριθεί το συγκεκριμένο σχέδιο έναντι του Ναμπούκο.

Σύμφωνα με την έκθεση του ΥΠΕΞ τα οφέλη από την κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ για την Ελλάδα κωδικοποιούνται ως εξής:

1.Γεωστρατηγική σημασία
Η ολοκλήρωση του αγωγού TAP θα είναι μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουν γίνει ποτέ στην χώρα μας και θα σηματοδοτήσει την δυναμική επανατοποθέτηση της Ελλάδας στο γεωστρατηγικό περιβάλλον και στον ενεργειακό χάρτη της περιοχής.

2.Αύξηση πολιτικής βαρύτητας
Η ύπαρξη του αγωγού προβάλλει θετικά πολιτικά μηνύματα τόσο στην περιοχή όσο και στην Ευρώπη για τη βαρύτητα της Ελλάδας στην ευρύτερη περιοχή της. Επίσης, ενισχύει την ταυτότητά της ως παράγοντα σταθερότητας. Η Ελλάδα, συμμετέχοντας στον Νότιο Διάδρομο Αερίου, είναι παρούσα στις εξελίξεις που αφορούν την εκμετάλλευση των μεγάλων κοιτασμάτων φυσικού αερίου της Κασπίας.

3.H Ελλάδα καθίσταται ενεργειακός κόμβος και άξονας στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης
Πέραν της μεταφοράς τράνζιτ αερίου προς την δυτική Ευρώπη θα υπάρχει η δυνατότητα διανομής ποσοτήτων στα Βαλκάνια μέσω διασυνδετηρίων αγωγών. Η αγορά της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας θα μπορεί να τροφοδοτείται μέσω του σχεδιαζόμενου αγωγού IGB και τα Δυτικά Βαλκάνια μέσω του σχεδιαζόμενου αγωγού Ιονίου Αδριατικής (Ionian Adriatic Pipeline—IAP).

4.Διαφοροποίηση πηγών φυσικού αερίου για την ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά
H δυνατότητα προμήθειας της ελληνικής αγοράς με φυσικό αέριο μέσω του αγωγού TAP σημαίνει μία πρόσθετη πηγή, άρα αύξηση των επιλογών και της διαπραγματευτικής δύναμης της χώρας μας έναντι των προμηθευτών της. Συνεπώς, ενισχύεται η ενεργειακή ασφάλεια της χώρας μας και της ευρωπαϊκής αγοράς.

5.Σημαντική άμεση ξένη επένδυση
Ο TAP αποτελεί άμεση ξένη επένδυση στην Ελλάδα ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

6.Αύξηση απασχόλησης
Δημιουργία 2.000 άμεσων και 10.000 έμμεσων νέων θέσεων εργασίας.

7.Πολλαπλασιαστικά οφέλη στην ελληνική οικονομία
Η κατασκευή και λειτουργία του έργου θα απαιτήσει την προμήθεια πλειάδας προϊόντων και υπηρεσιών από ελληνικές εταιρείες.

8.Επενδυτική εμπιστοσύνη
Η ολοκλήρωση του έργου δείχνει την εμπιστοσύνη της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας στη δυναμική και την προοπτική της ελληνικής οικονομίας.


Η «ταυτότητα» του αγωγού TAP

Μέτοχοι:
TAP AXPO(EGL) (Ελβετία — 42,5%) Statoil (Νορβηγία — 42,5%) ΕΟΝ (Γερμανία—15%)

Μεταφορική ικανότητα:
10 δισ. κυβικά μέτρα ετησίως - με δυνατότητα επέκτασης σε 20 δις. με την προσθήκη δύο σταθμών συμπίεσης στις Σέρρες και τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Διάμετρος αγωγού:
στο χερσαίο (onshore) τμήμα 48 ίντσες (1,2 μέτρα)
στο υποθαλάσσιο (offshore) τμήμα 36 ίντσες (0,91 μέτρα)

Μήκος:
870 χιλιόμετρα συνολικά. Ελλάδα 550 χλμ. Αλβανία 205 χλμ. Αδριατική Θάλασσα 110 χλμ. Ιταλία 5 χλμ.

Υψομετρικές διαφορές:
Υψηλότερο σημείο στα 1800 μέτρα στην Αλβανία
Χαμηλότερο σημείο σε βάθος 810 μέτρων στην Αδριατική Θάλασσα


ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ


ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΑP

Κρίνεται η τύχη του TAP

Σήμερα η επίσημη ενημέρωση της κυβέρνησης Δημοσιεύματα του ξένου Τύπου θέλουν την κοινοπραξία που εκμεταλλεύεται τα κοιτάσματα φυσικού αερίου του Αζερμπαϊτζάν να έχει επιλέξει τον αγωγό ΤΑΡ, ο οποίος διέρχεται από την Ελλάδα, για τη μεταφορά του καυσίμου στην Ευρώπη. Η ελληνική κυβέρνηση αναμένεται να ενημερωθεί σήμερα επισήμως από εκπροσώπους της κοινοπραξίας, στην οποία συμμετέχουν η ΒΡ, αλλά και η Soccar, που έχει υποβάλει προσφορά για την εξαγορά του ΔΕΣΦΑ.

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: 
ΑΥΤΟ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2015 ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ

ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ. ΟΣΟΙ ΑΝΑΛΥΕΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΛΗΓΕΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2015 ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΒΕΒΑΙΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΝΕΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΕΘΕΙ ΞΑΝΑ. ΤΟ ΑΠΩΤΑΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΡΤΙΟΣ ΤΟΥ 2015.

ΓΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΛΙΓΑΡΧΩΝ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΛΩΝ Η ΜΙΑ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΟΛΙΓΑΡΧΩΝ; ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"