ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΝΩΣΗ



Βρυξέλλες: του Θάνου Αθανασίου

Στροφή 180 μοιρών στο θέμα των τραπεζικών διασώσεων αναμένεται να κάνει, επισήμως σήμερα η Κομισιόν. Στην πρόταση νομοθετικού πακέτου που θα παρουσιάσει σε λίγη ώρα ο επίτροπος Μ. Μπαρνιέ θα προβλέπεται σαφώς η διάλυση τραπεζικών οργανισμών, αντί μόνο της διάσωσης και της κρατικοποίησης που υπήρχε ως σήμερα.

Η κίνηση αυτή, που ενδεχομένως να ανοίξει το δρόμο για πολλά «ξεκαθαρίσματα» στον τραπεζικό κλάδο αποτελεί την τέλεια αποδόμηση του δόγματος Σαρκοζύ, που επιβλήθηκε τον Οκτώβριο τους 2008 στην ΕΕ και μετέτρεψε την πιστωτική κρίση σε κρίση χρέους.

Μέχρι σήμερα, σύμφωνα με υπολογισμό του ΔΝΤ, τον οποίο συμμερίζεται η Κομισιόν, τα κράτη μέλη έχουν ξοδέψει πάνω από 1 τρις ευρώ, δηλαδή κοντά στο 8% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ για τραπεζικές διασώσεις στην προσπάθειά τους να τιθασεύσουν τις επιπτώσεις μιας κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος στην πραγματική οικονομία. Το αποτέλεσμα ήταν το δημόσιο χρέος όλων ουσιαστικά να αυξηθεί δραματικά και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπως η Ιρλανδία και εσχάτως η Ισπανία, οι πολίτες να πληρώνουν, ή να κινδυνεύουν να πληρώσουν από την τσέπη τους μέσω μνημονίων τις ατασθαλίες και τις λανθασμένες πρακτικές συγκεκριμένων τραπεζιτών.

Με βάση όσα διοχέτευσε στον Τύπο χθες υψηλόβαθμη κοινοτική αξιωματούχος, που είναι σε άμεση γνώση του πακέτου και συμμετείχε στην σχηματοποίηση της πρότασης, τα κράτη μέλη θα επεμβαίνουν αμεσότερα έχοντας στα χέρια μια πλήρη και προκαθορισμένη παλέτα μέτρων με βάση τα οποία θα προλαμβάνουν την κατάρρευση ή θα αποφασίζουν αν και κατά πόσο είναι προτιμότερο να διασώσουν ή να διαλύσουν (εκκαθαρίσουν) μια τράπεζα.

Κεντρικό ρόλο στην πρόταση παίζει η εγγύηση των καταθέσεων και του προτιμησιακού χρέους των τραπεζών που διαλύονται, όπως και ο προκαθορισμός της διάλυσης ή μη, ανάλογα με τη συστημική θέση μιας τράπεζας στην τοπική και κοινοτική οικονομία.

Με βάση την πρόταση της Κομισιόν οι καταθέσεις θα διασφαλιστούν με την εκ των προτέρων δημιουργία ειδικών ταμείων εγγύησης καταθέσεων σε εθνικό επίπεδο, στα οποία οι τράπεζες θα συνεισφέρουν προκαταβολικά. Ευρωπαϊκό ταμείο εγγύησης θα μπορούσε να υπάρξει μόνο σε κάποιο επόμενο βήμα και στο πλαίσιο μιας «τραπεζικής ένωσης» της ΕΕ συνοδεία μιας και μόνης εποπτικής αρχής, ενός πλαισίου προληπτικών κανόνων και μιας και μόνης αρχής τραπεζικής διάλυσης. Σε αυτή τη φάση η Κομισιόν προτείνει κοινές αρχές για τον συντονισμό ήδη υπαρχουσών εθνικών αρχών και μέτρων.

Συγκεκριμένα:

1. Οι εθνικές αρχές θα πρέπει να κάνουν όλη την απαραίτητη νομοθετική προετοιμασία για την εφαρμογή των νέων κανόνων και θα πρέπει να έχουν «τα μάτια τους ανοιχτά» για να εντοπίσουν μια επίφοβη κατάσταση έγκαιρα.

