ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ

ΠΑΝΤΑ ΑΗΔΙΑΖΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΤΗΝΟ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΑΥΤΙΩΝ.....ΑΛΛΟ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΟ ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΤΟΥ Ν. ΔΗΜΟΥ



TI NA ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ  ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ΣΤΟΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Ν.ΔΗΜΟΥ.  ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΣΤΗΡΙΚΤΗ ΚΑΙ ΗΜΙΜΑΘΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΩΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ. ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΥΡΙΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΝΤΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980 ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ Ε  ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΣΦΑΓΕΣ ΑΝ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕ  Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΘΗΚΕ ΑΠΟ 2 ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ Ε ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΥΨΗΛΑΝΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ; Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΠΟΛΑΙΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΕ ΚΑΙ ΡΗΧΕ ΑΝΑΛΥΤΗ . ΠΟΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ ΣΑΣ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ  ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ; ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΡΕΠΟΥΣΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ...TA IΔΙΑ ΛΕΓΑΤΕ  ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΗΘΕΝ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΣ ΣΕ ΕΜΜΟΝΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ  ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΑΣ ΟΝΤΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΕΚΡΥΨΕ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ. OΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΕΚΡΥΨΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΗΡΑ  ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΝΑΥΑΡΧΟ ΚΟΔΡΙΝΓΚΤΩΝ  ΕΙΧΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΜΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΤΥΧΟΥΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟ-ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ ΟΔΗΓΗΘΗΚΕ ΣΕ ΕΜΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΑΙΓΥΠΤΙΩΝ  ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ;  ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ ΣΕ ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΔΡΙΝΓΚΤΩΝ; ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ  ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ... ΜΑΛΛΟΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ ΤΟ 1999…TΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΑ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΑΛΛΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ  ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ Η ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΩΝ. ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΘΩΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΡΑΓΙΑΔΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΣΤΩΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΩΝ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΩΝ ΕΠΙ 400 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΥΤΗ Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΥΤΩΝ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΘΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΙ

Ωραια το συστημα βρηκε το θολο Ποταμι για να ανανεωσει την επιβιωση του με εναν ελεγχομενο μπαλαντερ που θελει λευκη επιταγη και δεν λεει τιποτα συγκεκριμενο και ως προβατα καποιοι απολιτικοι ψηφοφοροι ειναι ετοιμοι να του κανουν την χαρη...Ξυπνατε επιτελους ειδικα οι κεντροαριστεροι με δεξιες τσεπες....

Αύξηση τέλους ΑΠΕ μέσω λογαριασμών ρεύματος κατά 5 ευρώ

Πρόβλεψη στο πολυνομοσχέδιο

Αύξηση τέλους ΑΠΕ μέσω λογαριασμών ρεύματος κατά 5 ευρώ ανά μεγαβατώρα

Αύξηση τέλους ΑΠΕ μέσω λογαριασμών ρεύματος κατά 5 ευρώ ανά μεγαβατώρα
Αύξηση του τέλους χρηματοδότησης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας («ΕΤΜΕΑΡ»), που πληρώνουν οι καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ρεύματος κατά 5 ευρώ ανά μεγαβατώρα για το 2014, προκύπτει από τις διατάξεις για την εξάλειψη του ελλείμματος του λογαριασμού ΑΠΕ, που κατατέθηκαν την Παρασκευή στη Βουλή με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

Το τέλος ΕΤΜΕΑΡ καθορίζεται από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, η οποία ήδη με απόφασή της προχώρησε σε υπερδιπλασιασμό του για όλες τις κατηγορίες καταναλωτών, με ισχύ από την προσεχή Τρίτη 1η Απριλίου.

Για τους οικιακούς καταναλωτές π.χ. το τέλος κατά την απόφαση αυτή αυξάνεται κατά 114% (από 20,8 σε 44,42 ευρώ ανά μεγαβατώρα), για τις αγροτικές χρήσεις 150% (από 7,33 σε 18,36 ευρώ ανά μεγαβατώρα, κλπ.)

Όμως, η απόφαση αυτή θεωρείται βέβαιο ότι θα επανεξετασθεί με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου, ώστε η αύξηση να περιοριστεί μεσοσταθμικά (σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου) στα 5 ευρώ ανά μεγαβατώρα. Δηλαδή η μεσοσταθμική τιμή του τέλους θα διαμορφωθεί γύρω στα 20 ευρώ ανά μεγαβατώρα, έναντι 14,96 ευρώ που είναι σήμερα και 33,68 ευρώ που θα πήγαινε αν δεν λαμβάνονταν τα μέτρα που προβλέπει το νομοσχέδιο.

Τα μέτρα που περιλαμβάνονται στο τελικό κείμενο προβλέπουν, για αρκετές κατηγορίες επενδύσεων (π.χ. οικιακά και αγροτικά φωτοβολταϊκά), μικρότερη μείωση στις εγγυημένες τιμές απορρόφησης της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές (φωτοβολταϊκά, αιολικά, κλπ.) σε σχέση με το νομοσχέδιο που είχε δοθεί σε διαβούλευση.

