ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ

Kρίση χρέους. Υπάρχει λύση.
Εφημερίδα Πτολεμαίος

Δεδομένων των εξαιρετικά δύσκολων στιγμών, που περνά η Ελλάδα αλλά και λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης η Ευρώπη στο σύνολο της και ενώ βρισκόμαστε σε κρίσιμο σταυροδρόμι πολύ σημαντικών αποφάσεων, τόσο για την δύσμοιρη χώρα μας, όσο και για την πορεία της ευρωζώνης και του κοινού μας νομίσματος, κρίνω σκόπιμο, να κοινοποιήσω στο ευρύ κοινό για άλλη μια φορά τις απόψεις μου, για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους και δανεισμού, η οποία μας εξουθενώνει τα τελευταία δύο χρόνια και έχει οδηγήσει σε σοβαρή απώλεια μέρους της εθνικής μας κυριαρχίας.
Έχω τονίσει σε όλες τις δημόσιες παρεμβάσεις μου, ποια είναι η λύση, που θεωρώ εφικτή και βιώσιμη ενώ και μετά την απόφαση της 21 Ιουλίου είχα ξεκαθαρίσει αμέσως, ότι δεν είναι επαρκής αυτή , δεν δίνει βιώσιμη λύση αν και άρχιζε η Ευρώπη, να κινείται στην σωστή κατεύθυνση επιτέλους και ότι δεν εξασφάλιζε, ούτε την βιωσιμότητα του δημοσίου χρέους μας, ούτε την σταθεροποίηση της ευρωζώνης απέναντι στις κατά κύματα επιθέσεις των αγορών.
Υποστήριξα από το 1ο προσυνέδριο της Δημοκρατικής Συμμαχίας με σχετική εισήγηση μου τον Μάρτιο, επισημοποιώντας ήδη πολύ παλαιότερη θέση μου, ότι η λύση πρέπει, να στηρίζεται στην επιμήκυνση του συνολικού δημοσίου χρέους της χώρας, σε εθελοντική βάση πάντα , για να μην δημιουργηθεί πιστωτικό γεγονός χρεοκοπίας. Στην επιμήκυνση αυτή απαιτείται, να επιδιωχθεί η ένταξη του συνόλου των ομολόγων, που έχουν στα χέρια τους οι ιδιώτες και οι θεσμικοί επενδυτές με εξαίρεση τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία, τα οποία θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα επιβίωσης αν συμμετάσχουν, αλλά και καταβολής των συντάξεων και όχι μόνο τα ομόλογα τα οποία λήγουν μέχρι το 2020, όπως λανθασμένα προβλέφθηκε στην απόφαση της 21 Ιουλίου 2011. Είναι μάταιο να ενταχθούν τα ασφαλιστικά ταμεία της χώρας στην ρύθμιση και μετά να πρέπει, να δανειστούμε πάλι, για να τα στηρίξουμε. Στην μακρόχρονη αυτή επιμήκυνση θα έπρεπε, να συμφωνήσουμε με τους δανειστές μας, ότι είτε θα συρρικνωνόταν το επιτόκιο, ειτε κατά την γνώμη μου πια δεν θα έπρεπε, να υπάρχει επιτόκιο δεδομένου, ότι απειλείται η μη πληρωμή μεγάλου μέρους του κεφαλαίου και συζητούν ήδη αναγκαστικό κούρεμα του, με δυσμενέστατες επιπτώσεις και για εμάς και για την Ευρώπη. Ακόμη είναι απαραίτητο για μια οριστική και σταθερή λύση, να αναθεωρηθούν οι ειδικές συμφωνίες και στην επιμήκυνση με μηδενισμό του επιτοκίου, να συμμετάσχει η ΕΚΤ οπωσδήποτε με τα ελληνικά ομόλογα, που βρίσκονται στα χέρια της ύψους 60 δις ευρώ και αν είναι δυνατόν να περιληφθεί και το ποσό 65 δις, που μας δάνεισε μέχρι σήμερα ο μηχανισμός της ΕΕ-ΔΝΤ. Ένα μέρος των κεφαλαίων, τα οποία θα εξοικονομούνται από τόκους και χρεολυσία με αυτόν τον τρόπο, θα επενδύονται, στα πλαίσια ενός αναπτυξιακού προγράμματος, που θα εκπονηθεί από κοινού με την τρόϊκα, σε παραγωγικά έργα.
Τόνιζα δε από τον Ιούλιο, ότι η λύση, που επελέγη στις 21/7, ενώ άρχιζε πια να κινείται προς την σωστή κατεύθυνση η ευρωζώνη , ήταν άτολμη και δεν καθιστούσε το ελληνικό χρέος βιώσιμο, ενώ ήταν προϊόν ανύπαρκτης και πάλι διαπραγμάτευσης από την μοιραία και άβουλη ελληνική κυβέρνηση. Η λύση αυτή ξεκαθάρισα από τότε, ότι μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο θα αναθεωρηθεί, γιατί δεν λύνει το πρόβλημα όπως και αποδεικνύεται περίτρανα πια σήμερα. Αυτό συνέβη, διότι άφηνε μεγάλο μέρος των ομολόγων αλλά και του χρέους εκτός ρύθμισης , δηλαδή όλα τα ομόλογα που έληγαν μετά το 2020 ύψους 40 δις ευρώ περίπου όπως και το υπόλοιπο χρέος που ήταν στα χέρια της ΕΚΤ και διατηρούνταν παράλογα ένα υψηλότατο επιτόκιο την στιγμή μάλιστα, κατά την οποία ήταν απολύτως φανερό, πως υπάρχει αδυναμία κάλυψης από την Ελλάδα ακόμη και του κεφαλαίου. Το επιτόκιο αυτό είναι υψηλό, διότι μπορεί μεν να μειώθηκε στο 3,5 – 4% σε σχεση με το 5% της πρώτης δανειακής σύμβασης, αλλά ήταν πολύ υψηλότερο σε σχέση με το επιτόκιο των ομολόγων κατά την χρονική στιγμή έκδοσης τους, πράγμα που είναι παντελώς παράλογο υπο τις σημερινές μάλιστα ακραίες συνθήκες.
