ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Εκλογές: Αλλαγές στον αριθμό περιφερειακών συμβούλων

Εκλογές: Αλλαγές στον αριθμό περιφερειακών συμβούλων


Εκλογές: Αλλαγές στον αριθμό περιφερειακών συμβούλων


Αλλαγές στον αριθμό περιφερειακών συμβούλων στις εκλογικές περιφέρειες της χώρας προκύπτουν με βάση τα νέα πληθυσμιακά δεδομένα τα οποία καταγράφηκαν κατά την απογραφή του 2011.

Δείτε τους πίνακες με τις μεταβολές του αριθμού των συμβούλων ανά περιφέρεια

Κατά τις εκλογές του Μαΐου για την ανάδειξη αιρετών στις Περιφέρειες υπάρχουν διαφοροποιήσεις κυρίως στην κατανομή των περιφερειακών συμβούλων που θα εκλεγούν, σε σχέση με τις τοπικές εκλογές του 2010, οι οποίες είχαν διεξαχθεί βάσει των πληθυσμιακών κριτηρίων της απογραφής του 2001.

Με εξαίρεση την Κρήτη, στις υπόλοιπες 12 περιφέρειες λόγω αύξησης ή μείωσης του πληθυσμού ανατρέπονται τοπικά, πολιτικές ισορροπίες, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Έτσι, ήδη τα επιτελεία των κομμάτων έχουν πάρει... χαρτί και μολύβι, κάνοντας υπολογισμούς με δεδομένο ότι αλλού «χάνονται» περιφερειακοί σύμβουλοι και αλλού ενισχύονται σε αριθμό.

Η μόνη Περιφέρεια εκ των 13 της χώρας στην οποία δεν επέρχονται αλλαγές είναι της Κρήτης, ενώ η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας είναι η μόνη εξ όσων έχουν τροποποιήσεις στην οποία παρατηρείται μείωση στο σύνολο των περιφερειακών συμβούλων της - από 51 που ήταν πριν, ορίζονται σε 41 λόγω μείωσης πληθυσμού.

Στην Αττική

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Περιφέρεια Αττικής θα εκλέγονται 16 αντί 15 σύμβουλοι του Βόρειου Τομέα Αθηνών, 27 αντί 30 του Κεντρικού Τομέα Αθηνών και 13 αντί 11 της Ανατολικής Αττικής.

Επίσης, στην κατανομή των συνολικά 51 περιφερειακών συμβούλων Νοτίου Αιγαίου είναι αξιοσημείωτη η αύξηση που προκύπτει λόγω πληθυσμού για τους περιφερειακούς συμβούλους της Κω (7 από 5) και της Ρόδου (22 από 20) σε αντίθεση με τη μείωση συμβούλων από τα μικρότερα νησιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον «Καλλικράτη» (άρθρο 113 του Ν. 3852/2010), το περιφερειακό συμβούλιο αποτελείται από 41 μέλη σε περιφέρειες με πληθυσμό ως 300.000 κατοίκους, 51 μέλη σε περιφέρειες με πληθυσμό από 300.001 ως 800.000 κατοίκους, 71 μέλη σε περιφέρειες άνω των 800.000 κατοίκων. Το περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Αττικής αποτελείται από 101 μέλη. Το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου έχει ορισθεί ότι αποτελείται από 51 μέλη.

Με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών κ. Γιάννη Μιχελάκη καθορίστηκε ο αριθμός περιφερειακών συμβούλων «κάθε εκλογικής περιφέρειας του άρθρου 136 του Ν. 3852/2010 με βάση τον de facto πληθυσμό της, όπως προκύπτει από τη τελευταία απογραφή». Χρησιμοποιήθηκαν τα αποτελέσματα του «Πραγματικού πληθυσμού» (de facto), δηλαδή του αριθμού των ατόμων που βρέθηκαν παρόντα κατά την ημερομηνία αναφοράς της απογραφής του 2011.

Οι διαφοροποιήσεις

«Το Βήμα», με βάση τα οριζόμενα στην απόφαση αυτή (ΦΕΚ Β΄, αρ. φύλλου 647/17 Μαρτίου 2014), παραθέτει τις διαφοροποιήσεις που επέρχονται σε σχέση με τις προηγούμενες τοπικές εκλογές ως προς τον αριθμό των περιφερειακών συμβούλων:

1. Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Δράμας ορίζονται σε 8 από 9 που ήταν πριν και του Έβρου σε 13 από 12 ενώ παραμένει ίδιος ο αριθμός των συμβούλων Θάσου (1), Καβάλας (11), Ξάνθης (9) και Ροδόπης (9). Ο συνολικός αριθμός περιφερειακών συμβούλων παραμένει 51.

2. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Θεσσαλονίκης αυξάνονται κατά δύο -γίνονται 42 από 40-, ενώ μειώνονται κατά έναν οι σύμβουλοι της Πέλλας (5 αντί 6) και των Σερρών (7 αντί 8 σύμβουλοι). Ίδιος παραμένει ο αριθμός των συμβούλων της Ημαθίας (5), του Κιλκίς (3), της Πιερίας (5) και Χαλκιδικής (4). Ο συνολικός αριθμός περιφερειακών συμβούλων παραμένει 71.

3. Στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας μειώνονται κατά δέκα συνολικά οι περιφερειακοί σύμβουλοι, καθώς από 51 ορίζονται σε 41. Οι περιφερειακοί σύμβουλοι των Γρεβενών ορίζονται σε 5 (πριν ήταν 7), της Καστοριάς σε 7 (πριν ήταν 9), της Κοζάνης σε 22 (πριν 26) και της Φλώρινας σε 7 (πριν ήταν 9).

4. Στην Περιφέρεια Ηπείρου με συνολικά 51 περιφερειακούς συμβούλους, υπάρχει μείωση ενός συμβούλου στην Άρτα (10 από 11 ) και αύξηση ενός στα Ιωάννινα (25 από 24). Παραμένει ίδιος ο αριθμός των συμβούλων της Θεσπρωτίας (7) και της Πρέβεζας (9).

5. Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, με 51 περιφερειακούς συμβούλους, υπάρχει μείωση ενός συμβούλου στην Καρδίτσα (8 από 9) και αύξηση ενός στη Λάρισα (20 από 19). Παραμένει ίδιος ο αριθμός των περιφερειακών συμβούλων Μαγνησίας (13), των Σποράδων (1) και των Τρικάλων (9).

6. Στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (σύνολο συμβούλων 51) θα εκλέγεται ένας επιπλέον σύμβουλος Ζακύνθου (8 από 7) τον οποίο χάνει η Κέρκυρα (21 από 22). Ίδιος παραμένει ο αριθμός των περιφερειακών συμβούλων Ιθάκης (1), Κεφαλληνίας (7) και Λευκάδας (4).

7. Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας το περιφερειακό συμβούλιο θα αποτελείται και πάλι από 51 αιρετούς. Όμως χάνει έναν η Ηλεία (12 από 13) και προσθέτει η Αχαΐα (23 από 22), ενώ παραμένουν 16 οι περιφερειακοί σύμβουλοι Αιτωλοακαρνανίας.

8. Στο περιφερειακό συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας, με 51 συνολικά αιρετούς, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Εύβοιας αυξάνονται κατά έναν (19 από 18) ενώ της Φθιώτιδας μειώνονται αντίστοιχα (14 από 15). Παραμένει ίδιος ο αριθμός των συμβούλων της Βοιωτίας (11), της Ευρυτανίας (3), της Φωκίδας (4).

9. Ανακατατάξεις αριθμητικές επέρχονται στην κατανομή των 101 περιφερειακών συμβούλων της Περιφέρειας Αττικής. Έτσι, θα εκλέγονται 16 αντί 15 σύμβουλοι του Βόρειου Τομέα Αθηνών, 27 αντί 30 του Κεντρικού Τομέα Αθηνών και 13 αντί 11 της Ανατολικής Αττικής. Παραμένουν ως έχουν οι περιφερειακοί σύμβουλοι του Δυτικού Τομέα Αθηνών, του Νότιου Τομέα Αθηνών (14), Πειραιώς (12), Νήσων (2) και Δυτικής Αττικής (4).

10. Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου (συνολικά 51 σύμβουλοι), μειώνονται σε 8 από 9 οι περιφερειακοί σύμβουλοι Αργολίδας και αυξάνονται σε 13 από 12 οι σύμβουλοι Κορινθίας. Παραμένουν ως έχουν οι της Αρκαδίας (8), της Λακωνίας (8) και της Μεσσηνίας (14).

