ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ξινού Νερού

Αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ξινού Νερού



Την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου στις 8,30-12,00 μ.μ. θα τελεσθεί Ιερά
Αγρυπνία στον Ιερό Ναό  Αγ. Γεωργίου Ξινού Νερού επί τη Ανακομιδή των Ιερών Λειψάνων του Αγ. Γεωργίου.-

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

Μια δηλωση οτι αν συνεχιστουν δολοφονικες ενεργειες και εξανδραποδισμοι κατα των Ελληνων στην Βορειο Ηπειρο θα αποτελεσουν casus belli θα εβαζε τα πραγματα σε σωστη βαση. Αρκετα με τις απειλες των αλλων

«Βόμβα» στο Μαξίμου: Σύμβουλος του Τσίπρα συνεργάστηκε με τον Σόρος

«Βόμβα» στο Μαξίμου: Σύμβουλος του Τσίπρα συνεργάστηκε με τον Σόρος


Επιβεβαιώνει και ο ίδιος τη συνεργασία – Γιατί δεν δηλώθηκαν τα χρήματα που εισέπραξε από τον φιλοσκοπιανό δισεκατομμυριούχο;

Σάλο και αναστάτωση στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν προκαλέσει οι αποκαλύψεις των DC Leaks (αντίστοιχα των wikileaks), ότι ο κ. Ματθαίος Τσιμιτάκης, υπεύθυνος για την Επικοινωνία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στα social media, συνεργάστηκε το 2015 επ΄αμοιβή με το αμφιλεγόμενο Ίδρυμα του φιλοσκοπιανού δισεκατομμυριούχου και επενδυτή Τζόρτζ Σόρος για τη θέση της Ελλάδας έναντι Ουκρανίας-Ρωσίας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» τότε ήταν δημοσιογράφος της «Αυγής» και δεν εργαζόταν ακόμη στο Μαξίμου και όπως αναφέρει επίσης το δημοσίευμα, ο ίδιος παραδέχεται το γεγονός και λέει ότι το έκανε για τα λεφτά που τα είχε ανάγκη και δεν βλέπει κάτι κακό στη συνεργασία με το Ίδρυμα του Σόρος.
Μάλιστα, ο κ. Τσιμιτάκης είναι ο ίδιος που εκείνη την εποχή προκάλεσε σάλο με την ανάρτηση «όλοι λένε τα Σκόπια Μακεδονία».
Ερωτήματα προκαλεί το γεγονός κατά πόσο δηλώθηκε αυτό το εισόδημα, αφού από τα έγγραφα φαίνεται ότι θα τα εισέπραττε άλλος αντ’ αυτού!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά:
Είναι Μάρτιος του 2015, όταν ο Ματθαίος Τσιμιτάκης παίρνει ένα μακροσκελές ηλεκτρονικό μήνυμα στον υπολογιστή του. Ο αποστολέας του υπογράφει ως Iannis. Πίσω από την αγγλική εκδοχή του κοινού αυτού ελληνικού ονόματος βρίσκεται ο Γιάννης Καρράς.
Ένας καθηγητής πανεπιστημίου και ερευνητής που μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ Ελλάδας και Γερμανίας. Ο Γιάννης όμως έχει και άλλη μία ιδιότητα: συνεργάζεται με το ίδρυμα Open Society που ανήκει στον επιχειρηματία Τζορτζ Σόρος. Με αυτή την ιδιότητα προσεγγίζει τον νεαρό δημοσιογράφο με τον οποίο διατηρεί στενές φιλικές σχέσεις. Εκτός από δημοσιογράφος, όμως, είναι και ένα από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που συνέβαλαν καθοριστικά στις εκλογικές καμπάνιες που οδήγησαν το μικρό κόμμα της Αριστεράς στην εξουσία. Την περίοδο εκείνη, μάλιστα, ο μετέπειτα σύμβουλος του πρωθυπουργού είναι απασχολημένος με την ηλεκτρονική έκδοση της «Αυγής». Το ηλεκτρονικό μήνυμα είναι γραμμένο στα αγγλικά καθώς, όπως εξηγεί ο συγγραφέας του, δεν θέλει να χάνει χρόνο, αλλά ο Ματθαίος μπορεί να του απαντήσει στα ελληνικά. Από τα συμφραζόμενα μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι οι δύο άνδρες έχουν ήδη συμφωνήσει να συγγράψουν από κοινού μία έκθεση για τη στάση της Ελλάδας απέναντι στη Ρωσία αναφορικά με τη σύγκρουση Ρωσίας – Ουκρα­νίας. Η έκθεση αυτή γίνεται για λογαριασμό του ιδρύματος Open Society. Στο email ξεκαθαρίζονται οι τελευταίες λεπτομέρειες.
