ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

ΟΟΣΑ: «Πρωταθλήτρια» στις αυξήσεις φόρων η Ελλάδα

ΟΟΣΑ: «Πρωταθλήτρια» στις αυξήσεις φόρων η Ελλάδα

ΨΕΜΑΤΑ!!! Aφού ο κος Στουρνάρας λέει ότι δεν υπάρχει υπερφορολόγηση

Οι φόροι στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 1,6 ποσοστιαίες μονάδες και συγκεκριμένα από 32,2% έφτασαν το 33,8% μέσα σε έναν χρόνο
Ανάμεσα στις χώρες με τις μεγαλύτερες αυξήσεις στους φόρους βρέθηκε η Ελλάδα για το 2012...



Αναλυτικά, σύμφωνα με έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), οι φορολογικοί συντελεστές αυξήθηκαν στις 21 από τις 30 χώρες του Οργανισμού και μειώθηκαν σε εννέα, ενώ οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώθηκαν, το 2012, σε Ουγγαρία, Ελλάδα, Ιταλία και Νέα Ζηλανδία.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση κατά 1,6 ποσοστιαίες μονάδες και συγκεκριμένα από το 32,2% στο 33,8%, ενώ στην Ουγγαρία κατά 1,8%.

Όσον αφορά στην εξέλιξη της φορολογίας από το 1965 μέχρι σήμερα στην Ελλάδα, τα συνολικά φορολογικά έσοδα ως ποσοστό του ΑΕΠ ήταν μόλις 18% το 1965, ενώ μέσα σε περίπου τρεις δεκαετίες ανήλθαν το 2000 στο 34,3%, για να υποχωρήσουν στη συνέχεια μέχρι το 2009, στο 30,5%.

Ακόμη, τα φορολογικά έσοδα ακολούθησαν ανοδική πορεία από τα χαμηλά επίπεδα που κατεγράφησαν σχεδόν σε όλες τις χώρες το 2008 και 2009, με τον μέσο όρο των φορολογικών εσόδων, ως ποσοστό του ΑΕΠ, στις χώρες του ΟΟΣΑ να διαμορφώνεται στο 34,6% το 2012, από 34,1% το 2011 και 33,8% το 2010.

Σημαντική αύξηση στους φόρους, ως ποσοστό του ΑΕΠ, εμφάνισαν η Ιταλία και η Νέα Ζηλανδία, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ισλανδία. Από την άλλη, η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στο Ισραήλ, στην Πορτογαλία και στη Μεγάλη Βρετανία.

Στις ΗΠΑ κατεγράφη αύξηση από το 24% του ΑΕΠ το 2011 στο 24,3% του ΑΕΠ το 2012.

Τέλος, η υψηλότερη φορολογία, μεταξύ των χωρών του ΟΟΣΑ, εμφανίζεται στη Δανία (48% το 2012), σε Βέλγιο και Γαλλία.
 
ΠΗΓΗ: http://planet-greece.blogspot.com

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: 
ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΟΟΣΑ ΣΕ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Πόρισμα-κόλαφος κατά της τρόικας

Οτμαρ Κάρας: «Η λειτουργία της τρόικας δεν βασίζεται στο κοινοτικό δίκαιο»

Πόρισμα-κόλαφος κατά της τρόικας από το Ευρωκοινοβούλιο

O αυστριακός ευρωβουλευτής Οτμαρ Κάρας που μαζί με τον γάλλος σοσιαλιστή Λιέμ Χοάνγκ Νγκοκ, ανέλαβαν να συντάξουν έκθεση για τα πεπραγμένα της τρόικας στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Πόρισμα-κόλαφος κατά της τρόικας από το Ευρωκοινοβούλιο
Λιγότερη λιτότητα και αλλαγή των δημοσιονομικών στόχων για τις χώρες που βρίσκονται σε μνημόνιο, όπως η Ελλάδα, επειδή η ύφεση αποδείχτηκε πολύ μεγαλύτερη απ' όσο αρχικά είχε εκτιμηθεί, ζητούν οι ευρωβουλευτές Οτμαρ Κάρας και Λιέμ Χοάνγκ Νγκοκ, συντάκτες του πορίσματος του Ευρωκοινοβουλίου για τα πεπραγμένα και τον ρόλο της τρόικας στην αντιμετώπιση της κρίσης.

Σύμφωνα με το προσχέδιο του πορίσματος, η τρόικα χρεώνεται λάθη και δυσλειτουργίες και τελικά σοβαρές αστοχίες όπως η βαθιά ύφεση, η μεγάλη άνοδος της ανεργίας και η αύξηση του δημοσίου χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ παρά τη δημοσιονομική προσαρμογή.