11. Το περιφερειακό συμβούλιο Βορείου Αιγαίου διατηρεί συνολικά τους 41 αιρετούς, αλλά μειώνεται κατά έναν της Λήμνου (3 από 4) και αυξάνονται της Χίου (11 από 10). Παραμένει ως έχει ο αριθμός περιφερειακών συμβούλων της Ικαρίας (2), της Λέσβου (18) και της Σάμου (7).

12. Αυξομειώσεις στην κατανομή των συνολικά 51 περιφερειακών συμβούλων υπάρχουν και στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Μειώνονται οι περιφερειακοί σύμβουλοι Άνδρου σε 1 από 2, της Λήμνου σε 4 από 5, της Μήλου σε 1 από 2, της Νάξου σε 3 από 4. Αυξάνονται οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Κω σε 7 από 5, της Ρόδου σε 22 από 20. Παραμένει ίδιος ο αριθμός των συμβούλων της Θήρας (3), της Καρπάθου (1), της Κέας-Κύθνου (1), της Μυκόνου (2), της Πάρου (2), της Σύρου (3), της Τήνου (1).

13. Ως έχει παραμένει ο αριθμός των 51 περιφερειακών συμβούλων της Περιφέρειας Κρήτης (Ηρακλείου 25, Λασιθίου, 6, Ρεθύμνου 7, Χανίων 13).


ΠΗΓΗ: http://www.tovima.gr


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΜΟΝΟ Η ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.

Ποιες αλλαγές θα γίνουν στο δημόσιο

Παρουσιάστηκε η μεταρρυθμιστική ατζέντα

Ποιες αλλαγές θα γίνουν στο δημόσιο τομέα μέχρι το 2016

Ποιες αλλαγές θα γίνουν στο δημόσιο τομέα μέχρι το 2016
Τη μεταρρυθμιστική ατζέντα του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που περιλαμβάνει 12 προτεραιότητες για την εθνική στρατηγική «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2014-2016» με στόχο την αναμόρφωση του δημόσιου τομέα, παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η παρουσίαση της μεταρρυθμιστικής ατζέντας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την αξιολόγηση των ΝΠΙΔ, την ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα, τη μείωση των διοικητικών βαρών, το νέο σύστημα αξιολόγησης υπαλλήλων και την επιλογή προϊσταμένων, καθώς και το νέο μισθολόγιο, σηματοδοτεί και το τέλος του «κυνηγιού» των ποσοτικών στόχων (διαθεσιμότητες, απολύσεις κλπ) με την αντικατάστασή του από ποιοτικούς στόχους.

Όπως επισήμανε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, στόχος όλων αυτών είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δημοσίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων,

Τόσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη συμφωνία με τους εκπροσώπους των δανειστών, μετά από μία μακρά και επίπονη διαπραγμάτευση και την απόρριψη των πιέσεων της τρόικας για ακόμη 8.000 απολύσεις το 2015 και περαιτέρω διαθεσιμότητες για το 2014.

Οι προτεραιότητες της μεταρρυθμιστικής ατζέντας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπως τις παρέθεσε ο κ. Μητσοτάκης, είναι:

1. Νέο οργανόγραμμα της δημόσιας διοίκησης

Ολοκληρώνεται η σύνταξη των Προεδρικών Διαταγμάτων με τους νέους οργανισμούς των υπουργείων. Η κατάρτιση των νέων οργανισμών βασίζεται σε εκθέσεις αξιολόγησης, που συνοδεύονται από περιγράμματα αποστολής και θέσεων, καθώς και από σχέδια στελέχωσης, που έχουν εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης. Οι μειώσεις δομών αγγίζουν το 40%.

2. Αξιολόγηση ΝΠΙΔ

Συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η καταγραφή και η αξιολόγηση -για πρώτη φορά- των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου. Στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων ή ολοκλήρωση της αποστολής του, θα γίνουν καταργήσεις ή συγχωνεύσεις. Οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα αναδιοργανώνονται με σκοπό τον καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.