Η άποψη μου ήταν και παραμένει αμετακίνητη, πως θα χρειαστεί πιο τολμηρή αντιμετώπιση με διεύρυνση του PSI ( μηχανισμός εθελοντικής συμμετοχής ιδιωτών) και βεβαίως χωρίς αναγκαστικό κούρεμα του χρέους, το οποίο θα δημιουργήσει εφιαλτικά νέα προβλήματα και θα αποτελέσει πιστωτικό γεγονός. Χρειάζεται λοιπόν, να επιδιωχθεί η βαθύτερη συμμέτοχη σε εθελοντική βάση του συνόλου των ομολογιούχων, όπως και η άμεση ενίσχυση με πολύ μεγαλύτερα ποσά τόσο του προσωρινού μηχανισμού EFSF (European Financial Stability Facility) oσο και του μόνιμου ESM (European Stability Mechanism) με περιπου 2 τρις ευρώ, ώστε να μπορούν, να παρεμβαίνουν πολύ περισσότερο στην δευτερογενή αγορά ομολόγων, για να επιτευχθεί σε μεγαλύτερο ποσοστό εθελοντικό κούρεμα του χρέους από το ανεπαρκές 21% στο 50% χωρίς αυτό, να χαρακτηριστεί ποτέ πιστωτικό γεγονός, που θα μας βγάλει για πολλά χρόνια εκτός αγορών. Ηρθε η ώρα η Ευρώπη, να πάψει, να αργοπορεί και να αντιμετωπίζει μίζερα το ζήτημα, γιατί αν δεν το έχουν καταλάβει τα ισχυρά αλαζονικά μέλη της, τα θεμέλια του κοινού νομίσματος έχουν πάρει φωτιά, από την οποία δεν θα γλιτώσει κανείς.
Επίσης επιβάλλεται, να διευρυνθεί η δυνατότητα παρέμβασης των ταμείων EFSF και ΕSM με την πιθανή μάλιστα συγχώνευση των προβλεπόμενων πόρων τους. Είναι κατάλληλη πλέον η στιγμή, να δημιουργηθεί άμεσα και ευρωομόλογο έκδοσης της ΕΚΤ, για να ηρεμήσουν οι αγορές και να αποκατασταθεί η ροή δανεισμού στην περιφέρεια της ευρωζώνης. Εξάλλου θα χρειαστεί, να γίνει με την στήριξη της Ευρώπης η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, οι οποίες θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και θα υποστούν ζημίες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από το ελληνικό κράτος, γιατί θα σήμαινε, ότι θα έπρεπε πάλι, να δανειστεί, για να το επιτύχει.
Εκείνο όμως, που απαιτείται, είναι να σταματήσει άμεσα κάθε κίνηση για επιστροφή στην δραχμή και έξοδο από το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα όπως και κάθε πρόθεση για αναγκαστικό κούρεμα του χρέους και χρεοκοπία κατά συνέπεια της χώρας. Το μέλλον της Ελλάδας μας βρίσκεται μέσα στην ευρωζώνη και μία αντίθετη εξέλιξη θα οδηγήσει σε εξαθλίωση τον λαό και σε αδυναμία εισαγωγής ακόμη και ειδών πρώτης ανάγκης, αφού έχουμε καταφέρει, να εισάγουμε ακόμη και σιτάρι ή κρέας από το εξωτερικό. Το υποτιμημένο και ανυπόληπτο νόμισμα μας τότε δεν θα μπορεί, να μας εξασφαλίσει ούτε την στοιχειώδη εισαγωγή πρώτων υλών όπως πχ πετρέλαιο, δεδομένου και του μεγάλου ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου.
Όσον αφορά το παταγωδώς αποτυχημένο μείγμα οικονομικής πολιτικής, που επιβάλλει υπερφορολογήσεις και κεφαλικούς φόρους επι δικαίων και αδίκων όπως και άδικες οριζόντιες περικοπές, χωρίς να καταργεί την πραγματική και συνεχιζόμενη σπατάλη του δημόσιου τομέα και χωρίς να δίνει κίνητρα επενδύσεων και αναπτυξιακή προοπτική στην χώρα, αυτό είναι απαραίτητο τάχιστα, να εγκαταλειφθεί, γιατί ούτε την χώρα βοηθά ούτε και τους δανειστές μας, να εξασφαλίσουν τα κεφάλαια, που μας δάνεισαν. Όσο συνεχίζεται αυτός ο παραλογισμός, τόσο η ύφεση όπως έχω ξαναγράψει, θα βαθαίνει και τόσο η ανεργία θα γίνεται ανεξέλεγκτη. Η πρόβλεψη της ημιθανούς κυβέρνησης και της τρόικας για αναθεωρημένο έλλειμμα 8,5% επι του ΑΕΠ θα έχει την τύχη όλων των αποτυχημένων προβλέψεων τους και προσωπικά πιστεύω, ότι το έλλειμμα το 2011 θα κλείσει πάνω από 9% ως ποσοστο του ΑΕΠ, ενώ τα περι πρωτογενούς πλεονάσματος στις αρχές Απριλίου του 2012 είναι όνειρα θερινής νυκτός μαθητευόμενων μάγων.
Χρειάζεται πλέον αξιοπιστία και σοβαρότητα τόσο από το ελληνικό πολιτικό σύστημα, που δεν την έχει, γιατί φέρεται με απίθανη ανωριμότητα και ανικανότητα όσο και κάλυψη του δραματικού ελλείμματος ευρωπαϊκής ηγεσίας, που είναι πλέον πασιφανές, διότι ορισμένοι ευρωπαίοι ηγέτες επιστρέφουν σε έναν μυωπικό οικονομικό εθνικισμό, καταστρέφοντας δυστυχώς την ιδέα της ΕΕ και της ευρωζώνης, όπως την ονειρεύτηκαν οι ιδρυτές -προπάτορες της και οδηγώντας σε μία αδιέξοδη γερμανική Ευρώπη.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ
Ι. ΚΑΡΑΒΙΤΗ 4 ΑΜΥΝΤΑΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 37 ΕΚΒΙΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Λείπει το άρθρο 37 από την επιστολή Βενιζέλου προς Λαγκάρντ

|
Με αρκετές ημέρες καθυστέρηση, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών...
 