Επίσης στο πόρισμα συστήνεται η δημιουργία Ευρωπαϊκού Νομισματικού Ταμείου (με στόχο την σταδιακή αποχώρηση του ΔΝΤ) και την αλλαγή των διαδικασιών λήψης αποφάσεων από το Eurogroup.

Διαβάστε εδώ το πόρισμα του Ευρωκοινοβουλίου για τα πεπραγμένα της τρόικας στην ΕΕ

Το προσχέδιο της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με το έργο της διεθνούς τρόικας των πιστωτών (Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, Ευρωπαϊκή Επιτροπή) κατατέθηκε την Τετάρτη στην αρμόδια Επιτροπή Οικονομικών του ΕΚ από τους επικεφαλής της ομάδας που ανέλαβε να διενεργήσει σχετική έρευνα, τον Ότμαρ Κάρας (ΕΛΚ, Αυστρία) και τον Λιέμ Χοάνγκ Νγκοκ (Σοσιαλιστές και Δημοκράτες, Γαλλία), σύμφωνα με ανακοίνωση της επιτροπής αυτής.

Ακόμα, το προσχέδιο σημειώνει ότι σε όλες τις χώρες που εφαρμόζεται το πρόγραμμα το δημόσιο χρέος έχει αυξηθεί και εκφράζει τη λύπη του, για τις ενίοτε υπερβολικά αισιόδοξες υποθέσεις της τρόικας, ιδίως όσον αφορά την ανάπτυξη, αλλά και για την ανεπαρκή αντίληψη της πολιτικής αντίστασης για αλλαγές σε ορισμένα κράτη μέλη, ενώ αναφέρει ότι από το 2008 και μετά οι κοινωνικές ανισότητες διευρύνθηκαν.

Ειδικά για τη χώρα μας τονίζει μεταξύ άλλων ότι μετά από πέντε αναθεωρήσεις του Μνημονίου και εξαιτίας των ανεπαρκών αποτελεσμάτων χρειάστηκε και δεύτερο πρόγραμμα, ενώ αν και ο στόχος των προγραμμάτων ήταν να αποτραπεί η χρεοκοπία, αυτό δεν επιτεύχθηκε. Ακόμα, αφήνει αιχμές για την έλλειψη πολιτικής βούλησης.

Στο πόρισμα προτείνεται - εκτός από τη δημιουργία Ευρωπαϊκού Νομισματικού Ταμείου - η χαλάρωση των μέτρων λιτότητας και πιο συγκεκριμένα, η τρόικα να διαμορφώνει πολιτικές με βάση τα τελευταία εμπειρικά δεδομένα από την επίπτωση των δημοσιονομικών μέτρων στην ύφεση, να υπάρχει περισσότερη λογοδοσία για τα μνημόνια σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά και να ενημερώνεται το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από τους εκπροσώπους της Κομισιόν στην τρόικα.

Ο Οτμαρ Κάρας δήλωσε σχετικά: «Η λειτουργία της τρόικας βασίζεται στη συνεργασία των κυβερνήσεων, αλλά όχι στο κοινοτικό δίκαιο. Στο μέλλον, η διαφάνεια, ο έλεγχος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και η δημοκρατική νομιμότητα πρέπει να είναι εγγυημένες. Πρέπει το ταχύτερο δυνατόν, η τρόικα να εναρμονιστεί με το κοινοτικό δίκαιο, εξέλιξη για την οποία απαιτείται αλλαγή των ευρωπαϊκών συνθηκών. Για τον λόγο αυτό ζητώ αναθεώρησή τους το συντομότερο δυνατόν».

Μέχρι στιγμής, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατόρθωσε να φέρει εκπροσώπους του ΔΝΤ σε ακρόαση μόνο μία φορά, τον Ιούλιο του 2013, σχετικά με το σχέδιο διάσωσης της Κύπρου. Οι κανονισμοί του ΔΝΤ ορίζουν ότι οι εκπρόσωποί του θα πρέπει να γνωρίζουν εκ των προτέρων τι πρόκειται να περιμένουν σε περίπτωση ακρόασης και ότι τέτοιες συναντήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται κεκλεισμένων των θυρών.