Η μείωση των «ταριφών» προβλέπεται ότι θα εξοικονομήσει περί τα 470 εκατ. ευρώ ετησίως στο λογαριασμό χρηματοδότησης των ΑΠΕ. Προβλέπεται επίσης ότι οι επιστροφές εσόδων από τους παραγωγούς «πράσινης» ενέργειας προς το λογαριασμό θα γίνουν με κλίμακα και όχι οριζόντια.

Συγκεκριμένα, αυτές κλιμακώνονται από 20 έως 34% των εσόδων του 2013 για τα φωτοβολταϊκά (ανάλογα με την περίοδο σύνδεσης) και 10% για τις λοιπές ΑΠΕ ενώ με το αρχικό κείμενο η επιστροφή ήταν οριζόντια, 35% για όλους. Διατηρείται πάντως η εξαίρεση των οικιακών φωτοβολταϊκών από την επιστροφή τζίρου.

Ωστόσο, δεδομένου ότι υπήρχε δέσμευση προς την τρόικα για μηδενισμό του ελλείμματος του λογαριασμού ΑΠΕ στο τέλος του 2014, οι διαφορές που προκύπτουν καλύπτονται με την αύξηση του τέλους ΕΤΜΕΑΡ.

ΠΗΓΗ:Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Οταν εγραφα οτι τα περι πρασινης ενεργειας και αναπτυξης θα φουσκωνουν τσεπες επιτηδειων και θα τσουρουφλισουν αγρια τις τσεπες καταναλωτων καποιοι δεν ακουγαν. Πληρωνουν τωρα τα κολπα. Αλλο πραγμα η επιθυμητη προστασια του περιβαλλοντος και αλλο η πρασινη κονομα

ΣτΕ: «Στοπ» στις κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών χωρίς την ενημέρωση του οφειλέτη

ΣτΕ: «Στοπ» στις κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών χωρίς την ενημέρωση του οφειλέτη


Δε θα βάζουν «χέρι» οι φορείς του Δημοσίου στους τραπεζικούς λογαριασμούς των οφειλετών, εάν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί ο οφειλέτης  έτσι ώστε να μπορεί  να ασκήσει να ένδικα μέτρα ενώπιον των δικαστηρίων  ή να πάει να εξοφλήσει ή  να ρυθμίσει το χρέος του.
Αυτό αποφάσισε η πενταμελής σύνθεση του ΣΤ’  Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), ωστόσο, λόγω της σπουδαιότητας της υπόθεσης, η υπόθεση παραπέμφθηκε για νέα κρίση στην 7μελή σύνθεση του ίδιου τμήματος που θα συζητηθεί στις 5 Μαΐου 2014.
Οι Σύμβουλοι με την απόφασή τους (366/2014) έκριναν ότι οι οφειλέτες πρέπει να ενημερώνονται για τις κατασχέσεις στα χρήματά τους σε τραπεζικούς λογαριασμούς, ανεξάρτητα αν αυτές προέρχονται από μισθούς, συντάξεις ή οποιαδήποτε άλλη αιτία.
Το ΣΤΕ επισημαίνει ότι το άρθρο 30 του Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων (Ν.Δ. 356/1974) αναφέρει: «Η κατάσχεσις εις χείρας τρίτων των εις χείρας αυτών ευρισκομένων χρημάτων, καρπών και άλλων κινητών πραγμάτων του οφειλέτου του Δημοσίου ή των οφειλομένων εν γένει προς αυτό, ενεργείται υπό του Διευθυντού του Δημοσίου Ταμείου διά κατασχετηρίου εγγράφου μη κοινοποιουμένου εις τον οφειλέτην».
Όμως, οι Σύμβουλοι Επικρατείας, επισημαίνουν ότι «η διάταξη αυτή είναι ανίσχυρη ως αντικειμένη στην διάταξη του άρθρου 20 παράγραφος 1 του Συντάγματος, διότι η παράλειψη αυτή έχει ως συνέπεια ο οφειλέτης να μη λαμβάνει γνώση ή να λαμβάνει καθυστερημένα γνώση της εις βάρος του επισπευδομένης αναγκαστικής εκτελέσεως, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αμυνθεί αποτελεσματικώς προ της ολοκληρώσεως της εκτελεστικής διαδικασίας, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα είτε για την ακύρωση είτε για την αναστολή της πράξεως εκτελέσεως»..
Το  ΣΤΕ απασχόλησε περίπτωση διευθύνοντα συμβούλου Ανώνυμης Εταιρείας, η οποία σήμερα δεν υφίσταται, σε βάρος του οποίου συντάχθηκε έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως από τον  προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Β.Ε. Αθηνών. Η κατάσχεση αφορούσε απαιτήσεις του ΙΚΑ για οφειλές της πρώην Α.Ε. ύψους 565.392,73 ευρώ. Η κατάσχεση έγινε επί της σύνταξης του  τέως διευθύνοντα συμβούλου  και για  ποσό ύψους 17.683 ευρώ.
ΠΗΓΗ newsroom naftemporiki.gr

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΗΜΟΥ;

Τι γνωμη εχει το Ποταμι για τις ανιστορητες αποψεις του Ν. Δημου; Τα αλλα κομματα γιατι δεν ζητουν εξηγησεις; Τομεις παιδειας δεν διαθετουν;