Λείπει το άρθρο 37 από την επιστολή Βενιζέλου προς Λαγκάρντ!
κ. Ευάγγελος Βενιζέλος κατέθεσε στη Βουλή την επιστολή του προς την γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) κα Κριστίν Λαγκάρντ, έπειτα από ένα οξύτατης έντασης φραστικό επεισόδιο με τον πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ. Βενιζέλος πρόσθεσε ότι πρόκειται να κατατεθεί -όπως και έγινε- και η επιστολή του κ. Γ. Παπανδρέου προς την επικεφαλής του ΔΝΤ, η οποία, άλλωστε, όπως σημείωσε έχει το χαρακτήρα επίσημης δέσμευσης σε πράγματα που αναλυτικά αναφέρονται στη επιστολή του υπουργού Οικονομικών, η οποία επισυνάπτεται σε εκείνη του πρωθυπουργού.


Η επιστολή που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Βενιζέλος κάνει αναφορά στα μέτρα που προωθούνται έως το τέλος Οκτωβρίου και αφορούν: στη μείωση του αφορολόγητου, στη μείωση των δαπανών για μισθούς στο Δημόσιο κατά 20% κατά μέσο όρο, στην εργασιακή εφεδρεία 30.000 υπαλλήλων έως το τέλος του έτους, καθώς και στα έσοδα από την τακτοποίηση των αυθαιρέτων. Επίσης, υπάρχει δέσμευση για επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων.

Ωστόσο δε γίνεται καμία άμεση αναφορά στο περίφημο άρθρο 37 για το πάγωμα των κλαδικών συμβάσεων έως το 2014, για το οποίο έφερε αντιρρήσεις η Λ. Κατσέλη και εν συνεχεία διεγράφη.


Συγκεκριμένα, στην επιστολή του προς την επικεφαλής του ΔΝΤ, ο υπουργός εκφράζει τη δέσμευση της κυβέρνησης για τήρηση του Μεσοπρόθεσμου και των δημοσιονομικών στόχων του, αναφέροντας ως σταθερή επιλογή της «την ταχεία προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών και του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων».


Με την τήρηση των στόχων, συνεχίζει ο Ευ.Βενιζέλος, «η Ελλάδα θα αποδείξει στην πράξη πως είναι συνεπής όχι μόνο στις υποχρεώσεις της στους θεσμικούς της εταίρους αλλά, κυρίως, στις υποχρεώσεις απέναντι στην ίδια».

Και συγκεκριμένα, ο υπουργός αναφέρει τις αποφάσεις που αφορούν:

- Τη μείωση του αφορολογήτου στις 5.000 ευρώ

- Τη μείωση των μισθών στο δημόσιο τομέα, μεσοσταθμικά κατά 20%

- Την υπαγωγή 30.000 υπαλλήλων της γενικής κυβέρνησης στο καθεστώς εφεδρείας μέχρι το τέλος του χρόνου. Το μέτρο, σημειώνεται, θα οργανωθεί έτσι ώστε να έχει σημαντική επίδραση στα δημόσια έξοδα.

- Την τοποθέτηση «πλαφόν» στις δαπάνες των εσόδων που θα προκύψουν από τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων και την τακτοποίηση παραβάσεων για τη χρήση γης

Όλα τα παραπάνω, σημειώνει ο υπουργός στην επιστολή, «θα έχουν νομοθετηθεί μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου».


Τονίζοντας πως η αποφάσεις αυτές «απαιτούν τεράστιες θυσίες από τον ελληνικό λαό, αλλά είναι απαραίτητες για την επανόρθωση παραλείψεων τόσων χρόνων», ο υπουργός αναφέρει πως η κυβέρνηση σκοπεύσει να έχει θέσει σε εφαρμογή τα μέτρα πριν την αξιολόγηση εν όψει της 6ης δόσης.


Η κυβέρνηση, προστίθεται στην επιστολή, σκοπεύει επίσης να «επικαιροποιήσει και άλλες πλευρές του προγράμματος εφαρμογής και να καλύψει τυχόν εναπομείναντα κενά της περιόδου 2013/14». Οι δράσεις αυτές, καταλήγει, «αποτελούν το πρώτο βήμα για την εφαρμογή των αποφάσεων της Συνόδου της 21ης Ιουλίου και είναι καίριας σημασίας για την προστασία και το μέλλον της Ευρωζώνης, της οποίας η Ελλάδα είναι αναπόσπαστο μέλος».

ΠΗΓΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ  ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Πυρά κατά Βενιζέλου και κυβέρνησης από Βάσω, Λούκα και Μιλένα

Πυρά κατά Βενιζέλου και κυβέρνησης από Βάσω, Λούκα και Μιλένα

«Θηλυκά βέλη» δέχτηκαν ο υπουργός Οικονομικών...