Ο Γιάννης τον ενημερώνει ότι μόλις έφτασε μετά τη διαμονή του στην Αθήνα και την Κέρκυρα στο Φράιμπουργκ της Γερμανίας, όπου και εργάζεται για λογαριασμό του Ινστιτούτου Ευρωπαϊκών Σπουδών. Χωρίς να χάσει χρόνο ενημερώνει τον Τσιμιτάκη ότι πρέπει να πέσουν με τα μούτρα στη δουλειά, καθώς έχουν μπροστά τους μεγάλο όγκο και φόρτο εργασίας και ασφυκτικά χρονικά περιθώρια.
Ο Καρράς γράφει στον Τσιμιτάκη: «Θα το κάνουμε μαζί και θα μοιράσουμε την αμοιβή 50-50, αλλά πρέπει να μου πεις πώς να χειριστώ το φορολογικό κομμάτι. Αν έχω καταλάβει καλά, θέλεις το συμβόλαιο να είναι μόνο στο όνομά μου, σωστά; Θέλεις όμως το όνομά σου να εμφανίζεται στην έκθεση ή όχι; Απάντησέ μου σε όλα αυτά».
Λίγο πιο κάτω συνεχίζει: «Γενικά μην πεις ότι το κάνεις για λογαριασμό του Open Society. Κάτι τέτοιο θα έκλεινε πόρτες. Υπάρχει μεγάλη δυσπιστία για το ίδρυμα στην Ελλάδα, κυρίως εξαιτίας της δράσης του σε ό,τι αφορά την πρώην Γιουγκοσλαβία».
Το μήνυμα συνεχίζει δίνοντας οδηγίες στον δημοσιογράφο σχετικά με το πώς πρέπει να ολοκληρώσει την έκθεση, η οποία θα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα διατηρεί σχέσεις εξάρτησης με τη Ρωσία και ως εκ τούτου αδιαφορεί για την κρίση στην Ουκρανία.
Τσιμιτάκης: «Ναι, συνεργάστηκα με τον Σόρος»
Ο ίδιος ο συνεργάτης του κ. Τσίπρας επιβεβαιώνει τις πληροφορίες επιχειρώντας παράλληλα να υποβαθμίσει το γεγονός.
«Ηταν μια έρευνα στην οποία πράγματι συμμετείχα. Ανέλαβα το κομμάτι των media, καθώς σχετίζεται με τις σπουδές μου στη Βρετανία και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα». Ο Τσιμιτάκης ξεκαθαρίζει ότι την περίοδο εκείνη δεν εργαζόταν ακόμα στο Μαξίμου. «Δεν ήμουν τότε στο Μαξίμου και δεν είχα καμία κομματική θέση. Ημουν δημοσιογράφος στην “Αυγή”. Για τα social media και την επικοινωνία του πρωθυπουργού με προσέλαβαν αργότερα».
Ποιος είναι ο Ματθαίος Τσιμιτάκης
Πρόκειται για… παιδί του ΣΥΡΙΖΑ. Η μετέπειτα μετακίνησή του στο Μέγαρο Μαξίμου δεν ήρθε τυχαία. Ο πατέρας του είναι ενεργός στην Αριστερά και στενός φίλος σημερινών πρωτοκλασάτων κυβερνητικών στελεχών. Ως μαθητής συμμετείχε στο κύμα καταλήψεων της δεκαετίας του 1990 μαζί με τους συνομήλικούς του που σήμερα κατέχουν ηγετικές θέσεις στην κυβέρνηση και το κόμμα. Ήταν η περίοδος που διαμορφώθηκε η στενή σχέση που τον δένει μέχρι σήμερα με τον Αλέξη Τσίπρα. Οι δύο άνδρες είναι συνομήλικοι και γνωρίζονται από τα μαθητικά τους χρόνια. Η σχέση τους δεν θα μπορούσε να τον κρατήσει μακριά από την έφοδο του ΣΥΡΙΖΑ προς την εξουσία.
Αυτός ήταν που είχε αναλάβει την πρώτη πολιτική εκστρατεία του Αλέξη Τσίπρα ως νεοεκλεγμένου προέδρου του κόμματος. Επιπλέον, είχε συμβάλει καθοριστικά στις προεκλογικές καμπάνιες που εκτόξευσαν τον ΣΥΡΙΖΑ. Μαζί με τον Ηλία Χρονόπουλο και τον Τάσο Κορωνάκη εργάστηκαν σκληρά για την εξωστρέφεια που χαρακτήρισε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης από το 2012 και μετά.