Το Λάβαρο της Αγίας Λαύρας μέσα από ιστορικά αρχεία



laura1
του Νίκου Κυριαζή
Από τα ιστορικά και μοναδικά αρχεία της Μονής Αγίας Λαύρας – που σίγουρα οι σύγχρονοι ιστοριοδίφες δεν ανέτρεξαν-, βρίσκουμε πλούσιο υλικό και μοναδικά στοιχεία χειρόγραφα αγωνιστών, προκρίτων μοναχών και άλλα για την περίοδο του Εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα της επαναστατικής περιόδου 1821.
Εκεί υπάρχουν πολλές αναφορές αλλά και η αλληλογραφία των οπλαρχηγών με τη Μονή για συντονισμό ενεργειών αλλά και του τρόπου δράσεως των επαναστατών.
Θα μπορούσαμε να γράφουμε τόμους ολόκληρους καταγράφοντας το πλούσιο υλικό από τα αρχεία του Μοναστηριού.
Σύμφωνα λοιπόν με το αρχείο της Μονής (κώδιξ 1703) το Λάβαρο αποτελούσε προσφορά των Ελλήνων της Σμύρνης κατά τα τέλη του 16ου αιώνα.
Η παράσταση του λαβάρου αποδίδει την Κοίμηση της Θεοτόκου –μνήμη της οποίας τιμά η Μονή- και είναι επίμηκες ορθογώνιο (1,20 μήκος και 0,95 πλάτος) με μεταξωτά κρόσσια και διανθισμένο από πολύτιμα υλικά!
Το ιερό λάβαρο πολλές φορές έγινε βορά λεηλασιών. Το 1772 καταγράφετε η πρώτη υφαρπαγή του στην Μολδοβλαχία.
Οι μοναχοί της μονής με την αρωγή του Πατριαρχείου και μοναχών της Μολδοβλαχίας το εξαγόρασαν με την ανταλλαγή άλλων κειμηλίων της μονής.
Το 1780 αντίστοιχο περιστατικό με την μεταφορά του αυτήν τη φορά στην Ήπειρο. Το 1826 και κατά την πυρπόληση του μοναστηριού από τον Ιμπραήμ το λάβαρο διεσώθη τελευταία στιγμή χάριν των μοναχών Αθανασίου και Δανιήλ οι οποίοι το μετέφεραν στο νησί Κάμηλο της Ιθάκης.
Σήμερα φυλάσσετε στο φυσικό του χώρο σε ιδική προθήκη και αποτελεί το ιστορικότερο κειμίλιο της μονής.
Το 1844 με δημοσίευμα!!! της εφημερίδας «ΚΑΙΡΟΙ» , αμφισβητήθηκε το λάβαρο και ανέφερε πως το λάβαρο της ορκωμοσίας ήταν η σημαία των Κερπενιτών (αγωνιστές της Κερπινής Καλαβρύτων) -αμφισβητήθηκε προς αποφυγή παρεξηγήσεων το λάβαρο που χρησιμοποιήθηκε και όχι το γεγονός της επανάστασης-.
Με αφορμή του συγκεκριμένου δημοσιεύματος και προς αποκατάσταση της αλήθειας ξεκίνησε έρευνα και αναζητήθηκαν πρώτα απ όλα οι μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων που βρίσκονταν ακόμα εν ζωή.
Οι μάρτυρες που κατεγράφησαν και πιστοποίησαν το γεγονός της χρησιμοποίησης του Λαβάρου της Αγίας Λαύρας ως επαναστατικής σημαίας, αλλά και του γεγονότος της επανάστασης της 21ης Μαρτίου 1821 είναι σύμφωνα με τα αρχεία της Μονής οι:
Αντιστράτηγος Β.Πετιμεζάς , Σπύρος Καρασπύρος, Μπολιαρίτης, Σταμάτης Μποτιώνης, Καλλιμάνης εκ Σαββανών, Θεοδ. Ανδρικόπουλος, Π. Κασκανδραμης, Π. Θεοδωρόπουλος από του Φίλια, Πρόκριτος Κ. Παπαδαίος από Μαζέικα, Γιαννάκης Λαμπρόπουλος εκ Παγκρατίου, Αν Παπανικολάου, Απ.Παναγόπουλου εκ Βυσωκάς, ο τότε (1821) διάκονος του Π.Π.Γερμανού και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Θεόφιλος Βλαχοπαπαδόπουλος, ο Αλεξ. Δεσποτόπουλος από το Αίγιο ο οποίος εκφώνησε τον πανηγυρικό της ημέρας 25η Μαρτίου 1881 και συγκινημένος θυμήθηκε την ιστορική εκείνη ώρα αφού και ο ίδιος είχε ορκισθεί. Μαρτυρεί όμως και το ίδιο το λάβαρο που φέρει τούρκικο βόλι κατά την επίθεση στα Καλάβρυτα (21/3/1821) και είναι εμφανέστατο ακριβώς στο κεφάλι του αριστερού Αγγέλου της εικόνας του.
Αυτά τα ολίγα αγαπητοί για την αποκατάσταση αληθινών γεγονότων με ιστορικά και αδιάσειστα στοιχεία.
πηγές: ιστορικό αρχείο ιεράς μονής Αγίας Λαύρας

ΠΗΓΗ: http://www.romfea.gr

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: 
Ο ΔΗΜΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821. ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 16 ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΡΠΑΓΗΣ ΣΤΗΝ ΜΟΛΔΟΒΛΑΧΙΑ ΤΟ 1772. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ...
 