«Θηλυκά βέλη» δέχτηκαν ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος και η κυβέρνηση στη συνεδρίαση των Κοινοβουλευτικών Τομέων Εργασίας και Οικονομικών, για το πολυνομοσχέδιο και για την οικονομική πολιτική, αφού Βάσω Παπανδρέου, Λούκα Κατσέλη και Μιλένα Αποστολάκη εξέφρασαν με γλαφυρό τρόπο τη δυσαρέσκεια της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ.
Η κα Παπανδρέου, με αιχμηρό ύφος, επεσήμανε στον κ. Βενιζέλο ότι το πολυνομοσχέδιο χρειάζεται αλλαγές, αλλιώς έτσι όπως είναι μπορεί και να μην ψηφισθεί. Ανέφερε, μάλιστα, ως παράδειγμα πως δεν μπορεί αυτοί που έχουν ετήσιο εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ να πληρώνουν αναλογικά λιγότερους φόρους από άλλους με μικρότερα εισοδήματα. Εντύπωση προκαλεί η τοποθέτηση της κυρίας Παπανδρέου η οποία ζήτησε να δοθούν στη δημοσιότητα τα πόθεν έσχες υπουργών της τελευταίας δεκαετίας και «να πάει επιτέλους ένας πολιτικός στη φυλακή», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε…
Τέλος, ζήτησε την άμεση κατάργηση 77 οργανισμών που ιδρύθηκαν κατά την τελευταία διετία. Σημειώνεται ότι η κα Παπανδρέου τις προηγούμενες μέρες είχε»δείξει» την επιλογή των εκλογών στον κ. Βενιζέλο.
Από την πλευρά της, η κυρία Λούκα Κατσέλη παρουσίασε ενημερωτικό σημείωμα, όπου, μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι «η απότομη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα από 10% – 30%, θα αφαιρέσει, σύμφωνα με υπολογισμούς, 4,5 – 13,5 δισεκατομμύρια ευρώ από την ελληνική οικονομία, δηλαδή μείωση κατά 2,09%  - 6,26% του ΑΕΠ. Επομένως, η ύφεση που προβλέπεται στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού για το 2012 (-2,5%) θα ξεπεράσει με συντηρητικές εκτιμήσεις το -5%».
«Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις της κυβέρνησης κατώτερες των περιστάσεων, αλλά είναι λάθος και η συνταγή που ακολουθούμε», ανέφερε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Μιλένα Αποστολάκη. «Η ύφεση έχει σκοτώσει την χώρα και κάθε δόση μας βουλιάζει ακόμα περισσότερο», συνέχισε η κυρία Αποστολάκη, θέτοντας και αυτή το ερώτημα τί γίνεται με την φοροδιαφυγή και επισημαίνοντας ότι θα αρκούσε η άρση του τραπεζικού απορρήτου και τα φορολογικά κριτήρια, ώστε να εντοπιστούν οι φοροφυγάδες. Η κυρία Αποστολάκη ρώτησε επίσης αν η κυβέρνηση έχει την νομιμοποίηση να συζητά με την Τρόικα τον προϋπολογισμό του 2014, σε μια ακόμη δημόσια τοποθέτησή της που προκαλεί «πονοκέφαλο στο Μέγαρο Μαξίμου.
Το γεγονός, πάντως, ότι και οι τρεις κυρίες που αποδοκιμάζουν ανοικτά την οικονομική πολιτική του Ευάγγελου Βενιζέλου και της κυβέρνησης συμμετείχαν σε παλαιότερα κυβερνητικά σχήματα του ΠΑΣΟΚ, είναι ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στο Μέγαρο Μαξίμου, όπως και τη σχέση ανάμεσα στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση…
Πηγή: New Post

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ


ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Ενώ η κυβέρνηση δηλώνει ότι υιοθετεί προτάσεις για νοικοκύρεμα και περιορισμό του σπάταλου κράτους και ενώ ετοιμάζει από καιρό 30 χιλιάδες απολύσεις, την ίδια ώρα προχωρά σε διόγκωση του κράτους, παράνομες προσλήψεις, αύξηση της σπατάλης.
Έχουμε μιλήσει για τη δημιουργία περισσότερων από 70 νέων γραμματειών και νέων κρατικών δομών, την ώρα που η κυβέρνηση εξαγγέλλει καταργήσεις και συγχωνεύσεις.
Έχουμε μιλήσει για τις σχεδόν 30 χιλιάδες προσλήψεις που έγιναν το 2010. Υπάρχει, όμως, και ένα μείζον οικονομικό, αλλά κυρίως πολιτικό ζήτημα με το προσωπικό που εργάζεται στα γραφεία των αντιπροέδρων και ορισμένων υπουργών.
Έτσι, ενώ μετά τον τελευταίο ανασχηματισμό δημιούργησε επιπλέον 84 θέσεις μετακλητών με συνολικό κόστος 3.438.178, λίγους μήνες μετά αυξάνει ακόμη περισσότερο τους μετακλητούς.
Μόνο στα γραφεία των Αντιπροέδρων και ορισμένων Υπουργών απασχολούνται 234 υπάλληλοι από τους οποίους οι 176 είναι πρόσφατα διορισμένοι.
Μια ματιά στις θέσεις μετακλητών που στελεχώνουν τα γραφεία Αντιπροέδρων και ορισμένων Υπουργών είναι αρκετή.
Πάντως, θα συνεχίσουμε την έρευνα για πρόσθετα στοιχεία.


Αναλυτικά:
1. Σύσταση πολιτικού γραφείου του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Ευαγ. Βενιζέλου
- 10 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 5 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.
- 5 υπάλληλοι με απόσπαση .
Κόστος 895.280 ευρώ. YA 1/ΦΕΚ΄/Β΄/1763/2011.
(σύνολο 20)
2. Πολιτικό γραφείο Υπουργού Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλου
- 4 μετακλητοί υπάλληλοι (Οικονομολόγοι)
- 1 μετακλητός υπάλληλος, ως Διευθυντής
- 3 ειδικοί συνεργάτες
- 3 ειδικοί σύμβουλοι
- 8 διοικητικοί υπάλληλοι
- 1 δημοσιογράφος
Αποφάσεις διορισμού : Δ1Α 1115688 ΕΞ 2011 /17.8.2011, Δ1Α 1105890 ΕΞ 2011 /22.7.2011, Δ1Α 1106152 ΕΞ 2011 /22.7.2011, : Δ1Α 1108580 ΕΞ 2011 /28.7.2011, Δ1Α 1108911 ΕΞ 2011 /1.8.2011, : Δ1Α 1108581 ΕΞ 2011 /29.7.2011, Δ1Α 1101785 ΕΞ 2011 /18.7..2011, Δ1Α 1101784 ΕΞ 2011 /18.7.2011, Δ1Α 1101783 ΕΞ 2011 /18.7.2011, Δ1Α 1101786 ΕΞ 2011 /18.7.2011.
(σύνολο 20 θέσεις)