2. Οι εθνικές αρχές θα αναλάβουν την υποχρέωση να παρεμβαίνουν στις επίφοβες τράπεζες όσο το δυνατόν νωρίτερα, προσπαθώντας να τις διατηρήσουν βιώσιμες. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούν να απαιτούν από την εν λόγω τράπεζα να ψάξει για κεφάλαια, να πουλήσει στοιχεία του ενεργητικού της, ακόμα και να προχωρήσει στην αντικατάσταση της διοίκησης.

3. Όταν η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο και η επίφοβη τράπεζα δεν μπορεί να καταστεί βιώσιμη τότε οι εθνικές αρχές θα αλλάζουν δια της βίας τη διοίκηση, θα διαλύουν την τράπεζα, θα πληρώνουν τους πιστωτές, θα εγγυώνται τις καταθέσεις, θα εκποιούν στοιχεία του ενεργητικού και θα λαμβάνουν μέριμνα για τα στοιχεία του παθητικού.

Καθόλο το διάστημα της διάλυσης θα μπλοκάρεται η αναγκαστική εκτέλεση συμβάσεων, η αποζημιώσεις θα δίνονται ανάλογα με την αξία ρευστοποίησης των διαφόρων στοιχείων και σε γενικές γραμμές θα διασφαλίζεται μια συνέχεια. Ως προς το τελευταίο αυτό στοιχείο, η Κομισιόν, σύμφωνα με την ίδια πηγή, θα προτείνει να δημιουργείται αφενός μια «τράπεζα - γέφυρα» για το ενδιάμεσο διάστημα της εκκαθάρισης, αφετέρου μια «κακή τράπεζα» που θα αναλαμβάνει τα τοξικά στοιχεία της αρχικής τράπεζας.

Επί της ουσίας υπάρχει σαφής μετακίνηση από τη λογική του “bail out” και πολύ εύστοχα η Κομισιόν πρόκειται να ονομάσει το νέο εργαλείο εκκαθάρισης “bail in”. Το νέο εργαλείο βέβαια θα τεθεί σε ισχύ από το 2018, ώστε να υπάρξει χρόνος σε κράτη μέλη και τράπεζες να προετοιμαστούν - εκτός βέβαια αν τα κράτη μέλη αποφασίσουν ότι το θέλουν νωρίτερα.

Η κριτική που ήδη δέχεται η Κομισιόν για την πρότασή τής είναι πως έρχεται μάλλον αργά και σαφώς δεν είναι αυτό για το οποίο η ΕΚΤ και ο Μ. Ντράγκι προετοίμαζαν την κοινή γνώμη. Εδώ βεβαίως πηγές της Κομισιόν ανταπαντάνε ότι «είναι στο χέρι των κρατών μελών, στο Συμβούλιο να αποφασίσουν ότι θέλουν το κάτι παραπάνω και να προχωρήσουν στην τραπεζική ένωση χωρίς πολλά ενδιάμεσα βήματα...»
ΠΗΓΗ: REAL.GR

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ
 
ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΦΟΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΛΥΣΗ ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΩΝ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΛΩΣ ΦΟΡΤΩΝΑΝ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ. ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΦΟΥ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΛΟΓΩ ΣΠΑΤΑΛΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ  ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. EXOYME KATA ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ.

ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ

 Τα Σκόπια από μια κλωστή…
Αυξάνεται ο κίνδυνος μιας έκρηξης μεταξύ Σλάβων και Αλβανών
Μπάμπης Γ. Παπαϊωάνου

 Τα γεγονότα εθνοτικής βίας των τελευταίων μηνών ανάμεσα στην Σλαβική και την Αλβανική κοινότητα στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας (Π.Γ.Δ.Μ.) φέρνουν στις μνήμες των περισσοτέρων την σύρραξη του 2001 ανάμεσα στις δύο πιο ισχυρές κοινότητες της γειτονικής χώρας. Οι μνήμες είναι νωπές, ακόμα και στους νέους, που το τελευταίο διάστημα βρέθηκαν στο επίκεντρο της επικαιρότητας και της κριτικής.
Τα γεγονότα βίας διαδέχονται το ένα το άλλο. Και κατά έναν παράξενο τρόπο μεταδίδονται από πόλη σε πόλη και από γειτονιά σε γειτονιά. Κοινός παρονομαστής, η διαμάχη ανάμεσα στη Σλαβική και την Αλβανική κοινότητα ή με άλλους όρους, η διαμάχη ανάμεσα στη χριστιανική και τη μουσουλμανική κοινότητα της χώρας. Το αίσθημα ανασφάλειας για τους πολίτες είναι εμφανές. Η αστυνομοκρατία, ειδικά στην πρωτεύουσα μετά και την απόφαση για παρουσία ένστολων αστυνομικών στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει αντίθετα αποτελέσματα από τον αρχικό κυβερνητικό σχεδιασμό.
Ας δούμε όμως τα γεγονότα και ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε κάποια ψύχραιμα συμπεράσματα. Το 2012 ξεκίνησε με μια σειρά από αρνητικά συμβάντα που φέρνουν στα όριά της τόσο την κοινωνική συνοχή και ειρήνη όσο και το πολιτικό και ουσιαστικό μέλλον της Π.Γ.Δ.Μ. Τα αρχικά επεισόδια ανάμεσα σε νεαρούς οπαδούς ποδοσφαιρικών ομάδων ή τους υπέρμαχους της απόφασης της κυβέρνησης για τη δημιουργία χριστιανικής εκκλησίας στο κάστρο της πόλης που βρίσκεται στο μουσουλμανικό μέρος της πρωτεύουσας, δεν άργησαν να πάρουν άλλες διαστάσεις. Μετά τη δολοφονία Αλβανών από αστυνομικούς στο Γκόστιβαρ, την επίθεση νεαρών Σλάβων σε Αλβανούς σε λεωφορείο της πρωτεύουσας μέχρι την τραγική δολοφονία 5 νεαρών Σλάβων στη λίμνη Smilkovci της περιοχής Gazi Baba της πρωτεύουσας.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν τα κορυφαία τραγικά γεγονότα μιας καθημερινότητας που πολύ λίγο απέχει από την επίσημη αποδοχή της οριστικής διχοτόμησης που, πλέον, από κοινωνιολογικό και πολιτισμικό γεγονός παίρνει ουσιαστικές και πρακτικές διαστάσεις. Είναι προφανές πως στις ημέρες μας η οριοθέτηση των περιοχών των δύο κυρίαρχων κοινοτήτων δεν έχει μόνο διοικητικά χαρακτηριστικά. Ο «άλλος» άνθρωπος είναι πλέον ανεπιθύμητος και ο διαχωρισμός των πόλεων και της υπαίθρου αποκτά νέα δεδομένα.