Πριν από τη νίκη του Ιανουαρίου 2015, ο Τσιμιτάκης έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό όταν πήρε την πρώτη διαδικτυακή συνέντευξη του εν αναμονή πρωθυπουργού. Όταν μετά τις δεύτερες νικηφόρες για τη σημερινή κυβέρνηση εκλογές, τον Σεπτέμβριο του 2015, ο υπεύθυνος των social media του πρωθυπουργού Ηλίας Χρονόπουλος εγκατέλειψε τον ΣΥΡΙΖΑ, η θέση έμεινε κενή. Η ένταξη του Ματθαίου Τσιμιτάκη στην επικοινωνιακή ομάδα κρίθηκε απαραίτητη μετά την γκάφα του διαχειριστή του ξενόγλωσσου λογαριασμού του πρωθυπουργού. Ηταν τότε που απευθυνόμενος στον Αχμέτ Νταβούτογλου δημοσίευσε ένα σχόλιο για τους πιλότους της Ελλάδας και της Τουρκίας που στη συνέχεια διεγράφη εξαιτίας των τουρκικών αντιδράσεων. Σύμφωνα με το ΦΕΚ 89, που δημοσιεύτηκε στις 19 Φεβρουαρίου του 2016, ο Ματθαίος Τσιμιτάκης, μέχρι πρότινος εργαζόμενος στην εφημερίδα «Αυγή» και στον ραδιοφωνικό σταθμό Στο Κόκκινο αλλά και εγκέφαλος της διαδικτυακής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του 2009, εντάχθηκε στο Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού. Αρμοδιότητά του να διαχειρίζεται τα social media του πρωθυπουργού και όχι μόνο.
Τη στιγμή, όμως, που έχει κληθεί στο Μαξίμου για να προστατεύει τον πρωθυπουργό από επικοινωνιακές γκάφες, αυτός είναι που θα υποκύψει σε μία. Λίγο μετά την πρόσληψή του βρίσκεται στη δίνη ενός κυκλώνα και αναγκάζεται να υποβάλει την παραίτησή του. Αιτία στέκεται η ανάρτησή του στα social media με την οποία υπερασπίζεται τον Γιάννη Μουζάλα. Είχε μόλις ξεσπάσει σάλος από την τηλεοπτική εμφάνιση του αναπληρωτή υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής επειδή είχε αποκαλέσει την ΠΓΔΜ «Μακεδονία».
Η αναφορά εκείνη είχε προκαλέσει κυβερνητική κρίση, καθώς ο αρχηγός των ΑΝ.ΕΛ. και υπουργός Εθνικής Αμυνας Πάνος Καμμένος ζητούσε επιμόνως την απομάκρυνση του κ. Μουζάλα. Ο Τσιμιτάκης έσπευσε να ρίξει λάδι στη φωτιά. Σ’ ένα άτυχο τιτίβισμα έγραψε: «Μην πατάτε την μπανανόφλουδα παραίτησης Μουζάλα. Δεν επιβεβαιώνεται. Ποια πρώην; Ολοι Μακεδονία λένε πλην εθνικιστών που πέτυχαν να συμβεί».Αν και αμέσως μετά διέγραψε την επίμαχη ανάρτηση, η ζημιά έγινε. Υπό την πίεση των αντιδράσεων υποχρεώθηκε να υποβάλει την παραίτησή του, η οποία δεν έγινε δεκτή.
Ιδιαίτερη ενόχληση στο Μαξίμου φαίνεται όμως να έχει προκαλέσει το γεγονός ότι τα χρήματα που εισέπραξε ο δημοσιογράφος κόπηκαν σε άλλο όνομα. «Σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι πράγματι υπάρχει ζήτημα μαύρου χρήματος, αυτό δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό».
To mail που απέστειλε στον Ματθαίο Τσιμιτάκη για τη συνεργασία του με το Ιδρυμα Σόρος ο καθηγητής πανεπιστημίου Γιάννης Καρράς:
12
Ολο το κείμενο για τη δουλειά με τον φιλοσκοπιανό Σόρος:
«Ματθαίε,
Εχω επιστρέψει στο Φράιμπουργκ από την Αθήνα και την Κέρκυρα και σου γράφω στα αγγλικά για να μη χάνουμε χρόνο. Αν, θέλεις, απάντησε στα ελληνικά. Σε παρακαλώ σχολίασε όλα τα παρακάτω. Οπως μπορείς να δεις, δεν είναι μικρός όγκος δουλειάς και τα χρονικά περιθώρια είναι αρκετά στενά (1η Απριλίου η προκαταρκτική έκθεση, 1η Μαΐου τελική έκθεση). Θα την κάνουμε μαζί. Θα μοιραστούμε την αμοιβή 50-50, αλλά θα πρέπει να με καθοδηγήσεις ως προς το πώς να διαχειριστώ τα φορολογικά θέματα. Καταλαβαίνω ότι δεν θέλεις να υπάρχει το όνομά σου στο συμβόλαιο, ισχύει αυτό; Θέλεις να αναγράφεται το όνομά σου δίπλα στο δικό μου στην έκθεση; Κάνε σχόλια σε όλα τα παρακάτω.
Γενικά, και όπως κρίνεις εσύ, μην αναφέρεις ότι κάνεις αυτό το πρότζεκτ για το Open Society γιατί το πιο πιθανό είναι να σου κλείσει πόρτες. Υπάρχει πολύ καχυποψία για το Open Society στην Ελλάδα, βασικά λόγω της θέσης που έχει πάρει σχετικά με την πρώην Γιουγκοσλαβία.
Ταυτοχρόνως γράφω ένα άρθρο για το Aspen Review Eastern Europe, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως η οργάνωση για την οποία διεξάγεται αυτή η έρευνα.