Αποστολές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα πραγματοποιηθούν στην Πορτογαλία, την Ελλάδα και την Κύπρο κατά την εβδομάδα από 6 έως 10 Ιανουαρίου και στη συνέχεια, στα μέσα Ιανουαρίου, θα υπάρξει ακρόαση στην επιτροπή του Επιτρόπου Oλι Ρεν, αρμόδιου για τις οικονομικές και νομισματικές υποθέσεις της ΕΕ, του πρώην επικεφαλής της ΕΚΤ, Ζαν Κλοντ Τρισέ, και του επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας, Κλάους Ρεγκλιγκ. 
ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ
 ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:  
ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ 2010. ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΝ ΟΙ ΑΚΡΙΤΑ ΦΙΛΟΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΠΟΥ ΟΛΟ ΜΑΣ ΣΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΕΔΩ

αρθρο βαγγελη ιωαννιδη:υπαρχει ελπιδα για την ελλαδα - βαγγελης ...


ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; 

<< Άποψη μου αμετακίνητη είναι, ότι το γρηγορότερο θα πρέπει, να διεκδικηθεί από την πλευρά μας με συνεχείς πιέσεις και να αποφασιστεί από τους δανειστές μας επιτέλους, ως μόνη διέξοδος, ένα νέο πραγματικό και εθελοντικό κούρεμα του δημοσίου χρέους, που βρίσκεται στα χέρια των επίσημων δανειστών της χώρας, ένα Οfficial Sector Ιnvolvement ( OSI). Το κούρεμα αυτό πρέπει, να αφορά το σύνολο του χρέους, που έχουν στα χέρια τους οι επίσημοι δανειστές, δηλαδή οι χώρες οι  οποίες μας δάνεισαν μέσω του μηχανισμού στήριξης από τον Μάιο του 2010 με τα διακρατικά δάνεια , τα ποσά που μας δάνεισαν μέσω του EFSF αργότερα , καθώς και το χρέος που κατέχει η ΕΚΤ και οι κεντρικές τράπεζες των κρατών μελών, όπως και το ΔΝΤ, που μέχρι σήμερα μας έχει δανείσει ένα ποσό περίπου 27 δις ευρώ.  
Όσο δύσκολα και αν είναι για την μεν  ΕΚΤ, να αποδεχθεί αλλαγή του καταστατικού της για κάτι τέτοιο και για δε το ΔΝΤ να αποδεχθεί  πρώτη φορά στην ιστορία  κούρεμα του δικού του ποσού, επειδή δεν θέλει, να χάνει τα χρήματα του, διότι θεωρεί, πως είναι δανειστής τελευταίου καταφυγίου και δεν πρέπει, να δημιουργηθεί προηγούμενο εις βάρος του, είναι απαραίτητο πάση θυσία, να το επιδιώξουμε συντονισμένα. Άλλωστε το ΔΝΤ για το επίσημο χρέος, που βρίσκεται στα χέρια των υπολοίπων δανειστών ορθά επιδιώκει και ζητά το κούρεμα, όπως έχουμε διαπιστώσει μέχρι σήμερα, άλλα παράλληλα  επιθυμεί, να εξαιρέσει τα χρήματα, που δάνεισε στην Ελλάδα το ίδιο. Το ύψος του κουρέματος αυτού απαιτείται , να φτάσει στο 50% του χρέους, που κατέχουν οι επίσημοι πιστωτές, έτσι ώστε το δημόσιο χρέος της χώρας, να πέσει κάτω από το 80% του ΑΕΠ και να καταστεί πραγματικά βιώσιμο, διότι όπως έχω τοποθετηθεί με άρθρο μου το 2011, ο επιδιωκόμενος στόχος για χρέος 120% του ΑΕΠ το 2020 δεν καθιστά το ελληνικό χρέος βιώσιμο σε καμία περίπτωση. Το δημόσιο χρέος της χώρας, που βρίσκεται στα χέρια των επίσημων πιστωτών μας ανέρχονταν  στο ύψος των 183 δις ευρώ στο τέλος του 2012 από το σύνολο των 305,5 δίς.
