Στην πολιτικη πρεπει να ξερεις ποτε να αποχωρεις. Οχι να γαντζωνεσαι σε
αυτην οντας φθαρμενος και εξουθενωμενος μονο και μονο γιατι θα
αποκτησεις στερητικο συνδρομο εξουσιας. Παντως σε καθε περιπτωση αν δεν
γινεται αυτο αντιληπτο απο τους προς συνταξιοδοτηση πολιτικους τοτε ο
ηγουμενος ενος πολιτικου φορεα εχει την υποχρεωση να τους δειξει την
εξοδο διοτι πιο πολυ ζημια προκαλουν με την εμμονη τους παρα βοηθουν.
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ- ΑΜΥΝΤΑΙΟ,ΓΡΗΓ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ 18 ( ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΑΠ) ΤΗΛ. 23860-22228
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ
Δευτέρα 23 Μαΐου 2016
Παρασκευή 20 Μαΐου 2016
Σταϊκούρας: Πρωτοφανής εκχώρηση του συνόλου της περιουσίας της χώρας
Σταϊκούρας: Πρωτοφανής εκχώρηση του συνόλου της περιουσίας της χώρας
Στο υπερταμείο των αποκρατικοποιήσεων και στις διατάξεις που προβλέπονται σε αυτό αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο συντονιστής οικονομικών της Ν.Δ. μιλώντας στον realfm 97,8 και την εκπομπή της Κάτιας Μακρή.
«Σε έναν τίτλο θα σας πω την άποψή μας και τη θέση μας. Πρόκειται για μια πρωτοφανή εκχώρηση του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας της χώρας για διάστημα περίπου ενός αιώνα χωρίς ουσιαστικό, δημοκρατικό έλεγχο και λογοδοσία κάτι που δεν συνάδει με τις έννοιες της εθνικής κυριαρχίας και της εθνικής αξιοπρέπειας», τόνισε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Και πρόσθεσε: «Το ταμείο αυτό θα έχει διάρκεια έναν αιώνα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης αν όλα πάνε καλά τα δάνεια τα οποία χρωστάμε και πρέπει να αποπληρωθούν στους δανειστές έχουν διάρκεια ζωής ακόμη 33 χρόνια. Το ταμείο αυτό θα έχει 100».
Στο ερώτημα για ποιο λόγο πάει το υπερταμείο για 99 χρόνια αφού τα δάνεια η αποπληρωμή τους είναι μάξιμουμ για 33 χρόνια ο βουλευτής Φθιώτιδας της ΝΔ απάντησε: «Διότι ουσιαστικά όλα τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας στο διηνεκές θα πρέπει να αποφασίζονται και να καθορίζεται η αξιοποίησή τους από αυτό το ταμείο».
Και συνέχισε: «Ποιος ασκεί τον έλεγχο αυτού του ταμείου; Ποιος κάνει κουμάντο ουσιαστικά σε αυτό το ταμείο; Δημιουργείται ένα πενταμελές εποπτικό συμβούλιο με ισχυρές αρμοδιότητες, ο πρόεδρος του οποίου επιλέγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και οι αποφάσεις του οποίου θα λαμβάνονται κατόπιν θετικής ψήφου τουλάχιστον τεσσάρων μελών. Αρα θα χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη των δανειστών. Να πάω πιο κάτω; Το εποπτικό συμβούλιο θα διορίζει τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του διοικητικού συμβουλίου για τα οποία πρόσωπα θα ζητάτε απλώς η γνώμη του υπουργού Οικονομικών. Και ποια είναι τα μελλοντικά στοιχεία τα οποία θα μεταβιβαστούμε. Μέχρι και σήμερα δεν ξέρουμε όλα τα περιουσιακά στοιχεία. Και κάτι ακόμα εντυπωσιακό... Μελλοντικά, όπως είναι η διάταξη περιουσιακά στοιχεία που ανήκουν κατά κυριότητα στο ελληνικό δημόσιο θα μπορούν να μεταβιβαστούν στο ταμείο απλώς και μόνο με απόφαση του υπουργού Οικονομικών».
ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟΝ realfm 97,8 O ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΪΚΟΥΡΑΣ
ΠΗΓΗ: REAL.GR
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. ΝΤΡΟΠΗ.
ΔΝΤ σε ΕΕ: Πάγος έως το 2040 στα δάνεια
ΔΝΤ σε ΕΕ: Πάγος έως το 2040 στα δάνεια προς Ελλάδα
Ριζικές
κινήσεις για το χρέος απαιτεί το ΔΝΤ, σύμφωνα με έγγραφο που
αποκαλύπτει το Bloomberg. Παράλληλα επαναφέρει μαύρα σενάρια για τις
τράπεζες καθώς κάνει λόγο για πιθανή ανάγκη έως και 20 δισ. ευρώ για την
περαιτέρω ενίσχυσή τους.