ΠΗΓΗ: https://www.newsbomb.gr/

Σαλμάς: Οι αρθροσκοπήσεις έγιναν επί ΣΥΡΙΖΑ - Η θητεία μου ήταν πεντακάθαρη

Σαλμάς: Οι αρθροσκοπήσεις έγιναν επί ΣΥΡΙΖΑ - Η θητεία μου ήταν πεντακάθαρη


 του Γιώργου Λυκουρέντζου
Τη δική του απάντηση στις πληροφορίες που τον έφερναν ως έναν εκ των πέντε πολιτικών, τους οποίους το πόρισμα της κυβερνητικής πλειοψηφίας στην Εξεταστική για την Υγεία έδωσε πριν από λίγο ο πρώην αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Μάριος Σάλμας.
Με δήλωσή του από τη Βουλή ο κ. Σαλμάς υποστήριξε ότι δεν υπάρχει καμία κατηγορία στο πρόσωπό του ενώ ειδικά για το θέμα των διαγνωστικών αρθροσκοπήσεων τόνισε ότι αν η επιτροπή θεωρεί ότι υπήρξε υπερκοστολόγηση θα πρέπει να ρωτήσει τους αρμοδίους Υπουργούς εκείνης της περιόδου. Ολόκληρη η δήλωση του κ. Σαλμά:
"Για να συσταθεί Προανακριτική Επιτροπή για ευθύνες κάποιου υπουργού πρέπει να έχει προηγηθεί κάποια κατηγορία και διερεύνηση. Για εμένα δεν υπήρξε καμία κατηγορία και η Εξεταστική Επιτροπή δεν εξέτασε κανένα θέμα που αφορά στην πεντακάθαρη θητεία μου στο Υπουργείο. Συνεπώς δεν αναμένω κανένα πόρισμα που με αφορά. Τελεία και παύλα. Εγώ ζήτησα να διαφωτίσω την Επιτροπή. Δεν ερευνούσε ευθύνες δικές μου για τις αρθροσκοπήσεις η Επιτροπή. Και είναι αστείο αυτό που ακούω ότι τη Δευτέρα θα ανακοινωθεί πόρισμα που θα αφορά εμένα για τις αρθροσκοπήσεις.Εγώ έχω καταθέσει ενόρκως που αυτό δικονομικά σημαίνει για όσους γνωρίζουν ότι δεν μπορείς να είσαι κατηγορούμενος.
Οι αρθροσκοπήσεις έγιναν το 2015-2016 επί ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έγιναν επί θητείας μου το 2012-2013. Αν λοιπόν θεωρεί η Επιτροπή ότι ήταν υπερκοστολογημένες ας ρωτήσει τους αρμόδιους υπουργούς. Δεν είναι δική μου υπόθεση".
 