Ο πολιτικός κόσμος είναι και αυτός διαιρεμένος, με μια πρωτοφανή πολιτική διγλωσσία. Από την μια μεριά καταγγέλλει τα επεισόδια, τις επιθέσεις και τις δολοφονίες ενώ ταυτόχρονα αφήνει συνεχώς υπονοούμενα για τον αντίπαλο, ενισχύει με επιχειρήματα και κυβερνητικές πράξεις τη διαίρεση της κοινωνίας ενώ η κυβέρνηση διολισθαίνει καθημερινά στη δημιουργία ενός πλήρως αστυνομοκρατούμενου καθεστώτος που οι πολίτες και οι αναλυτές αυτόματα συγκρίνουν με την τελευταία περίοδο του καθεστώτος Μιλόσεβιτς στην Σερβία.
Οι ξένες πρεσβείες και οι διεθνείς οργανισμοί μιλάνε ανοικτά πλέον για την ανάγκη ψυχραιμίας και αποφυγής πολιτικών συμπερασμάτων από τα συνεχή αρνητικά επεισόδια. Όμως ο πόλεμος των ανακοινώσεων, των αναλύσεων και των «αδιάσειστων στοιχείων» που η κάθε μια πλευρά παρουσιάζει περιπλέκει την κατάσταση και δε βοηθάει στην εξεύρεση λύσης. Οι ανακοινώσεις των γειτονικών χωρών είναι εξίσου ενδιαφέρουσες. Η Αλβανία ζήτησε την προστασία του αλβανόφωνου πληθυσμού, ενώ η Βουλγαρία και η Σερβία δίνουν ιδιαίτερη δημοσιότητα στα γεγονότα και τονίζουν τη συνεχή και στενή παρακολούθηση των εξελίξεων. Οι αλβανικές παραστρατιωτικές οργανώσεις της περιοχής, υπολείμματα και τμήματα του παλιού UCK, δηλώνουν την ετοιμότητα τους για δράση ώστε να προστατεύσουν τους Αλβανούς της Π.Γ.Δ.Μ.
Την κατάσταση περιπλέκουν δύο ακόμα γεγονότα - δεδομένα.
Πρώτον, η επίσημη ανακοίνωση του ΝΑΤΟ πως στην επόμενη σύνοδο της συμμαχίας, τον Μάιο στο Σικάγο, δε θα συζητηθεί το εκκρεμές θέμα της εισόδου της Π.Γ.Δ.Μ. στη συμμαχία, ενώ ξεκάθαρη είναι πλέον η θέση του ΝΑΤΟ πως όσο υπάρχει η εκκρεμότητα με την Ελλάδα για το όνομα της γειτονικής χώρας δεν μπορεί να συζητήσει το θέμα της εισόδου. Η ηγεσία της Π.Γ.Δ.Μ. έχει επενδύσει πολλά στην πιθανή είσοδο στο ΝΑΤΟ και σε μια θετική απόφαση από το Σικάγο στις 20 και 21 Μαΐου και προσπαθεί να κινητοποιήσει κάθε μηχανισμό επηρεασμού και υποστήριξης που διαθέτει. Η εκτίμηση πως η είσοδος στις ευρωατλαντικές δομές θα δημιουργήσει κατάσταση σταθερότητας στη χώρα και ενίσχυσης του κύρους της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού απομακρύνονται.
Δεύτερον, η παρουσίαση από το κορυφαίο γερμανικό ινστιτούτο για τις διεθνείς σχέσεις, German Institute for International and Security Affairs της μελέτης του Dušan Reljić που με τίτλο «Border Changes on the Cards again in the Western Balkans» μιλάει ανοικτά πλέον για αλλαγές συνόρων στην περιοχή αυτή της πρώην Γιουγκοσλαβίας. Αναλύει ένα ιδιόρρυθμο πόκερ ανάμεσα στην Π.Γ.Δ.Μ. , το Κόσσοβο, τη Σερβία και τη δημιουργία νέων δεδομένων στην περιοχή. Δεδομένων που δε θα αφήσουν ανεπηρέαστη την Βουλγαρία και την Αλβανία, ούτε φυσικά την Ελλάδα.