3. Πολιτικό γραφείο Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Πάγκαλου.
- 10 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 5 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών
- 5 υπάλληλοι με απόσπαση.
Κόστος 1.015.000, αριθμ. Απόφ. 3/19.10.2009, ΦΕΚ 2316/Β΄/2009.
- Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 14/19.5.2010, ΦΕΚ 82/Α΄/31.5.2010
- 5 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 5 θέσεις ειδικών συμβούλων – ειδικών συνεργατών
- 5 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
(σύνολο 35 θέσεις)

4. Σύσταση πολιτικού γραφείου του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη.
- 5 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 3 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών. Κόστος 283.022 ευρώ.
ΥΑ 2/58690/0004/ΦΕΚ/Β΄/1875/25.8.2011.
Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 30/15.9.2011, ΦΕΚ 207/Α΄/16.9.2011.
- 1 θέση ειδικού συμβούλου – ειδικού συνεργάτη
- 5 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
(σύνολο 14 θέσεις)

5. Σύσταση πολιτικού γραφείου Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
- 5 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 4 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών. Κόστος 286.908,60 ευρώ.
ΥΑ ΔΙΔΚ/12989/ΦΕΚ/Β΄/1593/5.7.2011
Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 21/12.7.2011, ΦΕΚ 160/Α΄/13.7.2011.
- 6 θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.
- 5 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 9 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
(σύνολο 29 θέσεις)

5. Σύσταση πολιτικού γραφείου Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ρόβλια
- 4 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 2 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών. Κόστος 200.951,4 ευρώ.
ΥΑ ΔΙΔΚ/13313/ΦΕΚ/Β΄/1601/8.7.2011
Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 21/12.7.2011, ΦΕΚ 160/Α΄/13.7.2011.
- 1 θέση ειδικού συμβούλου – ειδικού συνεργάτη
- 3 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 8 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
(σύνολο 18 θέσεις)

6. Σύσταση πολιτικού γραφείου Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Παντελή Τζωρτζάκη
- 4 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 2 ενιαίες θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών. Κόστος 200.951,4 ευρώ. ΥΑ ΔΙΔΚ/13195/ΦΕΚ/Β΄/1598/7.7.2011.
- Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 21/12.7.2011, ΦΕΚ 160/Α΄/13.7.2011.
- 1 θέση ειδικού συμβούλου – ειδικού συνεργάτη
- 3 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 8 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση .

Πρόσθετες θέσεις ΠΥΣ 30/15.9.2011, ΦΕΚ 207/Α΄/16.9.20

- 1 θέση ειδικού συμβούλου – ειδικού συνεργάτη
- 2 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
(σύνολο 21 θέσεις)

7. Πολιτικό γραφείο Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
- 15 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων.
- 12 θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.
- 13 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
ΠΥΣ 30/15.9.2011, ΦΕΚ 207/Α΄/16.9.20
(σύνολο 40 θέσεις)

8. Πολιτικό γραφείο Υπουργού Εσωτερικών Καστανίδη
- 9 θέσεις ειδικών συμβούλων και ειδικών συνεργατών.
- 7 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων.
- 7 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση
ΠΥΣ 21/12.7.2011, ΦΕΚ 160/Α΄/13.7.2011.
(σύνολο 23 θέσεις).

9. Πολιτικό γραφείο Υφυπουργού Εσωτερικών Χ. Κουκουλόπουλου
- 3 θέσεις ειδικών συμβούλων – ειδικών συνεργατών
- 5 θέσεις μετακλητών διοικητικών υπαλλήλων
- 6 θέσεις υπαλλήλων με απόσπαση.
ΠΥΣ 21/12.7.2011, ΦΕΚ 160/Α΄/13.7.2011. (σύνολο 14 θέσεις)




ΚΑΚΟΦΩΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Ο κ. Ηλίας Μόσιαλος, μιλώντας νωρίτερα το πρωί στο ραδιόφωνο του «ΣΚΑΪ» και αναφερόμενος στο θέμα της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης, δήλωσε:
«Είναι συζήτηση η οποία έχει γίνει. Δεν είναι απαίτηση της τρόικας να αλλάξουν οι Συλλογικές Συμβάσεις. Η συζήτηση εντάσσεται μέσα στα πλαίσια της αύξησης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας».

Για το ίδιο θέμα, ο κ. Α. Τόλκας δήλωσε, σήμερα, στον «Αθήνα 9.84»:
«Το θέμα της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης δεν έχει τεθεί σε συνδυασμό με την 6η δόση και με την επόμενη. Άρα, λοιπόν, μία τέτοια κουβέντα περισσότερο σύγχυση προκαλεί».
Εμείς θέτουμε τρία ερωτήματα:
1ο : Εάν δεν είναι απαίτηση της τρόικας, όπως λένε οι δύο υπουργοί, τότε ο κ. Κουτρουμάνης δεν λέει την αλήθεια;
2ο : Εφόσον οι δύο υπουργοί λένε ότι δεν είναι απαίτηση της τρόικας, τότε σε ποιον απαντούσε ο κ. Παπανδρέου, λέγοντας ότι «δε θα γίνουμε Ινδία»; Και
3ο : Αν τελικά, πράγματι, δεν είναι απαίτηση της τρόικας, γιατί ο ένας υπουργός λέει ότι η συζήτηση εντάσσεται «στα πλαίσια της αύξησης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας» και ο άλλος ισχυρίζεται ότι «μία τέτοια κουβέντα περισσότερο σύγχυση προκαλεί»;

Τέτοια βασανιστική για το λαό κακοφωνία δεν έχει ξαναγίνει.
                                                                                                                                                          

Ποιές "συγχωνεύσεις";

Ποιές "συγχωνεύσεις"; Έφτιαξαν 41 νέους δημόσιους οργανισμούς ! Δείτε τους έναν-έναν !