3. Ανάθεση δραστηριοτήτων στον ιδιωτικό τομέα

Εντοπίζονται υπηρεσίες που παρέχονται από το Δημόσιο με υψηλό κόστος και χαμηλή αποτελεσματικότητα και αξιολογούνται οι περιπτώσεις όπου η υπηρεσία μπορεί να παρέχεται από ιδιώτες με χαμηλότερο κόστος και υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Στόχος είναι η καλύτερη διαχείριση των πόρων του Δημοσίου και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

4. Μείωση διοικητικών βαρών και απλούστευση διαδικασιών

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα συνεργασίας με τον ΟΟΣΑ για την άρση των διοικητικών βαρών σε 13 τομείς της οικονομίας. Γίνεται χαρτογράφηση της νομοθεσίας, με τελικό στόχο τη μείωση κατά 25% των διοικητικών βαρών που λειτουργούν ανασταλτικά για την επιχειρηματικότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη και ενισχύουν τα φαινόμενα διαφθοράς. Το πρόγραμμα «μειώσεις και απλουστεύσεις» θα αποτελεί πλέον σταθερό προσανατολισμό της δημόσιας διοίκησης και όχι εφάπαξ διαδικασία.

5. Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών


Η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ γίνεται πλέον πιο γρήγορη και πιο αποτελεσματική. Τα ΚΕΠ ενισχύονται και παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες online, με μία αίτηση, στη στιγμή. Ήδη οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν, απλά και άμεσα, μεταξύ άλλων, φορολογική ενημερότητα, ασφαλιστική ενημερότητα, πιστοποιητικά δημοτολογίου (βεβαιώσεις οικογενειακής κατάστασης, γέννησης, ιθαγένειας, οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ), κ.ά. Μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο και τα πιστοποιητικά στρατολογίας.

6. Καλή νομοθέτηση

Τίθεται σε εφαρμογή σχέδιο για τη μείωση της πολυνομίας και της κακονομίας. Στόχος είναι η δημιουργία ενός απλού και σαφούς ρυθμιστικού περιβάλλοντος, η προαγωγή της πολιτικής για την καλή νομοθέτηση και η ενίσχυση του κράτους δικαίου. Θα χαρτογραφηθούν και αξιολογηθούν οι νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις προς κατάργηση ή απλούστευση.

7. Νέο σύστημα αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων

Το πλαίσιο αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, όπως ισχύει και εφαρμόζεται μέχρι σήμερα, καθιστά τη διαδικασία άνευ ουσίας. Πρώτη φορά θεσμοθετείται με τη συγκριτική αξιολόγηση ο προσδιορισμός των ανώτατων ποσοστών των δημοσίων υπαλλήλων ανά κλίμακα βαθμολογίας. Σύντομα θα θεσμοθετηθεί μόνιμο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, που θα δίνει κίνητρα στον αξιολογούμενο να βελτιώσει την απόδοσή του.

8. Μισθολόγιο

Σχεδιάζεται ο εξορθολογισμός του μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων. Στόχος είναι η βέλτιστη και πιο ορθολογική αξιοποίηση -χωρίς μείωση- της συνολικής ετήσιας μισθολογικής δαπάνης του Δημοσίου, η οποία μεταξύ 2009 και 2013 έχει μειωθεί κατά 8,75 δισ. ευρώ (από 24,5 δισ. ευρώ το 2009 σε 15,75 δισ. ευρώ σήμερα). Οι απολαβές κάθε υπαλλήλου πρέπει να είναι ανάλογες με τα προσόντα του, την απόδοσή του και τη θέση ευθύνης που έχει.

9. Νέο σύστημα επιλογής προϊσταμένων στο Δημόσιο

Καταργείται η στείρα μοριοδότηση μόνο των «στατικών» χαρακτηριστικών των υπαλλήλων (πτυχία, πιστοποιητικά κ.λπ.), που αποτελούσε το κύριο και σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο για την επιλογή προϊσταμένων. Ενεργοποιούνται οι γραπτές εξετάσεις και οι δομημένες συνεντεύξεις. Στόχος είναι να εντοπίζεται κάθε συγκεκριμένη θέση ευθύνης να καλύπτεται από τον υπάλληλο που διαθέτει τις απαιτούμενες δεξιότητες, διοικητικές ικανότητες και εμπειρία.

10. Μόνιμος μηχανισμός κινητικότητας

Σχεδιάζεται ένα νέο, καινοτόμο σύστημα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων, αποσυνδεδεμένο από ενδεχόμενη απόλυση. Δημιουργείται, με άλλα λόγια, μια εσωτερική αγορά εργασίας, με αξιοκρατικά κριτήρια, που ενσωματώνει το ισχύον σύστημα με τις αποσπάσεις και τις μετατάξεις. Στόχος είναι η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου, με το «πάντρεμα» των προσόντων και δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων με τις ανάγκες της δημόσιας διοίκησης.

