ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016

Νέοι και Νότος είπαν το «Νo» στον Ρέντσι

Σαρωτική επικράτηση του «όχι»

Νέοι και Νότος είπαν το «Νo» στον Ρέντσι

Νέοι και Νότος είπαν το «Νo» στον Ρέντσι
«Παραιτήθηκα» κρατά το ομοίωμα του ιταλού πρωθυπουργού: Η επικράτηση του «no» ήταν ισχυρότερη του αναμενόμενου   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Η ιταλική συνταγματική μεταρρύθμιση, την οποία ο Ρέντσι είχε μετατρέψει σε κάλπη για ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνησή του, κατέπεσε στο δημοψήφισμα με μεγάλη διαφορά σε όλες τις κοινωνικές ομάδες, όμως ισχυρότερο ήταν το «όχι» στις νότιες περιφέρειες και στις νεότερες ηλικίες. Το «ναι» περιορίστηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, στους προσκείμενους στο κυβερνών κόμμα αλλά το «όχι» κινητοποίησε ψηφοφόρους από την Αριστερά μέχρι την ακροδεξιά Λέγκα.

Η σύνθεση των δημοσκοπικών ερευνών από τα ινστιτούτα Piepoli, Demos και Quorum (ξεχωριστά για Rai, Sky Tg24 ή Repubblica) σχηματίζουν την εικόνα ότι αισθητά εντονότερης επικράτησης του «όχι» σε περιοχές του Νότου, σε στρώματα που αισθάνονται μεγαλύτερη οικονομική ανησυχία, σε νεότερες ηλικίες και φαίνεται εν γένει ότι το «όχι» συνάσπισε όσους πρόσκεινται στην αντιπολίτευση, με την ψήφο δηλαδή να παίρνει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα αντί για θεσμικό (που ήταν και το αντικείμενο του δημοψηφίσματος).

Ήδη από τον χάρτη των επίσημων αποτελεσμάτων φαινόταν πως μόνο στην περιφέρεια της Τοσκάνης (πολιτική γενέτειρα του Ρέντσι) και από τα «κάστρα» του Δημοκρατικού Κόμματος μόνο στην Εμίλια-Ρομάνα επικράτησε το «ναι».

Οι υπόλοιπες περιφέρειες βάφτηκαν μεν κόκκινες, όμως τα ποσοστά ήταν υψηλότερα όσο προχωρούσε κανείς πιο νότια και στα νησιά. Στην σχετικά πλούσια Λομβαρδία (Μιλάνο) του βορρά, επί παραδείγματι, το «όχι» επικράτησε με 55,5% αλλά στις φτωχότερες Καμπάνια (Νάπολη) ή Σικελία το «όχι» έφτασε το 68% και το 71,6% αντίστοιχα.

Ηλικιακά, το υψηλότερο ποσοστό του «όχι» καταγράφεται στην ομάδα κάτω των 35 (τουλάχιστον το 68%, ενώ σε κάποιες από τις έρευνες προβάλλεται ακόμη υψηλότερα). Στην ίδια ομάδα καταγράφεται επίσης και η υψηλότερη αποχή (περίπου 38%), κάτι που ερμηνεύεται ως αδιαφορία ή απογοήτευση.

H μοναδική ηλικιακή ομάδα στην οποία επικράτησε το «ναι» ήταν στους άνω των 65, κι εκεί με ποσοστά που υπολογίζονται λίγο πάνω από το μισό.

Με εξαίρεση επίσης τους συνταξιούχους, σε όλες τις επαγγελματικές ομάδες το όχι βρισκόταν στην πλειοψηφία αλλά ήταν ισχυρότερο σε αυτοαπασχολούμενους, ανέργους, και τους εργάτες.

Όσον αφορά την κομματική προτίμηση, οι ψηφοφόροι του Δημοκρατικού Κόμματος αποδείχθηκαν πιο «αφοσιωμένοι» στον Ρέντσι από ό,τι θα περίμενε κανείς -καθώς το ίδιο το Δημοκρατικό Κόμμα είχε σπάσει στα δύο για τη μεταρρύθμιση.

Αν και υψηλόβαθμα στελέχη του PD είχαν κάνει «ανταρσία» για το «όχι», τελικά το 80% με 82% των ψηφοφόρων του κόμματος ψήφισαν «ναι». Αντιθέτως, στα υπόλοιπα κόμματα το «όχι» ξεκινούσε από την περιοχή «μόνο» του 60% (όπως στους ψηφοφόρους της κεντροδεξιάς) και έφτανε μέχρι και λίγο κάτω από το 90% στους ψηφοφόρους Λέγκας του Βορρά ή σε εκείνους του M5S του Μπέπε Γκρίλο.

Στα δύο τελευταία πεδία, η κινητοποίηση ήταν και ισχυρότερη, με την αποχή να περιορίζεται στην περιοχή του 5% με 7%. Η αποχή κυμάνθηκε σε ενδιάμεσα προς υψηλά επίπεδα για τους ψηφοφόρους του PD (στην περιοχή του 14%) και σε ελαφρώς υψηλότερα (20%) για τους ψηφοφόρους του ευρύτερου δεξιού στρατοπέδου.