Ετήσιο ατομικό εισόδημα 6.000 ευρώ εξετάζεται για το κοινωνικό μέρισμα

Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις

Ετήσιο ατομικό εισόδημα 6.000 ευρώ εξετάζεται για το κοινωνικό μέρισμα

Ετήσιο ατομικό εισόδημα 6.000 ευρώ εξετάζεται για το κοινωνικό μέρισμα
Πραγματικό ετήσιο εισόδημα 6.000 ευρώ ανά άτομο, «με κλίμακα ισοδυναμίας» (δηλαδή αυξάνεται για έγγαμο, παιδιά κτλ) φαίνεται ότι προβλέπει το βασικό σενάριο, που επεξεργάζεται τώρα η κυβέρνηση για τους δικαιούχους του επιδόματος από το «κοινωνικό μέρισμα».

Το ύψος του επιδόματος θα κυμανθεί από 500 έως 1000 ευρώ, ενώ για τα περιουσιακά κριτήρια υπάρχουν σενάρια για 50.000 έως 250.000 ευρώ. Με τις διαβουλεύσεις να συνεχίζονται εκ των πραγμάτων στο πολυνομοσχέδιο θα υπάρξει γενική διάταξη και θα αναφέρονται οι ενδεικτικές κατηγορίες των δικαιούχων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά και από τη σημερινή σύσκεψη του οικονομικού επιτελείου με τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, το συγκεκριμένο ύψος του εισοδήματος θα είναι «με κλίμακα ισοδυναμίας», ήτοι θα κλιμακώνεται (κατά το πρότυπο των οικογενειακών επιδομάτων) με συντελεστή 1 για τον άγαμο, με συντελεστή 1/3 για τη σύζυγο και με συντελεστή 1/6 για κάθε παιδί. Δηλαδή, θα διαμορφώνεται στις 10.000 ευρώ για οικογένεια με 2 παιδιά.

Πάντως, οι αρμόδιοι παράγοντες εκφράζουν προβληματισμό για το πώς θα μπορέσουν να προσδιοριστούν οι πραγματικά αδύναμοι οικονομικά από μεγάλες κατηγορίες πληθυσμού, όπως είναι οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι αγρότες.

Οι πρώτοι, με βάση τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ), εμφανίζονται, ως επί το πλείστον, να δηλώνουν πολύ χαμηλό εισόδημα και εξετάζεται να τεθεί ως βάση η διακοπή των εργασιών. Ενώ, οι αγρότες φορολογούνταν έως και πέρυσι με βάση το τεκμαρτό (πολύ χαμηλό) εισόδημα.

Όσον αφορά στο ύψος του επιδόματος, το οποίο θα χορηγηθεί εντός του Μαΐου άπαξ, πιθανόν να κυμαίνεται από τα 500 ευρώ έως τα 1.000 ευρώ.

Το ανώτατο ύψος των 1.000 ευρώ αναμένεται να αφορά σε πολύτεκνους (τέσσερα και περισσότερα παιδιά), ή σε οικογένεια με τρία παιδιά και άνεργη μητέρα. Για μια τετραμελή οικογένεια, υπολογίζεται ότι το επίδομα θα είναι περίπου 800 ευρώ.

Για τα περιουσιακά κριτήρια, το υπό συζήτηση βασικό σενάριο αφορά σε συνολική ακίνητη περιουσία από 50.000 ευρώ (50.000 ευρώ για άγαμο και 100.000 ευρώ για έγγαμο) έως 250.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, εκ των πραγμάτων στο πολυνομοσχέδιο θα υπάρξει γενική διάταξη και θα αναφέρονται οι ενδεικτικές κατηγορίες των δικαιούχων, όπως, π.χ. οι μακροχρόνια άνεργοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες με διακοπή δραστηριότητας. Στη διάταξη θα υπάρχει παραπομπή σε Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), η οποία θα εκδοθεί όταν η κυβέρνηση θα καταλήξει στα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια.

Σημειώνεται, ότι στην προηγούμενη σύσκεψη (την περασμένη Δευτέρα), η ειδική επιτροπή οριστικοποίησε τρεις κατηγορίες δικαιούχων.