11. Ενίσχυση πειθαρχικής ευθύνης

Αναβαθμίζονται και ενισχύονται τα ελεγκτικά σώματα. Η απονομή της πειθαρχικής δικαιοσύνης επιταχύνεται. Ο έλεγχος των πιστοποιητικών συνεχίζεται και επεκτείνεται.Το ΑΣΕΠ σε συνεργασία με επιθεωρητές και ανώτερα στελέχη του Δημοσίου προχωρούν σε επανέλεγχο μετατροπής συμβάσεων ορισμένου χρόνου ή έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν συνέτρεχαν οι νόμιμες προϋποθέσεις της μετατροπής, αυτοδίκαια θα λύεται η σχέση εργασίας με απόφαση του ΑΣΕΠ.

12. Ανοιχτά διασυνδεδεμένα δεδομένα ΥΔΜΗΔ

  • Προγραμματίζεται περαιτέρω ανάπτυξη του portal data.gov.gr ως ενός κεντρικού καταλόγου ανοιχτών δημόσιων δεδομένων που θα παρέχει ηλεκτρονική πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα όλων των φορέων της ελληνικής κυβέρνησης.
  • Αναβαθμίζεται το Μητρώο Μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου (απογραφή) μέσω της επέκτασης των υπαγομένων, σε αυτό, φορέων (προσθήκη ΝΠΙΔ), καθώς και της διεύρυνσης των δυνατοτήτων εκροών (reports).
  • Προχωράει η ποιοτική αναβάθμιση του κυβερνητικού ιστοτόπου «ΔΙ@ΥΓΕΙΑ» με ουσιαστική βελτίωση της προσβασιμότητας και φιλικότητας προς το χρήστη.
Ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Σχεδιάζονται και υλοποιούνται δράσεις, που στηρίζονται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες:

  • Αποδοτική παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
  • Πρόσβαση πολιτών και επιχειρήσεων στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
  • Ορθολογική αξιοποίηση των ΤΠΕ από το Δημόσιο.
  • Εξασφάλιση των απαραίτητων υποδομών του Δημοσίου.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:  
ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΥΡΙΑΚΟ! ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΑΛΙΑ

Τι προβλέπει το επίμαχο άρθρο 2 του πολυνομοσχεδίου για τις τράπεζες










Υποψιάζομαι ότι πολλοί από αυτούς χλευάζουν (ή και αποθεώνουν) τον Γιώργο Παπανδρέου για τη χθεσινή απόφαση του να καταψηφίσει το άρθρο για τις τράπεζες, δεν γνωρίζουν τι ακριβώς αυτό προβλέπει και κατά συνέπεια δεν γνωρίζουν γιατί διαφοροποιήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός.

Για όποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο εδώ. Η επίμαχη διάταξη με την οποία κυρίως φαίνεται να διαφώνησε ο Γιώργος Παπανδρέου είναι αυτή που παρατίθεται στην παραπάνω φωτογραφία.

Η κυβέρνηση έδωσε τη δυνατότητα στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ) να παραχωρεί μετοχές τραπεζών σε ιδιώτες, όχι μόνο κάτω από την τιμή κτήσης τους αλλά μέχρι και κάτω από την τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή τους, χωρίς κάποιος να μας έχει εξηγήσει τι ακριβώς αυτό εξυπηρετεί και γιατί αξίζει τον κόπο να ζημιωθεί το Δημόσιο υπέρ των ιδιωτών.

Συνοψίζοντας, ο κ. Παπανδρέου καταψήφισε μια διάταξη που επιτρέπει να χαθεί μεγάλο μέρος των χρημάτων που δανείστηκε το Δημόσιο για να σώσει τις τράπεζες. Αυτή είναι η πραγματικότητα και με αυτή κανείς μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί. Όλα τα υπόλοιπα είναι είτε φαντασιώσεις είτε εμπαθείς επιδείξεις ημιμάθειας.