Πηγή ρεπορτάζ: real.gr  enikos.gr
 
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:  ΞΕΥΤΙΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ


«Βόμβα» ΔΝΤ : Η Ελλάδα να εφαρμόσει την περικοπή των συντάξεων

«Βόμβα» ΔΝΤ : Η Ελλάδα να εφαρμόσει την περικοπή των συντάξεων

Απότομη προσγείωση για την κυβέρνηση οι δηλώσεις του Τζέρι Ράις
«Βόμβα» ΔΝΤ : Η Ελλάδα να εφαρμόσει την περικοπή των συντάξεων | in.gr
Την ώρα που η κυβέρνηση έχει εναποθέσει τις ελπίδες της για πάγωμα της μείωσης των συντάξεων στους ευρωπαίους εταίρους και η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί περί τα τέλη Νοεμβρίου σε συνεδρίαση του Eurogroup, το ΔΝΤ έρχεται να ταράξει για τα καλά τα νερά. Ο εκπρόσωπος του Ταμείου Τζέρι Ράις κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει στις ψηφισμένες περικοπές στις συντάξεις ώστε να υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για την υιοθέτηση αντιμέτρων, όπως για παράδειγμα οι φοροελαφρύνσεις.
Όπως σημείωσε, δε, πρόκειται για ένα μέτρο που έχει ήδη ψηφιστεί εδώ και καιρό και τόνισε ότι θεωρεί σημαντικό να εφαρμόζονται οι πολιτικές που έχουν ψηφιστεί.
Σύμφωνα με τον Τζέρι Ράις, τα μέτρα του 2019 έχουν συμφωνηθεί εδώ και καιρό, ενώ συμπλήρωσε ότι είναι σημαντικό η Ελλάδα να εκπέμψει ένα μήνυμα αποφασιστικότητας και να προχωρήσει σε πολιτικές που ωφελούν μεγαλύτερο μέρος του κοινωνικού συνόλου. Όπως είπε, ο δημοσιονομικός χώρος που θα ελευθερωθεί από την περικοπή των συντάξεων, μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπέρ των μη συνταξιούχων και για την ελάφρυνση του φορολογικού βάρους.
Ο Τζέρι Ράις κλήθηκε επίσης να απαντήσει για το θέμα της πρόωρης εξόφλησης των δανείων του ΔΝΤ. «Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες αλλά μπορώ να πω ότι είναι μια απόφαση που θα πρέπει να πάρουν οι ελληνικές αρχές στο πλαίσιο της διαχείρισης χρέους», τόνισε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ.
Όπως συμπλήρωσε ο Τζέρι Ράις η Ελλάδα «έχει μια σειρά επιλογών και αυτή είναι μια από αυτές». Τόνισε δε ότι η χώρα είναι σε ισχυρή θέση μετά την απόφαση του Eurogroup για τα περαιτέρω μέτρα ελάφρυνσης του χρέους αλλά και το μαξιλάρι ρευστότητας που έχει δημιουργηθεί με τη βοήθεια και της εκταμίευσης της τελευταίας δόσης του προγράμματος. Ετσι μπορεί να είναι υπομονετική στους σχεδιασμούς, κατέληξε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ.

ΠΗΓΗ: IN.GR

Με την “Μαντάμ Μπάτερφλάϋ”, άρχισε η Ιταλική επίθεση το 1940 !!!

Με την “Μαντάμ Μπάτερφλάϋ”, άρχισε η Ιταλική επίθεση το 1940 !!!