Πρόκειται για:

• Άστεγους, στους οποίους θα διατεθεί, με εξουσιοδότηση για χρηματοδότηση των αρμόδιων ιδρυμάτων, ποσό 20 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες στέγασης και σίτισης

• Ένστολους, στους οποίους θα διατεθούν άπαξ περίπου 35 εκατ. ευρώ συνολικά, μόνο με εισοδηματικά κριτήρια. Το επίδομα των 500 ευρώ θα αφορά περίπου 68.000- 70.000 ένστολους

• Ανασφάλιστους, για τους οποίους θα διατεθούν περίπου 20 εκατ. ευρώ για την κάλυψη, για ένα έτος, της υγειονομικής περίθαλψής τους. Με το συγκεκριμένο κονδύλι, μπορούν να καλυφθούν 350.000 - 400.000 άτομα, από τις εξής τέσσερις κατηγορίες:

*Μακροχρόνια άνεργοι, που δεν καλύπτονται από άλλον ασφαλιστικό φορέα (εξετάζεται να μειωθεί ο ελάχιστος αριθμός ενσήμων που πρέπει να έχουν)

*Υπερήλικες ανασφάλιστοι

*Επαγγελματίες με διακοπή δραστηριότητας, χωρίς κάλυψη από τον ΟΑΕΕ, και

*Επαγγελματίες με δραστηριότητα, αλλά με χρόνιες παθήσεις και με οφειλές στον ΟΑΕΕ.

Το γενικό κονδύλι (πλην ένστολων) για το «κοινωνικό μέρισμα» θα ανέλθει σε περίπου 475-480 εκατ. ευρώ, καθώς θα κρατηθεί από το συνολικό ποσό ένα ειδικό αποθεματικό πλέον των 20 εκατ. ευρώ για τους «φρέσκους» άνεργους του 2013 (τα στοιχεία από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, αφορούν τα εισοδήματα του 2012).