ΠΗΓΗ: http://www.foreignaffairs.gr/

ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΙΖΟΥΜΕ



Ρεπορτάζ: Σκουρής Βασίλης

Σε κατάρρευση βαδίζει η πραγματική οικονομία της χώρας, παρά το ειδυλλιακό τοπίο που δημιουργείται με τις παροχές και τις υποσχέσεις προεκλογικά. Η όλη εικόνα θα αποκαλυφθεί μετά τις κάλπες, ενώ η μεγάλη κρίση του ευρώ και της ευρωζώνης καθιστά ακόμη μεγαλύτερο το πρόβλημα, χωρίς προεκλογικά να προετοιμάζεται η ελληνική κοινή γνώμη για την πραγματική κατάσταση.

Οι Έλληνες επιχειρηματίες ήδη πρέπει να πληρώσουν προκαταβολικά ποσό άνω των 20 δισ. ευρώ σε ρευστό, προκειμένου να προχωρήσουν σε εισαγωγές, από τη στιγμή που διεθνείς ιδιωτικές εταιρείες ασφάλισης εξαγωγικών προϊόντων αποφάσισαν να μην ασφαλίζουν πλέον τις εισαγωγές προς τη χώρα μας. Γεγονός που βεβαίως σημαίνει ότι βλέπουν την Ελλάδα ως υπό προθεσμία χώρα της ευρωζώνης.

Την ίδια στιγμή πέραν της κατάστασης που παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στην Υγεία:

• Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΣΕ-ΙΚΑ, ζητούνται 1,403 δισ. ευρώ για να πληρωθούν κανονικά έως το τέλος του 2012 οι συντάξεις! Η κατάσταση στο ΙΚΑ, όπως και στα άλλα ταμεία είναι δραματική, ενώ από τις αρχές φθινοπώρου ενδέχεται να κλείσουν νοσοκομεία.

• Η ΔΕΗ βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσης. Κινδυνεύει με κατάρρευση και είναι πολύ πιθανό να έχουμε μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού το αργότερο άμεσο ενεργειακό πρόβλημα, με υπαρκτό το ενδεχόμενο και μπλακ άουτ! Το ΔΝΤ, μάλιστα, αναγκάστηκε να κάνει τα «στραβά μάτια» στο ενδεχόμενο δανείου 300 εκατ. Ευρώ από το ΔΝΤ προς την επιχείρηση, όμως και αυτό φέρεται να μην αρκεί, απλώς αναστέλλει την εμφάνιση των προβλημάτων για ένα μήνα!

• Μεγάλη εκτιμάται η μείωση στον τουρισμό. Ο Ιούνιος θεωρείται από τον επιχειρηματικό κλάδο «χαμένος μήνας», οι ελπίδες παραπέμπονται στο υπόλοιπο του καλοκαιριού, όμως οι κρατήσεις φέρονται να εμφανίζουν μείωση κατά 1,8 εκατομμύρια!

• Κορυφαίες εταιρείες, ακόμα και στο χώρο των τροφίμων, απειλούνται με λουκέτο, με ότι αυτό σημαίνει για την οικονομία, αλλά και την απασχόληση. Παράλληλα, με την μερική - έως και... ολική - στάση πληρωμών του δημοσίου, η ρευστότητα στραγγαλίζει και τις εναπομείνασες επιχειρήσεις που θεωρούνται υγιείς.

• Στην κατάσταση δε που δημιουργείται υπάρχει - αντικειμενικά ή όχι - και στάση πληρωμών πολλών πολιτών προς το κράτος, ενώ οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί είναι πλέον ανύπαρκτοι.

Η χώρα, άλλωστε, μοιάζει πλέον μη κυβερνήσιμη. Και είναι ερώτημα αν η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις κάλπες της 17ης Ιουνίου μπορέσει (και... θελήσει) να αντιστρέψει την κατάσταση. Οι παροχές και οι υποσχέσεις της προεκλογικής περιόδου, ερήμην της πραγματικότητας, δεν πρέπει να μας καθιστούν αισιόδοξους…

ΠΗΓΗ: REAL.GR

OXI ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΦΑΥΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 81

Δεν πρεπει η χωρα να γυρισει στην δεκαετια του 80 των ευκολων υποσχεσεων και του υπερδανεισμου. Αυτα μας κατεστρεψαν και δεν μπορει να γυριζουμε σε ενα αποτυχημενο και αθλιο παρελθον. Κρατικοποιησεις διασπαθιση δημοσιου χρηματος σπαταλες διορισμοι στο δημοσιο και πληθωριστικο χρημα.

Επιλυση της διαφορας για ΑΟΖ με κανονα την αρχη της Μεσης Γραμμης.

 Σε τυχόν συνυποσχετικό για επίλυση της διαφοράς οριοθέτησης Υφακοκρηπίδας και ΑΟΖ με την Τουρκία στο Διεθνες Δικαστηριο της Χαγης πρέπει να...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"