ΠΗΓΗ:http://www.parapolitiki.com/


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: 
 Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚH ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ Η ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟΝ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ... ΑΛΛΟ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Βενιζελικοί εναντίον παπανδρεϊκών

Βενιζελικοί εναντίον παπανδρεϊκών


Ρεπορτάζ: Ζαφειριάδου Μαριτίνα

Συνεχίζεται η «σφαγή» στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ, με το νέο επεισόδιο στο σίριαλ να παίζεται σήμερα στη συνεδρίαση του Συντονιστικού Οργάνου του κόμματος με την αποχώρηση των Θάνου Μωραΐτη και Κώστα Τριαντάφυλλου, μετά από έντονους διαξιφισμούς με «βενιζελικά» στελέχη.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο γραμματέας της ΚΟ του κόμματος, Παναγιώτης Ρήγας έβαλε στην ατζέντα της συζήτησης το ζήτημα της στάσης που κράτησαν στην ψηφοφορία ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου και ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απόστολος Κακλαμάνης.

«Κάτι τέτοιο αυτή την ώρα, δεν ωφελεί την ενότητα του κινήματος», υποστήριξε ο βουλευτής Χίου Κώστας Τριαντάφυλλος, σημειώνοντας την εσωστρέφεια που καλλιεργείται τις τελευταίες ημέρες στο κόμμα, ενόψει μάλιστα εκλογών. «Θα πρέπει να τα συζητήσουμε όλα» επέμεινε ο Παναγιώτης Ρήγας και η συζήτηση άρχισε, με την προειδοποίηση όμως έγκαιρα του πρώην υπουργού Θάνου Μωραΐτη ότι «θα είμαστε πάλι πρώτο θέμα στα κανάλια απόψε»…

Ακολούθησε σύγκρουση των δύο πλευρών, με τους Βασίλη Κεγκέρογλου και Εύη Χριστοφιλοπούλου από την μία πλευρά και τους Κώστα Τριαντάφυλλο και Θάνο Μωραΐτη από την άλλη, που οδήγησε στην αποχώρηση των δύο τελευταίων από τη συνεδρίαση.

«Να έρθουν να μας πουν γιατί ψήφισαν ‘παρών’ και ‘κατά’ αντίστοιχα», είπε ο υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου, αφήνοντας αιχμές για τον Φίλιππο Σαχινίδη που εξήγησε στους βουλευτές γιατί είναι σωστή η διάταξη, όχι όμως και στον πρώην πρωθυπουργό…

Ότι «όλοι κρίνονται» επέμεινε από την πλευρά της η υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Εύη Χριστοφιλοπούλου, ασκώντας κριτική στον πρώην πρωθυπουργό και τον πρώην πρόεδρο της Βουλής, σε συνέχεια όσων φέρεται να έχει πει από την Κυριακή το βράδυ ακόμα.

«Δεν γίνεται να συνεχιστεί άλλο αυτό, δεν μπορούμε να συναινέσουμε σε αυτό», υποστήριξαν Θάνος Μωραΐτης και Κώστας Τριαντάφυλλος, εκτιμώντας ότι διχάζει το κόμμα και αποχωρώντας τελικά από τη συνεδρίαση.

«Κάτσε να τα πούμε όλα», ακούστηκε να λέει κατά την έξοδό τους στον κ.Τριαντάφυλλο ο Γιάννης Κουτσούκος, ενώ επεισόδιο υπήρξε και μεταξύ του κ.Τριαντάφυλλου και του Χρήστου Πρωτόπαπα κατά την έξοδο των δύο, ως συνέχεια της έντονης κριτικής που είχε ασκήσει ο βουλευτής στον κ.Πρωτόπαπα για τη στάση του ως υπεύθυνος για την παρακολούθηση του κυβερνητικού έργου νωρίτερα…
ΠΗΓΗ: REAL

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΧΑΜΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΗΔΗ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ

ΔΗΛΩΣΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΓΙΑ ΣΥΡΙΖΑ

Βλέπουμε και κίνημα υπέρ της ακρίβειας είπε ο Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας στη Βουλή, λέγοντας ότι ενοχλείται ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί θα σταματήσει να πληρώνει ο καταναλωτής 34% εγγυημένο κέρδος στους φαρμακοποιούς και θα πάψουν να είναι πανάκριβα τα βιβλία.

«Εχουμε μια αντιπολίτευση κουβαρντάδων. Είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν ακριβότερα προϊόντα. Οι καταναλωτές δεν είναι», υποστήριξε.

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ

Οι αλλαγες και οι νεες ρυθμισεις των νομοσχεδίων δεν μπορουν να ερχονται εκβιαστικα με ενα αρθρο αλλα με πολλα ωστε οι βουλευτες να μπορουν να επιλεγουν ελευθερα

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"