Συνολικά, συμπεριλαμβανομένων των ένστολων, το «κοινωνικό μέρισμα» θα αφορά σε 800.000- 1.000.000 άτομα.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ :ΩΡΑΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.... ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 6.ΟΟΟ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ; ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ 650 ΕΥΡΩ ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ....
Πόση αλήθεια του Δ. Σολωμού χωράει στην αλήθεια του Νίκου Δήμου; by admin • 27 March 2014 • 21 Comments PrintFriendly and PDFΕκτύπωση PDF Δεν υπάρχει αμφιβολία. Ο Νίκος Δήμου λατρεύει μία φράση. Πιο συχνά τον ακούς να λέει ή να γράφει ότι «το έθνος θα πρέπει να θεωρεί εθνικό, ό,τι είναι αληθές» παρά τον παπά της γειτονιάς να λέει «Κύριε ελέησον». Ας δούμε βιαστικά μία λίστα άρθρων κατά τη διάρκεια των περασμένων ετών που επαναλαμβάνει αυτή τη ρήση. Συνήθως το κάνει γύρω στις 25 Μαρτίου. Οπωσδήποτε αυτή η λίστα είναι ένα ελάχιστο μέρος των πολυπληθών αναφορών του. 1992: να θεωρήσει εθνικόν μόνο το αληθές 1996. Το έθνος πρέπει να ταυτίσει το εθνικό με το αληθές 22/11/1998 – Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές Μάρτιος 2004 – Tο έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές 2004, Tο έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές 24 Μαρτίου 2006, Εθνικόν… το αληθές! 29 Απριλίου 2006, Η φράση του Σολωμού ότι το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ότι είναι αληθές – είναι το ακριβές αντίδοτο του λαϊκισμού 19 Φεβρουαρίου 2009, η σκέψη του Σολωμού ότι κάθε τι αληθές πρέπει να θεωρείται εθνικό Απρίλιος 2009, “Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές“ 10/2/2011, Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές Μάρτιος 2011, Το αληθές = εθνικόν του Σολωμού αποτελεί τον γνώμονα και το κριτήριο της σκέψης και της δράσης μου 22 Μαρτίου 2012‎ , Εθνικό το αληθές 25 Μαρτίου 2014, Πότε θα διδαχθούν τα παιδιά την αλήθεια για το ’21. Τελευταία φράση του άρθρου: Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό. Θα με ρωτήσει ο αναγνώστης: ε και; διαφωνείς με τη ρήση; όχι, καθόλου. Απεναντίας! διαφωνείς με τον Σολωμό; όχι, καθόλου, απεναντίας! διαφωνείς με τη συχνή χρήση; όχι καθόλου, απεναντίας! τότε λοιπόν ποια είναι η ένσταση; Πριν απαντήσω, ένα σχόλιο για τη λέξη «αληθές». Δεν πιστεύω στην αλήθεια. Δηλαδή στη μία και μοναδική αλήθεια. Στην απόλυτη αλήθεια. Άρα δεν πιστεύω ούτε και στην κατοχή της αλήθειας. Ούτε στην αντικειμενικότητα. Όταν δύο άνθρωποι κοιτάζουν ένα πορτοκάλι, το ίδιο πορτοκάλι, δεν βλέπουν το ίδιο πράγμα. Ακόμη κι αν είναι τέλεια σφαίρα, με πλήρως ομαλή επιφάνεια και εκπέμπει το ίδιο μονοχρωματικό πορτοκαλί φως από όλες του τις πλευρές (κατά το δυνατόν). Όσο ίδιο κι αν μας φαίνεται, εκ πρώτης ή δεύτερης όψης, ο καθένας έχει την οπτική του. Βλέπει μόνο εκείνο το μέρος του πορτοκαλιού από το σημείο στο οποίο βρίσκεται, με τις αντανακλάσεις του φωτός από το περιβάλλον γύρω κλπ. Βλέπει και συγκρίνει με όσα έχει ήδη δει αλλού, χρώματα, σχήματα, περιβάλλοντα κλπ. Ας φανταστούμε ότι δεν πρόκειται για ένα απλό πορτοκάλι, αλλά για ένα γεγονός, μία αλληλεπίδραση ανθρώπων. Κάτι που το ζούμε σήμερα όλοι μας: πόσο διαφορετική οπτική γωνία, και άρα, άποψη μπορούμε να έχουμε; Ας φανταστούμε τώρα να μιλάμε για ένα γεγονός ή μάλλον για μία σειρά γεγονότων 200 χρόνια πριν! Έχει λοιπόν ο Νίκος Δήμου την «αλήθεια του». Την άποψή του. Την οπτική του γωνία. Δεν είναι ούτε η «αντικειμενική αλήθεια», ούτε η «απόλυτη αλήθεια». Δε σημαίνει ότι είναι «λάθος». Είναι αυτό που έχει αποκομίσει ο ίδιος με τον κόπο του. Σε όλα τα παραπάνω άρθρα, ο Νίκος Δήμου συνόδευε τη ρήση του Σολωμού με τη δική του οπτική των πραγμάτων. Μοιραία ο αναγνώστης απέδιδε μία κάποια αυθεντία στα κείμενα. Δηλαδή: αφού ο συγκεκριμένος συγγραφέας περιλαμβάνει τη ρήση για το αληθές, δεν μπορεί παρά όσα λέει να είναι τα πραγματικά και αντικειμενικά αληθή. Αντιπαρέρχομαι αυτήν την πιθανή παρερμηνεία, διότι δεν έγκειται εδώ η ένστασή μου. Η ένστασή μου είναι η εξής: εκτός από την αλήθεια, την άποψη, την οπτική του Νίκου Δήμου, υπάρχει και η αλήθεια, η άποψη, η οπτική του Διονύσιου Σολωμού. Αυτού δηλαδή ο οποίος είπε πρώτος τη συγκεκριμένη ρήση. Την είπε βέβαια μία φορά. Δεν την επαναλάμβανε επετειακά κάθε χρόνο σαν χαλασμένο γραμμόφωνο. Dionysios-Solwmos Παραθέτω εδώ 8 στροφές από τον Ύμνο Εις την Ελευθερίαν, του Διονυσίου Σολωμού. Είναι οι στροφές 131-138 και αναφέρονται στον Πατριάρχη Γρηγόριο Ε. Θυμίζω ότι το ποίημα ξεκίνησε να το γράφει το 1822 και το ολοκλήρωσε τον Μάϊο του 1823. Πρωτοδημοσιεύθηκε το 1824 στο Μεσολόγγι και κυκλοφόρησε ευρύτερα το 1825. Θυμίζω ότι την ημέρα του Πάσχα του 1821, στις 10 Απριλίου 1821, ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε απαγχονίστηκε από τον Σουλτάνο στην Κωνσταντινούπολη με την κατηγορία του υποκινητή της εξέγερσης. Η σωρός του ρίφθηκε στη θάλασσα. Αυτά είδε, αυτά βίωσε, αυτά διάλεξε, αυτά έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός στον Ύμνο του. Ας τα θυμηθούμε. 131 Πιάνει, αὐξαίνει, κοκκινίζει καὶ σηκώνει μία βροντή, καὶ τὸ πέλαο χρωματίζει μὲ αἱματόχροη βαφή. 132 Πνίγοντ᾿ ὅλοι οἱ πολεμάρχοι καὶ δὲν μνέσκει ἕνα κορμί· χάρου, σκιὰ τοῦ Πατριάρχη, ποῦ σ᾿ ἐπέταξεν ἐκεῖ. 133 Ἐκρυφόσμιγαν οἱ φίλοι μὲ τ᾿ς ἐχθρούς τους τὴ Λαμπρή, καὶ τοὺς ἔτρεμαν τὰ χείλη δίνοντάς τα εἰς τὸ φιλί. 134 Κειὲς τὲς δάφνες ποὺ ἐσκορπίστε τώρα πλέον δὲν τὲς πατεῖ, καὶ τὸ χέρι ὅπου ἐφιλῆστε πλέον, ἅ! πλέον δὲν εὐλογεῖ. 135 Ὅλοι κλαῦστε· ἀποθαμένος ὁ ἀρχηγὸς τῆς Ἐκκλησιᾶς· κλαῦστε, κλαῦστε κρεμασμένος ὡσὰν νἄτανε φονιάς. 136 Ἔχει ὁλάνοιχτο τὸ στόμα π᾿ ὦρες πρῶτα εἶχε γευθεῖ τ᾿ Ἅγιον Αἷμα, τ᾿ Ἅγιον Σῶμα· λὲς πὼς θενὰ ξαναβγῇ 137 ἡ κατάρα ποὺ εἶχε ἀφήσει λίγο πρὶν νὰ ἀδικηθῇ εἰς ὁποῖον δὲν πολεμήσῃ καὶ ἠμπορεῖ νὰ πολεμῇ. 138 Τὴν ἀκούω, βροντάει, δὲν παύει εἰς τὸ πέλαγο, εἰς τὴ γῆ, καὶ μουγκρίζοντας ἀνάβει τὴν αἰώνιαν ἀστραπή. Η ένστασή μου λοιπόν συνοψίζεται σε μία απλή ερώτηση: Πόση από την «αλήθεια» του Διονυσίου Σολωμού χωράει στην «αλήθεια» του Νίκου Δήμου; Ας απαντήσει ο αναγνώστης.

Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/10412, Ἀντίβαρο
Πόση αλήθεια του Δ. Σολωμού χωράει στην αλήθεια του Νίκου Δήμου; by admin • 27 March 2014 • 21 Comments PrintFriendly and PDFΕκτύπωση PDF Δεν υπάρχει αμφιβολία. Ο Νίκος Δήμου λατρεύει μία φράση. Πιο συχνά τον ακούς να λέει ή να γράφει ότι «το έθνος θα πρέπει να θεωρεί εθνικό, ό,τι είναι αληθές» παρά τον παπά της γειτονιάς να λέει «Κύριε ελέησον». Ας δούμε βιαστικά μία λίστα άρθρων κατά τη διάρκεια των περασμένων ετών που επαναλαμβάνει αυτή τη ρήση. Συνήθως το κάνει γύρω στις 25 Μαρτίου. Οπωσδήποτε αυτή η λίστα είναι ένα ελάχιστο μέρος των πολυπληθών αναφορών του. 1992: να θεωρήσει εθνικόν μόνο το αληθές 1996. Το έθνος πρέπει να ταυτίσει το εθνικό με το αληθές 22/11/1998 – Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές Μάρτιος 2004 – Tο έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές 2004, Tο έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές 24 Μαρτίου 2006, Εθνικόν… το αληθές! 29 Απριλίου 2006, Η φράση του Σολωμού ότι το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ότι είναι αληθές – είναι το ακριβές αντίδοτο του λαϊκισμού 19 Φεβρουαρίου 2009, η σκέψη του Σολωμού ότι κάθε τι αληθές πρέπει να θεωρείται εθνικό Απρίλιος 2009, “Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές“ 10/2/2011, Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές Μάρτιος 2011, Το αληθές = εθνικόν του Σολωμού αποτελεί τον γνώμονα και το κριτήριο της σκέψης και της δράσης μου 22 Μαρτίου 2012‎ , Εθνικό το αληθές 25 Μαρτίου 2014, Πότε θα διδαχθούν τα παιδιά την αλήθεια για το ’21. Τελευταία φράση του άρθρου: Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό. Θα με ρωτήσει ο αναγνώστης: ε και; διαφωνείς με τη ρήση; όχι, καθόλου. Απεναντίας! διαφωνείς με τον Σολωμό; όχι, καθόλου, απεναντίας! διαφωνείς με τη συχνή χρήση; όχι καθόλου, απεναντίας! τότε λοιπόν ποια είναι η ένσταση; Πριν απαντήσω, ένα σχόλιο για τη λέξη «αληθές». Δεν πιστεύω στην αλήθεια. Δηλαδή στη μία και μοναδική αλήθεια. Στην απόλυτη αλήθεια. Άρα δεν πιστεύω ούτε και στην κατοχή της αλήθειας. Ούτε στην αντικειμενικότητα. Όταν δύο άνθρωποι κοιτάζουν ένα πορτοκάλι, το ίδιο πορτοκάλι, δεν βλέπουν το ίδιο πράγμα. Ακόμη κι αν είναι τέλεια σφαίρα, με πλήρως ομαλή επιφάνεια και εκπέμπει το ίδιο μονοχρωματικό πορτοκαλί φως από όλες του τις πλευρές (κατά το δυνατόν). Όσο ίδιο κι αν μας φαίνεται, εκ πρώτης ή δεύτερης όψης, ο καθένας έχει την οπτική του. Βλέπει μόνο εκείνο το μέρος του πορτοκαλιού από το σημείο στο οποίο βρίσκεται, με τις αντανακλάσεις του φωτός από το περιβάλλον γύρω κλπ. Βλέπει και συγκρίνει με όσα έχει ήδη δει αλλού, χρώματα, σχήματα, περιβάλλοντα κλπ. Ας φανταστούμε ότι δεν πρόκειται για ένα απλό πορτοκάλι, αλλά για ένα γεγονός, μία αλληλεπίδραση ανθρώπων. Κάτι που το ζούμε σήμερα όλοι μας: πόσο διαφορετική οπτική γωνία, και άρα, άποψη μπορούμε να έχουμε; Ας φανταστούμε τώρα να μιλάμε για ένα γεγονός ή μάλλον για μία σειρά γεγονότων 200 χρόνια πριν! Έχει λοιπόν ο Νίκος Δήμου την «αλήθεια του». Την άποψή του. Την οπτική του γωνία. Δεν είναι ούτε η «αντικειμενική αλήθεια», ούτε η «απόλυτη αλήθεια». Δε σημαίνει ότι είναι «λάθος». Είναι αυτό που έχει αποκομίσει ο ίδιος με τον κόπο