Η κυβέρνηση Παπανδρέου υπόσχεται προς κάθε κατεύθυνση ότι θα μειώσει το κράτος.
Την ίδια στιγμή, το μεγαλώνει.Μεθοδεύει απολύσεις και ταυτόχρονα κάνει προσλήψεις.
Μιλά για περιορισμό του κράτους και προχωρά στη διόγκωσή του.Μέσα σε 20 μήνες, δημιούργησε 41 Γενικές και Ειδικές Γραμματείες, Νομικά Πρόσωπα και Αυτοτελείς Υπηρεσίες, που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας του κράτους. αναφέρει ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.

Δείτε τις νέες Γραμματείες και λοιπά Ν.Π. που δημιούργησε η κυβέρνηση :

1. Γενική Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής στο Υπουργείο Εσωτερικών

Π.Δ. 11 (ΦΕΚ Α’ 15, 16.02.2010) à 2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 215.000 ευρώ/έτος.

2. Ειδική Γραμματεία Επιθεώρησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
Ν. 3818 (ΦΕΚ Α’ 17, 16.02.2010) à 2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 200.000 ευρώ/έτος + 160.000 ευρώ εφάπαξ.

3. Γενική Γραμματεία Τουρισμού στο Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού
Π.Δ. 15 (ΦΕΚ Α’ 35, 01.03.2010) à 2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 232.000 ευρώ/έτος.

4. Νέα Αυτοτελής Υπηρεσία
Ν. 3832 (ΦΕΚ Α’ 38, 09.03.2010) à 10 θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού και 1 θέση Νομικού Συμβούλου, 487.000 ευρώ/έτος.

5. Νέα Ειδική Υπηρεσία με τίτλο «Επιχειρησιακή Μονάδα Ανάπτυξης» στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
Π.Δ. 28 (ΦΕΚ Α’ 64, 06.05.2010)

6. Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής (ΝΠΙΔ)
Ν. 3852 (ΦΕΚ Α’ 87, 07.06.2010)

7. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αττικής

8. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας

9. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Ηπείρου & Δυτικής Μακεδονίας

10. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων

11. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αιγαίου

12. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Κρήτης

13. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Μακεδονίας – Θράκης
Ν. 3852 (ΦΕΚ Α’ 87, 07.06.2010) à 251.640 ευρώ/έτος (7-13)
Π.Δ. 134 (ΦΕΚ Α’ 227, 27.12.2010) à το κόστος αντί 251.760 ευρώ που έλεγε ο «Καλλικράτης» υπολογίζεται σε 12.940.600 ευρώ, σύσταση 680 θέσεων (7-13).

14. Νέα Ειδική Υπηρεσία που υποστηρίζει διοικητικά το ΚΕΣΑΘΕΑ (Κεντρικό Επιστημονικό Συμβούλιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της θυματοποίησης και της εγκληματικότητας ανηλίκων)
Ν. 3860 (ΦΕΚ Α’ 111, 12.07.2010) à στελεχώνεται με αποσπασμένους, λειτουργικού κόστους 10.000 ευρώ/έτος + 23.000 ευρώ εφάπαξ.

15. Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Ενέργειας
Π.Δ. 72 (ΦΕΚ Α’ 132, 05.08.2010) à Το κόστος λειτουργίας της Υπηρεσίας από 2.100.000 ευρώ που είχε προβλεφθεί με το Ν. 3818 (ΦΕΚ 17 Α΄) τελικά διαμορφώνεται σε 2.540.000 ευρώ/έτος.

16. Σύσταση νέας θέσης Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. στο Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού
Ν. 3878 (ΦΕΚ Α’ 161, 20.09.2010) à 2 Ειδικοί Σύμβουλοι και 1 νέα θέση Ειδικού Συμβούλου για τον Πρόεδρο του ΕΟΤ, 176.000 ευρώ/έτος.

17. Σύσταση Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010) à 65 οργανικές θέσεις και 10 θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού που μπορούν να καλυφθούν και από προσωπικό του καταργούμενου Ο.Ε.Ε.Κ., 1.300.000 ευρώ/έτος που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του Ο.Ε.Ε.Κ.

18. Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (ΝΠΙΔ)
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010) à 9μελές Δ.Σ., Πρόεδρος, Γενικός Διευθυντής, 75 θέσεις τακτικού προσωπικού και 5 θέσεις μετακλητών. Θέσεις καλύπτονται και από τον καταργούμενο Ο.Ε.Ε.Κ., 1.600.000 ευρώ/έτος μόνο για το προσωπικό που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του Ο.Ε.Ε.Κ.

19. Εθνικό Κέντρο Προειδοποίησης για Τσουνάμι (ΝΠΙΔ) στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010)

20. Γενική Γραμματεία Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Π.Δ. 94 (ΦΕΚ Α’ 169, 27.09.2010) à 250.000 ευρώ/έτος.

21. Σύσταση του «Πράσινου Ταμείου» (με μετονομασία του Ειδικού Ταμείου Εφαρμογής Ρυθμιστικών Και Πολεοδομικών Σχεδίων)
Ν. 3889 (ΦΕΚ Α’ 182, 14.10.2010) à δημιουργία θέσης Διευθυντή, 3 θέσεων δικηγόρων με έμμισθη εντολή (77.000 ευρώ/έτος) και έκδοση ΚΥΑ για σύσταση Οργανικών Θέσεων και θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (250.000 ευρώ/έτος για λειτουργικές δαπάνες και 60.000 ευρώ εφάπαξ).

22. Σύσταση Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Επενδυτών για Α.Π.Ε. στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
Ν. 3889 (ΦΕΚ Α’ 182, 14.10.2010) à έκδοση Π.Δ. για τη στελέχωσή της.

23. Γενική Γραμματεία Στρατηγικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
Π.Δ. 108 (ΦΕΚ Α’ 190, 05.11.2010) à 225.000 ευρώ/έτος.

24. Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΝΠΙΔ) με κατάργηση της ομώνυμης Α.Ε.
Ν. 3905 (ΦΕΚ Α’ 219, 23.12.2010) à δημιουργείται θέση Γενικού Διευθυντή, 1 επιπλέον Διεύθυνση από την παλαιά Α.Ε. και αυτοτελές γραφείο Νομικής Υπηρεσίας.