Η τέχνη στην υπηρεσία μιας ανομίας βλέψεων, που ενδύονται “φιλία”·
ενώ οι προθέσεις είναι απατηλές και ο πολιτισμός χρησιμοποιείται

ως στάχτη στα μάτια, για άλλες καταχθόνιες επιδιώξεις…
Και πράγματι, η Ιταλική επίθεση στο Ηπειρωτικό μέτωπο το 1940,
άρχισε με την “Μαντάμ Μπάτερφλάϋ”, την διάσημη Όπερα του Πουτσίνι,
στα μετόπισθεν των Ελληνικών γραμμών, στο κέντρο των Αθηνών!
Επρόκειτο να παρασταθεί στο νεοσύστατο τότε τμήμα του Εθνικού Θεάτρου, την Λυρική Σκηνή.  Δεν γνωρίζουμε αν με κάποιο τρόπο, έμμεσο ή άμεσο, είχε έντεχνα –μέσα από διαδικασίες επιχειρήσεων Ιταλικής επιρροής και κατασκοπείας- επιτευχθεί αυτή η επιλογή δραματολογίου.
Το γεγονός όμως είναι πως η Ιταλική ηγεσία, εντόπισε το μεγάλο γεγονός, που επρόκειτο να λάβει χώρα στην καλλιτεχνική ζωή της Ελληνικής πρωτεύουσας      
 -επρόκειτο γιά το ανέβασμα της πρώτης Όπερας στην Λυρική Σκηνή-
και αποφάσισε να το αξιοποιήσει προς όφελός της, ξεκινώντας την επίθεσή της, στην σκακιέρα του πολέμου με μιά κίνηση πολιτισμού.
Το υλικό της προκείμενης όπερας προσφερόταν απόλυτα για κάτι τέτοιο.
Η δύναμη της μουσικής της μαζί με την υπόθεση του έργου· ακόμα και το ξεχωριστό πάντρεμα σ’αυτήν, του Δυτικού κόσμου με τον μακρυνό εξωτισμό
της  Άπω Ανατολής, μέσω του Αμερικανού Πλοιάρχου Πίνκερτον
και της Ιαπωνίδας «Πεταλούδας» Τσο Τσο Σαν, της έφηβης γκέϊσσας «Μπαττερφλάϋ».
Η Ιταλική ηγεσία, επένδυσε σ’αυτό το ποιητικό, συναισθηματικό, υλικό.
Επιπλέον είχε στην φαρέτρα της το βαρυσήμαντο όνομα του δημιουργού της· την ιδιοφυία ενός παγκόσμια σημαντικού μουσικού της, του Τζάκομο Πουτσίνι· που συνέλαβε την ιδέα δημιουργίας της όπερας «Μπαττερφλάϋ» , παρακολουθώντας στα 1900 την ιστορία της, σε μιά θεατρική παράσταση
με τον ομώνυμο τίτλο, σ’ένα Αγγλικό θέατρο –και μισοκαταλαβαίνοντας Αγγλικά!- στο θεατρικό μονόπρακτο του Αμερικανού Ντέϊβιντ Μπελάσκο.
Η παράσταση της Λυρικής Σκηνής με την πρεμιέρα της «Μπάττερφλάϋ»
στο Εθνικό Θέατρο, είχε ορισθεί για τις 25 Οκτωβρίου του 1940. Αυτό βόλευε αφάνταστα την παραπλανητική επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου, κι ένα «θέατρο» εκδηλώσεων φιλίας της Ιταλικής πλευράς προς εμάς τους Έλληνες,
ως απατηλού επηρρεασμού της δικής μας κοινής γνώμης, μέσω των τότε μ.μ.ε. που θα κάλυπταν το γεγονός, και 3 μέρες μόνον πριν επιτεθούν.
Ή μήπως, η απόφαση για την επιθεσή τους στις 28 Οκτωβρίου... πάρθηκε
με βάση την πρεμιέρα της «Μπάττερφλάϋ» στις 25;
Οι Ιταλοί λοιπόν, επεξέτειναν το καλλιτεχνικό αυτό γεγονός.
Ούτε λίγο ούτε πολύ λειτούργησαν σαν ένα πολύ δυνατό γραφείο τύπου ιμπρεσσάριων της παράστασης. Κατέβασαν στην Αθήνα, τον γιό του Πουτσίνι, τον Αντόνιο, να παρακολουθήσει την πρεμιέρα και να πάρει μέρος στις παράπλευρες εκδηλώσεις. Η Ιταλική Πρεσβεία, ανέλαβε να στείλλει προσκλήσεις. Κλήθηκε ο πνευματικός κόσμος, οι οικονομικοί παράγοντες, η πολιτικοστρατιωτική εξουσία, σύσσωμη η κοσμική Αθήνα. Ιδιαιτέρως κλήθηκε