Επίσης το ποσό των 50 δις της ανακεφαλαιοποίησης των ελληνικών τραπεζών αποτελεί αδήριτη ανάγκη, να επιδιώξουμε μετά από σκληρή επαναδιαπραγμάτευση, να προέλθει απευθείας από τον (ΕSM) Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, χωρίς να επιβαρυνθεί τελικά το δημόσιο χρέος, με την βοήθεια ενός συνασπισμού επιτέλους  των πληττόμενων χωρών του Νότου με προεξάρχουσες τις Ιταλία και Ισπανία, που ήδη πέτυχαν για το μέλλον με την  απόφαση του Συμβουλίου Κορυφής τον Ιούνιο του 2012 για τις ανάγκες ανακεφαλαιοποίησης των δικών τους τραπεζών, να προέλθουν τα απαραίτητα ποσά για αυτές απευθείας από τον (ΕSM) Ευρωπαϊκό Μηχανισμό, όταν λειτουργήσει η τραπεζική ένωση.  Σε αυτό μας το αίτημα θα έχουμε συμπαραστάτη και το ΔΝΤ, το οποίο ήδη πιέζει προς αυτήν την κατεύθυνση, αναγνωρίζοντας διαρκώς σε αντίθεση με τις εμμονές των Ευρωπαίων, ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο αλλιώς. Κάτι τέτοιο θα έχει ως αποτέλεσμα την πρόσθετη μείωση του κατά 25% επι του ΑΕΠ, ακριβώς επειδή τα χρήματα, που θα απαιτηθούν για τις τράπεζες, δεν θα επιβαρύνουν τελικά το ελληνικό δημόσιο. Αν μάλιστα υπάρξει συνδυασμός κουρέματος κατά 50% και ανακεφαλαιοποίηση απευθείας από τον ESM,  τότε θα έχουμε σωρευτικά μια μείωση του δημοσίου χρέους κατά 60% περίπου επι του ΑΕΠ.
 Επιπροσθέτως μια συνολική συμφωνία του ελληνικού προβλήματος, θα χρειαστεί, να περιλαμβάνει την μείωση του επιτοκίου δανεισμού περεταίρω στο επίπεδο του 1%  ή και τον εκμηδενισμό του δεδομένου, ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο και υπάρχει κίνδυνος, να χαθούν ολοσχερώς τα κεφάλαια, που μας δάνεισαν, άρα χρειάζεται μια ρεαλιστική προσέγγιση και από την πλευρά των δανειστών άμεσα. Η μείωση αυτή του επιτοκίου δανεισμού χρειάζεται , να αφορά οπωσδήποτε τους επίσημους πιστωτές και ίσως θα χρειαστεί, να επιδιωχθεί, αν γίνεται πια , μια νέα συμφωνία σε εθελοντική πάντα βάση και για τους ιδιώτες πιστωτές, εξαιρουμένων βέβαια των δύστυχων μικροομολογιούχων και των ασφαλιστικών ταμείων της χώρας, οι οποίοι   κατέχουν πλέον το υπόλοιπο μετά το αρχικό PSI μέρος του χρέους, δηλαδή 104,6 δισ. Ευρώ, ενώ σήμερα τα ελληνικά ομόλογα, που έχουν στα χέρια τους έχουν επιτόκιο 3,6%. Βέβαια λόγος για νέο κούρεμα του κεφαλαίου του χρέους, που έχει στα χέρια του ο ιδιωτικός τομέας δεν μπορεί, να γίνει και μάλιστα εύκολα ειδικά μετά τις απαράδεκτες εγγυήσεις, που συμφωνήθηκαν με το επιβεβλημένο,  αλλά ανεπαρκές αρχικό PSI, το οποίο συνοδεύθηκε δυστυχώς με την αποδοχή του επαχθούς Αγγλικού δικαίου, που εξασφαλίζει  μόνο τα συμφέροντα του δανειστή. Άρα το μόνο, το οποίο απομένει, είναι, να επιδιωχθεί, αν πλέον είναι εφικτό, όσον αφορά ειδικά τους ιδιώτες πιστωτές, μετά από κατάλληλη πίεση και της τρόικα, η εθελοντική συμμετοχή τους ίσως σε μια μείωση του επιτοκίου, που εξασφάλισαν με το PSI και παραμένει υψηλό για τις δυνατότητες της χώρας.
Επίσης θα χρειαστεί , να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, να ισχύσει και για την Ελλάδα στο μέλλον το σχέδιο για επαναγορά ομολόγων  απευθείας από τον ESM και την ΕΚΤ από την δευτερογενή αγορά στις τιμές, που διαπραγματεύονται αυτά, αν απαιτηθεί και οι οποίες είναι πολύ χαμηλότερες από την ονομαστική τους αξία και άρα θα οδηγηθούμε  σε  πρόσθετη μείωση του χρέους, χωρίς να χρειάζεται η χώρα, να δανείζεται ποσά από τους δανειστές και να τα εγγράφει στο χρέος, για να κάνει μια τέτοια διαδικασία η ίδια, όπως έγινε με την ανεπαρκή επαναγορά ομολόγων από την Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2012.
Οι παραπάνω ενέργειες είναι πλέον επιβεβλημένες παρά την δυσκολία τους  και απαιτείται ρεαλισμός  από του δανειστές μας, διότι υπάρχει ο κίνδυνος σε περίπτωση μιας απευκταίας άτακτης ελληνικής χρεοκοπίας, να χάσουν το σύνολο των χρημάτων τους πράγμα, που πρώτα οι ίδιοι δεν επιθυμούν.>>