25. Υπηρεσία Ασύλου
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011) à Κεντρική Υπηρεσία με Διευθυντή και 52 νέες θέσεις εκ των οποίων 10 ειδικού επιστημονικού προσωπικού και 13 Περιφερειακά Γραφεία με 180 νέες θέσεις εκ των οποίων 90 ειδικού επιστημονικού προσωπικού

26. Αρχή Προσφυγών
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011) à θέση Διευθυντή και 13 οργανικές θέσεις εκ των οποίων 8 ειδικού επιστημονικού προσωπικού (Συνολικά: 4.673.990 ευρώ ετησίως)

27. Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011) à Διευθυντής και Γραμματεία (Κεντρική Υπηρεσία, Κέντρα και Μονάδες Πρώτης Υποδοχής), 6.585.000 ευρώ.

28. Εποπτική Αρχή Τελών Αερολιμένων
Ν. 3913 (ΦΕΚ Α’ 18, 17.02.2011).

29. Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού
Π.Δ. 2 (ΦΕΚ Α΄ 5, —) à κόστος 70.272,96 ευρώ ετησίως.

30. Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στο Υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ν. 3918 (ΦΕΚ Α΄31, 02.03.2011) à με πρόεδρο, αντιπρόεδρο και Δ.Σ. και υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές.

31. Επιτροπή Προδιαγραφών ως αυτοτελής δημόσια υπηρεσία
Ν. 3918 (ΦΕΚ Α΄31, 02.03.2011)

32. Ειδική Γραμματεία του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Π.Δ. 8 (ΦΕΚ Α’ 16, 16.2.2011) à επικεφαλής Ειδικός Γραμματέας, 1 ειδικός σύμβουλος και 1 ειδικός συνεργάτης, 120.000 ευρώ εφάπαξ + 150.000 ευρώ ετησίως, 75 οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού που για την πρώτη εφαρμογή πληρώνονται με μετάταξη και απόσπαση.

33. Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης στη θέση του ΤΕΜΠΜΕ Α.Ε. (ισοσταθμίζονται οι δαπάνες από την κατάργηση του ΤΕΜΠΜΕ)
Ν. 3912 (ΦΕΚ Α’ 17, 17.02.2011) à Δυνατότητα σύστασης 40 οργανικών θέσεων ορισμένου ή αορίστου χρόνου, εκτιμώμενο κόστος κατά ΓΛΚ 968.845 ευρώ μαζί με τα λειτουργικά έξοδα.

34. Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Π.Δ. 9 (ΦΕΚ Α’ 24, 21.02.2011) à με επιτελείο και 2 Υποδιευθύνσεις, καθεμία από τις οποίες έχει 4 Τμήματα, 212.000 ευρώ ετησίως.

35. Αρχή καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
Ν. 3932 (ΦΕΚ Α’ 49, 10.03.2011) à 3 αυτοτελείς μονάδες, 70 θέσεις από τις οποίες 34 ειδικό επιστημονικό προσωπικό, όλες εκτός από 2 με απόσπαση.

36. Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (καταργείται αντίστοιχη στο Υπουργείο Εσωτερικών)
Ν. 3938 (ΦΕΚ Α’ 61, 31.03.2011)

37. Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Ν. 3938 (ΦΕΚ Α’ 61, 31.03.2011) à 51.000 ευρώ

38. Αυτοτελής Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων σε επίπεδο Διεύθυνσης με παράρτημα στη Θεσσαλονίκη
Ν. 3943 (ΦΕΚ Α’ 66, 31.03.2011)

39. Σύσταση ανώνυμης εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.
Ν. 3943 (ΦΕΚ Α’ 66, 31.03.2011) à 5μελές Δ.Σ.

40. Αυτοτελής Υπηρεσιακή Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου σε επίπεδο αυτοτελούς γραφείου
Ν. 3966 (ΦΕΚ Α’ 118, 24.05.2011).

41. Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας
Ν. 3965 (ΦΕΚ Α’ 113, 18.05.2011) à Γενικός Γραμματέας, 1 ειδικός συνεργάτης, 1 ειδικός σύμβουλος και 3 θέσεις διοικητικού προσωπικού, 166.600 ευρώ ετησίως.


πηγη axinosp

Ο Πετσάλνικος ο πρόεδρος της βουλής έχει αυθαίρετα και παράνομη πισίνα.

Οπρώτος είναι το πρόστιμο που θα του επιβληθεί για τις διαπιστωμένες βάσει σχετικής έκθεσης αυτοψίας αυθαίρετες κατασκευές στην εξοχική του κατοικία στην Καστοριά, στο πλαίσιο της νομιμοποίησης των αυθαιρέτων, και ο δεύτερος θα είναι ο επιπλέον φόρος που θα κληθεί να καταβάλει για την αυθαίρετη προς το παρόν πισίνα των 45 τ.μ. που διαθέτει. Με την αυτοψία που
πραγματοποίησαν υπάλληλοι της Πολεοδομίας Καστοριάς στη διώροφη κατοικία του κ. Πετσάλνικου στο Μαυροχώρι Καστοριάς προέκυψε σειρά αυθαιρεσιών.

Μεταξύ άλλων εντοπίστηκε αυθαίρετη και αδήλωτη πισίνα, αυθαίρετες προσθήκες στην κατοικία και αυθαίρετο ισόγειο 60 τ.μ. Ο κ. Πετσάλνικος έχει ήδη παραδεχτεί τις αυθαιρεσίες και προς το παρόν έχει καταβάλει τα ετήσια πρόστιμα διατήρησης μέχρι να του δοθεί η ευκαιρία να νομιμοποιήσει τις κατασκευές με τον νόμο περί αυθαιρέτων. «Διαπίστωσα τις αυθαιρεσίες και θα πράξω τα νόμιμα», λέει σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος της Βουλής.