η Ελληνική ηγεσία, με πρόσκληση στον επικεφαλής Ιωάννη Μεταξά· δεν παρέστη· έδωσε εντολή να παραστούν δύο υπουργοί.
Η παράσταση δόθηκε με μεγάλη επισημότητα και επιτυχία, όπως μας παραδίδεται.
Aιώνιοι όρκοι αγάπης και ερωτικά “vieni… vieni…”/ “έλα… έλα…”, υψώθηκαν στο ντουέττο «Voggliatemi bene» / “Αγάπα με”.
Η ελπίδα, με τα λόγια «la nave bianca entra nel porto…» / το λευκό πλοίο θα μπει στο λιμάνι...” απλώθηκε στην άρια «Un bel di vedremo…» / Μιά ωραία μέρα θα δούμε....
Το ρίγος της χαρούμενης προσμονής, στο ουράνιο χορωδιακό με “Coro a boca cerrada” / “Χορωδία με στόμα κλειστό.
Ακόμα, η βαθειά Μητρική στοργή της «Μπάτερφλάϋ» γιά το Παιδί της από τον Πίνκερτον, στο νανούρισμα «Dormi, amor mio, dormi sul mio cor…» / Κοιμήσου, αγαπημένο μου, κοιμήσου πάνω στην καρδιά μου...
Όλα έμελπαν την ψυχή και την προδιέθεταν γιά το καλύτερο· ένα ωστόσο, προφήτευε την αλήθεια των Ιταλικών προθέσων :
το ό,τι η «Μπάττερφλάϋ» στο έργο, στο τέλος προδιδόταν ...
Την επομένη της πρεμιέρας, γιά το μεγάλο καλλιτεχνικό γεγονός της «Μπάττερφλαϋ», δόθηκε από τους Ιταλούς στην Πρεσβεία τους μεγάλη δεξίωση. Στο τραπέζι υπήρχαν «αδελφωμένες» η Ελληνική με την Ιταλική σημαία.
Το κρασί θα έρεε, τα εδέσματα θα περίσσευαν, ενώ η μουσική θα κυλούσε στην ατμόσφαιρα, μαζί με τις εκδηλώσεις φιλοφρονήσεων και δηλώσεις φιλίας των Ιταλών επισήμων γιά τον Ελληνικό Λαό.
Σύμφωνα με το ημερολόγιο του Ιταλού πρεσβευτή Γκράτσι, την ίδια ώρα, στα άδυτα της Πρεσβείας, Ιταλοί αξιωματούχοι αποκρυπτογραφούσαν το τελεσίγραφο που κωδικοποιημένο είχε στείλλει η Ιταλική ηγεσία, και διέτασσε την επίδοσή του. Ξημέρωνε η 27η Οκτωβρίου. 24 ώρες μας χώριζαν απ’τον πόλεμο. Μέσα σ’αυτές, θα περατωνόταν και ότι απατηλό είχε επιχειρηθεί να απλωθεί μέσα στον Ελληνικό πληθυσμό με την ψυχολογική επιχείρηση πολέμου, μέσω της «Μπάττερφλαϋ», γιά μιά Ελληνό-Ιταλική φιλία δήθεν σε ισχύ.
Από την άλλη μέρα οι μάσκες θα έπεφταν, και η «Πεταλούδα» μας θα είχε να πετάξει πάνω απ’το πεδίο της μάχης. Καί ίσως μέσα στον αχό της, κάποιος από τους θεατές της και μυημένους στον λυρισμό, Έλληνας ή Ιταλός στρατιώτης,
να σιγοψιθύριζε τα λόγια αυτά από την άρια της ελπίδας ...
«...la nave bianca entra nel porto…» / “…το λευκό πλοίο θα μπει στο λιμάνι...
Γεώργιος Κακής Κωνσταντινάτος
Ηθοποιός Σκηνοθέτης Εικαστικός
 
πηγη:  https://lexovitis.blogspot.com

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
Πολυ σωστα. Ειναι η απαντηση σε οσους πιστευουν οτι μουσικη χοροι τεχνες ενωνουν δηθεν μονο τους λαους και δεν χρησιμοποιουνται για υπουλους καταχθονιους σκοπους οπως π.χ τα σλαβικα αλυτρωτικα ασματα της εποχης του δικτατορα Τιτο που ανεχομαστε να παιζονται σε ελληνικα χωρια και πανηγυρια παρουσια ψηφοθηρων πολιτικαντηδων που εκπροσωπουν την ελληνικη πολιτεια.

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"