του. Σε όλα τα παραπάνω άρθρα, ο Νίκος Δήμου συνόδευε τη ρήση του Σολωμού με τη δική του οπτική των πραγμάτων. Μοιραία ο αναγνώστης απέδιδε μία κάποια αυθεντία στα κείμενα. Δηλαδή: αφού ο συγκεκριμένος συγγραφέας περιλαμβάνει τη ρήση για το αληθές, δεν μπορεί παρά όσα λέει να είναι τα πραγματικά και αντικειμενικά αληθή. Αντιπαρέρχομαι αυτήν την πιθανή παρερμηνεία, διότι δεν έγκειται εδώ η ένστασή μου. Η ένστασή μου είναι η εξής: εκτός από την αλήθεια, την άποψη, την οπτική του Νίκου Δήμου, υπάρχει και η αλήθεια, η άποψη, η οπτική του Διονύσιου Σολωμού. Αυτού δηλαδή ο οποίος είπε πρώτος τη συγκεκριμένη ρήση. Την είπε βέβαια μία φορά. Δεν την επαναλάμβανε επετειακά κάθε χρόνο σαν χαλασμένο γραμμόφωνο. Dionysios-Solwmos Παραθέτω εδώ 8 στροφές από τον Ύμνο Εις την Ελευθερίαν, του Διονυσίου Σολωμού. Είναι οι στροφές 131-138 και αναφέρονται στον Πατριάρχη Γρηγόριο Ε. Θυμίζω ότι το ποίημα ξεκίνησε να το γράφει το 1822 και το ολοκλήρωσε τον Μάϊο του 1823. Πρωτοδημοσιεύθηκε το 1824 στο Μεσολόγγι και κυκλοφόρησε ευρύτερα το 1825. Θυμίζω ότι την ημέρα του Πάσχα του 1821, στις 10 Απριλίου 1821, ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε απαγχονίστηκε από τον Σουλτάνο στην Κωνσταντινούπολη με την κατηγορία του υποκινητή της εξέγερσης. Η σωρός του ρίφθηκε στη θάλασσα. Αυτά είδε, αυτά βίωσε, αυτά διάλεξε, αυτά έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός στον Ύμνο του. Ας τα θυμηθούμε. 131 Πιάνει, αὐξαίνει, κοκκινίζει καὶ σηκώνει μία βροντή, καὶ τὸ πέλαο χρωματίζει μὲ αἱματόχροη βαφή. 132 Πνίγοντ᾿ ὅλοι οἱ πολεμάρχοι καὶ δὲν μνέσκει ἕνα κορμί· χάρου, σκιὰ τοῦ Πατριάρχη, ποῦ σ᾿ ἐπέταξεν ἐκεῖ. 133 Ἐκρυφόσμιγαν οἱ φίλοι μὲ τ᾿ς ἐχθρούς τους τὴ Λαμπρή, καὶ τοὺς ἔτρεμαν τὰ χείλη δίνοντάς τα εἰς τὸ φιλί. 134 Κειὲς τὲς δάφνες ποὺ ἐσκορπίστε τώρα πλέον δὲν τὲς πατεῖ, καὶ τὸ χέρι ὅπου ἐφιλῆστε πλέον, ἅ! πλέον δὲν εὐλογεῖ. 135 Ὅλοι κλαῦστε· ἀποθαμένος ὁ ἀρχηγὸς τῆς Ἐκκλησιᾶς· κλαῦστε, κλαῦστε κρεμασμένος ὡσὰν νἄτανε φονιάς. 136 Ἔχει ὁλάνοιχτο τὸ στόμα π᾿ ὦρες πρῶτα εἶχε γευθεῖ τ᾿ Ἅγιον Αἷμα, τ᾿ Ἅγιον Σῶμα· λὲς πὼς θενὰ ξαναβγῇ 137 ἡ κατάρα ποὺ εἶχε ἀφήσει λίγο πρὶν νὰ ἀδικηθῇ εἰς ὁποῖον δὲν πολεμήσῃ καὶ ἠμπορεῖ νὰ πολεμῇ. 138 Τὴν ἀκούω, βροντάει, δὲν παύει εἰς τὸ πέλαγο, εἰς τὴ γῆ, καὶ μουγκρίζοντας ἀνάβει τὴν αἰώνιαν ἀστραπή. Η ένστασή μου λοιπόν συνοψίζεται σε μία απλή ερώτηση: Πόση από την «αλήθεια» του Διονυσίου Σολωμού χωράει στην «αλήθεια» του Νίκου Δήμου; Ας απαντήσει ο αναγνώστης.

Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/10412, Ἀντίβαρο

ΤΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ

Το να λες σε ολα οχι και να αρνεισαι αλλαγες που ορισμενες απο αυτες επρεπε να εχουν γινει απο το 1990 ακομη για να μην φτασουμε εδω δεν ειναι φιλολαικη και προοδευτικη σταση. Το να υπερασπιζεσαι μονιμως ομαδουλες συμφεροντων δεν βοηθα την κονωνια. Αλλαγες στην Ελλαδα επρεπε να κανουμε ακομη και χωρις τα μνημονια και αυτο σας το λεω ενω ξερετε οτι με συνεπεια ειμαι απο τους πρωτοπορους που το 2010 και μεχρι σημερα λεω οχι στα μνημονια και την βαρβαρη δημοσιονομικη συνταγη. Αλλα αλλο αυτο αλλο η μειωση του σπαταλου δημοσιου και το σπασιμο των συντεχνιακων συμφεροντων.

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"