Ακόμη χαρακτηρίζει τις αυθαιρεσίες «πολεοδομικές ελλείψεις» και πληρώνει ήδη τα σχετικά πρόστιμα διατήρησης. Συνολικά, η Πολεοδομία τού έχει επιβάλει το ποσό των 21.368,59 ευρώ ως πρόστιμο ανέγερσης και 2.195,76 ευρώ ως πρόστιμο διατήρησης, που σύμφωνα με τους υπολογισμούς αντιστοιχεί σε κατασκευές που έχουν γίνει πριν από έξι περίπου χρόνια.
Ειδικότερα, οι αυθαιρεσίες αφορούν στην κατασκευή μιας πισίνας 45 τ.μ. στην αυλή του σπιτιού, ενός ισογείου κτίσματος 60 τ.μ. και άλλα 38,44 τ.μ. προσθήκης στο κυρίως κτίσμα της κατοικίας.

Η εξοχική κατοικία της οικογένειας Πετσάλνικου βρίσκεται στο παραλίμνιο χωριό Μαυροχώρι. Εκεί σήμερα ζει μόνιμα η οικογένειά του ενώ εκεί κατοικεί και εκείνος όποτε επισκέπτεται τη γενέτειρά του.

Το σπίτι περιβάλλεται από μεγάλους θάμνους, το εσωτερικό μέρος του οικοπέδου από πρασινάδα, ενώ σε διάσπαρτα σημεία υπάρχουν κυπαρίσσια. Μέχρι πρότινος το σπίτι ανήκε στον ίδιο τον πρόεδρο της Βουλής, στη συνέχεια όμως ο ίδιος το μεταβίβασε στη σύζυγό του, τον γιο τους και τη μία από τις δύο κόρες τους.



Ποιες αυθαιρεσίες έδειξε η αυτοψία

Η έκθεση αυτοψίας της Πολεοδομίας που επιδόθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2010 αναφέρει ότι: Εχουν κατασκευαστεί χωρίς τις απαιτούμενες άδειες πισίνα 45 τ.μ. (5,00x9,80) και ένα επιπλέον κτίσμα, το οποίο βρίσκεται ακριβώς δίπλα από τη μονοκατοικία.

Αυθαίρετο αναφέρεται πως είναι και μέρος της κύριας κατοικίας. Η έκθεση αυτοψίας κοινοποιήθηκε στον Δήμο Μακεδνών, στο Αστυνομικό Τμήμα Καστοριάς, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών, στον τότε αντινομάρχη Καστοριάς και το ΙΚΑ Καστοριάς.

Σύμφωνα με την Πολεοδομία, οι μόνιμες κατασκευές που δεν δηλώνονται εξαρχής αλλά μετά την ολοκλήρωσή τους, σύμφωνα με τον νόμο, οφείλουν να κατεδαφιστούν εντός 30 ημερών, σύμφωνα με τους όρους και με ανάληψη της επίβλεψης από αρμόδιο τεχνικό που θα γνωστοποιηθεί στο οικείο αστυνομικό τμήμα. Ο ιδιοκτήτης έχει το δικαίωμα να υποβάλει ένσταση στην υπηρεσία της Πολεοδομίας της περιοχής εντός 30 ημερών, προσκομίζοντας τις αποδείξεις του ότι δεν υφίσταται θέμα παρανομίας. 

proto thema

Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος για τον Παύλο Μπακογιάννη

Ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος για τον Παύλο Μπακογιάννη PDF Εκτύπωση E-mail
HUSB








Τον Παύλο Μπακογιάννη όλοι τον θυμόμαστε. Τους δολοφόνους με τα υποτιθέμενα πολιτικά κίνητρα τους έχουμε σχεδόν όλοι ξεχάσει. Η δολοφονία του ήταν χτύπημα στο κορμί της Ελλάδας. Γιατί κλόνισε μια παράταξη που με την παρουσία του θα είχε πολύ περισσότερες δυνατότητες να προχωρήσει μπροστά. Να υλοποιήσει περισσότερες μεταρρυθμίσεις, να αντιμετωπίσει την εσωτερική υπονόμευση και να τσακίσει τις συνήθεις που οδηγούν την χώρα στην παρακμή. Ο ρόλος του Μπακογιάννη στην πολιτική ατζέντα τότε της ΝΔ ήταν ζωτικής σημασίας. Μαζί του είχε χτισθεί ένας μηχανισμός παρακολούθησης των εξελίξεων κι εξασφάλισης συνέχειας στις αποφάσεις της κομματικής ηγεσίας. Όλα αυτά κονιορτοποιήθηκαν με την απώλειά του. Κανείς από εμάς που συνεργαζόμασταν μαζί του τότε δεν μπορούσε να τον αναπληρώσει. Γιατί όλοι μας βράζαμε στο ίδιο κομματικό καζάνι. Ο Παύλος κατόρθωνε να κινείται έξω από την κομματική εικόνα. Και να περνάει μηνύματα και να προωθεί συνεργασίες και επαφές που δεν είχαν την σφραγίδα της κομματικής ορθοδοξίας. Αποτελούσε σε μεγάλο βαθμό τότε την ηλεκτρική ενέργεια που συνέβαλε ουσιαστικά για να κινούνται τα γρανάζια της κομματικής μηχανής. Σε άξονες πρωτόγνωρους για την παραδοσιακή μας πολιτική ζωή. Αν υπήρχε ο Παύλος εκτιμώ πως πολλά αρνητικά θα είχαν αποφευχθεί. Και άλλα σωστά θα είχαν γίνει. Μήπως είναι κι αυτός ένα λόγος που τόσο βίαια τον πήραν τότε από κοντά μας;

Ανδρέας Ανδριανόπουλος

Επιλυση της διαφορας για ΑΟΖ με κανονα την αρχη της Μεσης Γραμμης.

 Σε τυχόν συνυποσχετικό για επίλυση της διαφοράς οριοθέτησης Υφακοκρηπίδας και ΑΟΖ με την Τουρκία στο Διεθνες Δικαστηριο της Χαγης πρέπει να...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"