<< Στο σημείο αυτό εντοπίζεται και η βασική ευθύνη του ΔΝΤ, διότι ενώ η στάση του στην υπόθεση του περεταίρω κουρέματος  και της ανακεφαλαιοποίησης απευθείας από τον ΕSM των ελληνικών τραπεζών, είναι πολύ υποστηρικτική και θετική απέναντι τουλάχιστον στους Ευρωπαίους, όσον αφορά την συνταγή παίζει και αυτό εξίσου με την Γερμανία και τις άλλες χώρες του ευρωπαϊκού Βορρά αρνητικό ρόλο, αφού ενώ παραδέχεται το λάθος, δεν δέχεται και αυτό περιέργως την αλλαγή της.>>


OΛΟΚΛΗΡΗ Η  ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2011 ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ


 ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΤΗΣ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ :


Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 20/11/2012 ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΣΟΦΙΑ ΖΟΥΖΕΛΗ

ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011
ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ 

ΕΔΩ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ:


ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΩΡΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ:
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩ:  

ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Για να κατανοήσουμε τί συμβαίνει στην χώρα πρέπει να καταλάβουν οι πολίτες ότι για το γεγονός πως δεν υπάρχουν πολιτικές επιλογές φταίνε και οι ίδιοι με τις επιλογές που ήδη κάνουν και ενισχύουν. Δυστυχώς η χώρα έχει εγκλωβιστεί απο την μία μεταξύ της υποταγής στα λάθη της τρόικας και της εγκληματικής συνταγής και απο την αλλη σε έναν αφόρητο λαικισμό που καλοπιάνει τους πάντες για να κερδίσει ψήφους λέγοντας παραμύθια.

Υπουργούς «έδωσε» ο Κάντας στην απολογία του

Υπουργούς «έδωσε» ο Κάντας στην απολογία του


Υπουργούς «έδωσε» ο Κάντας στην απολογία του
Πολιτικά πρόσωπα έβαλε τελικά στο «κάδρο» των ευθυνών για τα.... αμαρτωλά εξοπλιστικά προγράμματα κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας απολογίας του, ο πρώην αναπληρωτής διευθυντής εξοπλιστικών προγραμμάτων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, Αντώνης Κάντας.
Ο κατηγορούμενος απαντώντας στις ερωτήσεις των ανακριτών Γαβριήλ Μαλλή και Γιάννη Σταυρόπουλου, αλλά και του εισαγγελέα Αντώνη Ελευθεριάνου για το ρόλο πολιτικών προσώπων φέρεται να είπε ότι θεωρεί απίθανο, εφόσον πληρωνόταν ο ίδιος, να μην πληρώνονταν όσοι βρίσκονταν σε θέσεις πάνω και κάτω από αυτόν.
Δηλαδή, ο Υπουργός, ο διευθυντής εξοπλισμών καθώς και μέλη επιτροπών που ενέκριναν τις επίμαχες συμβάσεις.
akisgiannos
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αντώνης Κάντας συνέπεσε στη θητεία του ήδη καταδικασμένου πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου, ενώ επί των ημερών του Γιάννου Παπαντωνίου έμεινε στη θέση του για 3 μήνες χωρίς όμως να έχει υπογράψει κάποια σύμβαση.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν για τις αρχές και όσα λέει ο κατηγορούμενος για τον τρόπο διακίνησης της μίζας, που δεν γινόταν μόνο μέσω χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, αλλά και με τη μέθοδο της «μαύρης βαλίτσας», ώστε να εξαφανίζονται τα ίχνη.
Πληροφορίες μάλιστα θέλουν τον Αντώνη Κάντα να έχει προσθέσει άλλα τρία ονόματα στον κατάλογο των προσώπων που τον είχαν δωροδοκήσει για την επιλογή συγκεκριμένων εξοπλιστικών προγραμμάτων, ενώ ανέφερε και τρία νέα προγράμματα για την επιλογή των οποίων διακινήθηκαν μίζες.
Με βάση αυτά θεωρείται σχεδόν βέβαια ότι θα διευρυνθεί σύντομα ο κατάλογος τόσο των κατηγορουμένων, όσο και των αδικημάτων.
Η απολογία διεκόπη το βράδυ της Πέμπτης και θα συνεχιστεί την Δευτέρα, για τέταρτη ημέρα.

ΠΗΓΗ: http://www.newsbomb.gr

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"