Newsroom ΔΟΛ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΠΡΑΞΑΝ
Οι πρωτόπλαστοι έφαγαν μήλο; Στο πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, τη “Γένεση”, όπου περιγράφεται η δημιουργία του ανθρώπου από τον Θεό, δεν αναφέρεται ποτέ ότι οι πρωτόπλαστοι έφαγαν το απαγορευμένο μήλο και ξέπεσαν από τον Παράδεισο. Η λέξη που χρησιμοποιείται είναι απλώς “καρπός”. Λέει συγκεκριμένα: “Από το δένδρον όμως της γνώσεως του καλού και κακού δεν πρέπει ποτέ να φάγετε από αυτό. Κατά δεν την ημέρα κατά την οποίαν θα φάγετε από τον καρπόν του, θα χάσετε το δικαίωμα της αθανασίας, θα αποθάνετε σωματικώς και θα χωρισθήτε από εμέ, που σας έδωσα την ζωήν”. (Γεν. 2,17) Όμως η εικόνα της Εύας που προσφέρει ένα μήλο στον Αδάμ, έχει επικρατήσει παγκοσμίως. Δεν υπάρχει μία γενικώς αποδεκτή θεωρία για την προέλευση της εικόνας, αλλά το μήλο αντιπροσώπευε τον “απαγορευμένο καρπό” ήδη από τον 12ο αιώνα. Σύμφωνα με μία από τις επικρατέστερες θεωρίες, το μήλο χρησιμοποιήθηκε επειδή η λατινική λέξη για το κακό, δηλαδή “malum”, σημαίνει και μήλο. Επομένως ήταν ένας γρήγορος και εύκολος συνειρμός για τους πρώτους Χριστιανούς. Υπήρχε άλλωστε και η ιστορία του Πάρη απ’ την Τροία, που έδωσε ένα χρυσό μήλο στην πιο όμορφη Θεά, οπότε το φρούτο ήδη αντιπροσώπευε τον πειρασμό. ...

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/ti-efagan-i-protoplasti-ke-ekdiochtikan-ap-ton-paradiso-i-theoria-me-to-milo-den-ine-pantou-apodekti/
Τι έφαγαν οι Πρωτόπλαστοι και εκδιώχτηκαν από τον Παράδεισο; Η θεωρία με το μήλο δεν είναι παντού αποδεκτή 26/11/2014 Κατηγορίες: FEATURED, ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ετικέτες: Genesis, malum, Αδάμ, Άλμπρεχτ Ντύρερ, Εύα, κακό, Καπέλα Σιξτίνα, μήλο, Μιχαήλ Άγγελος, σήκω f9210e0586fd34956bea7579c4e940fafece9d9e Οι πρωτόπλαστοι έφαγαν μήλο; Στο πρώτο βιβλίο της Παλαιάς Διαθήκης, τη “Γένεση”, όπου περιγράφεται η δημιουργία του ανθρώπου από τον Θεό, δεν αναφέρεται ποτέ ότι οι πρωτόπλαστοι έφαγαν το απαγορευμένο μήλο και ξέπεσαν από τον Παράδεισο. Η λέξη που χρησιμοποιείται είναι απλώς “καρπός”. Λέει συγκεκριμένα: “Από το δένδρον όμως της γνώσεως του καλού και κακού δεν πρέπει ποτέ να φάγετε από αυτό. Κατά δεν την ημέρα κατά την οποίαν θα φάγετε από τον καρπόν του, θα χάσετε το δικαίωμα της αθανασίας, θα αποθάνετε σωματικώς και θα χωρισθήτε από εμέ, που σας έδωσα την ζωήν”. (Γεν. 2,17) Όμως η εικόνα της Εύας που προσφέρει ένα μήλο στον Αδάμ, έχει επικρατήσει παγκοσμίως. Δεν υπάρχει μία γενικώς αποδεκτή θεωρία για την προέλευση της εικόνας, αλλά το μήλο αντιπροσώπευε τον “απαγορευμένο καρπό” ήδη από τον 12ο αιώνα. Σύμφωνα με μία από τις επικρατέστερες θεωρίες, το μήλο χρησιμοποιήθηκε επειδή η λατινική λέξη για το κακό, δηλαδή “malum”, σημαίνει και μήλο. Επομένως ήταν ένας γρήγορος και εύκολος συνειρμός για τους πρώτους Χριστιανούς. Υπήρχε άλλωστε και η ιστορία του Πάρη απ’ την Τροία, που έδωσε ένα χρυσό μήλο στην πιο όμορφη Θεά, οπότε το φρούτο ήδη αντιπροσώπευε τον πειρασμό. Τμήμα απ' το έργο του Μιχαήλ Αγγέλου στην Καπέλα Σιστίνα Τμήμα απ’ το έργο του Μιχαήλ Αγγέλου στην Καπέλα Σιξτίνα Παρ’ όλα αυτά, το μήλο δεν ήταν πάντα η μοναδική απεικόνιση του απαγορευμένου καρπού. Τον 16ο αιώνα, οι καλλιτέχνες της νότιας Ευρώπης χρησιμοποιούσαν το σύκο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το έργο του Μιχαήλ Αγγέλου στην Καπέλα Σιξτίνα, όπου απεικονίζεται το σύκο. Την ίδια περίοδο στη δυτική Ευρώπη, καλλιτέχνες όπως o Γερμανός Άλμπρεχτ Ντύρερ, ζωγράφιζε τους πρωτόπλαστους με ένα μήλο. Το 1644 όμως, ο Τζον Μίλτον έγραψε στα “Αεροπαγιτικά”, ότι ο απαγορευμένος καρπός ήταν μήλο και έκτοτε η εντύπωση επικράτησε σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αδάμ και Εύα, Άλμπρεχτ Ντύρερ Αδάμ και Εύα, Άλμπρεχτ Ντύρερ Στην εβραϊκή παράδοση, ο απαγορευμένος καρπός συμβολιζόταν με διάφορα φρούτα και σιτηρά από σύκα και μήλα, μέχρι σταφύλια και σιτάρι....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/ti-efagan-i-protoplasti-ke-ekdiochtikan-ap-ton-paradiso-i-theoria-me-to-milo-den-ine-pantou-apodekti/

ΚΑΝΑΛΙ YOUTOUBE ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ

Loading...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

L

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"