Στο έγγραφο που επικαλείται το πρακτορείο ζητείται από τους Ευρωπαίους να δεχτούν πάγωμα των πληρωμών της Ελλάδας, σημειώνοντας ότι αν δεν υπάρξει ελάφρυνση χρέους αυτό μπορεί να φτάσει έως και το 293,8% του ΑΕΠ το 2060.
Ετσι όπως αναφέρεται οι πληρωμές για τα δάνεια που πήρε η χώρα από την ΕΕ πρέπει να παγώσουν έως το 2040 και οι λήξεις να επιμηκυνθούν έως το 2080.
Ταυτόχρονα σημειώνει ότι τα επιτόκια των δανείων από τον ESM θα πρέπει να σταθεροποιηθούν στο 1,5%.
Στο ίδιο έγγραφο το ΔΝΤ εκτιμά ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις θα φτάσουν τα 5 δισ. ευρώ έως το 2030.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr KAI real.gr
Στο έγγραφο που επικαλείται το πρακτορείο ζητείται από τους Ευρωπαίους να δεχτούν πάγωμα των πληρωμών της Ελλάδας, σημειώνοντας ότι αν δεν υπάρξει ελάφρυνση χρέους αυτό μπορεί να φτάσει έως και το 293,8% του ΑΕΠ το 2060.
Ετσι όπως αναφέρεται οι πληρωμές για τα δάνεια που πήρε η χώρα από την ΕΕ πρέπει να παγώσουν έως το 2040 και οι λήξεις να επιμηκυνθούν έως το 2080.
Ταυτόχρονα σημειώνει ότι τα επιτόκια των δανείων από τον ESM θα πρέπει να σταθεροποιηθούν στο 1,5%.
Στο ίδιο έγγραφο το ΔΝΤ εκτιμά ότι τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις θα φτάσουν τα 5 δισ. ευρώ έως το 2030.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr KAI real.gr
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
Ποσα χρονια το υποστηριζω κοντρα στο τοτε κυριαρχο ρευμα; Απο τις αρχες
του 2010. Τοτε ελεγαν οτι δεν χρειαζεται και οι ελαχιστοι που τολμησαμε
να μιλησουμε για αυτο αντιμετωπιστηκαμε ως αιρετικοι. Τωρα ολοι εγιναν
μετα Χριστον προφητες. Ευτυχως υπαρχουν τα κειμενα και οι συνεντευξεις
μου να θυμιζουν ορισμενα πραγματα.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΣΤΙΣ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2011 ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ PSI ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ.
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩ:
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:<<Έτσι τώρα οδηγηθήκαμε στην συμφωνία στα πλαίσια της ΕΕ μετά την σύνοδο κορυφής της 11 Μαρτίου για επιμήκυνση της αποπληρωμής στα 7,5 χρόνια των 80 δις ευρω από την χώρα μας προς τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης χωρίς ακόμη, να έχει επιτευχθεί συμφωνία και με το ΔΝΤ για τα υπόλοιπα 30 δις, και την μείωση του επιτοκίου δανεισμού μας κατά μία μονάδα. Αυτή βεβαίως είναι μία θετική εξέλιξη, που δίνει μία ανάσα στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στο δυσθεώρητο χρέος, που πρέπει να εξυπηρετήσουμε τα επόμενα χρόνια. Βεβαίως θα χρειαστεί και το ΔΝΤ, να ακολουθήσει την ίδια συμφωνία άμεσα. Η επιμήκυνση μεταφέρει περί τα 50 δισ. ευρώ από δύο δύσκολες χρονιές (το 2014 και το 2015) στα μελλοντικά χρόνια, ενώ η μείωση του επιτοκίου μειώνει κατά περίπου 6 δισ. ευρώ τους τόκους, που θα απαιτούνταν, να πληρώσει η χώρα, αν η επιμήκυνση συμφωνούνταν χωρίς την μείωση του επιτοκίου δανεισμού και επιτρέπει, να μειώσουμε κατά 2% το ποσοστό του δημοσίου χρέους επι του ΑΕΠ. Όμως δεν επετεύχθη η συμφωνία για επαναφορά ομολόγων από την δευτερογενή αγορά, έτσι ώστε πρακτικά, να μειώσουμε περαιτέρω το χρέος, επειδή η επαναγορά θα γινόταν άμεσα με τις τρέχουσες τιμές, που είναι κατ 30% περίπου χαμηλότερες αν και συμφωνήθηκε η δυνατότητα αγοράς ομόλογων από τον μηχανισμό στήριξης από την πρωτογενή αγορά, εφόσον αυτό χρειαστεί. Ακόμη όμως και να πετύχαινε η κυβέρνηση το σύνολο των στόχων, που είχε θέσει σχετικά με την σύνοδο κορυφής της ευρωζώνης και τις αποφάσεις της δεν θα κατόρθωνε, να μειώσει με αυτές το δημόσιο χρέος πάνω από 10% του ΑΕΠ και αυτό είναι ενδεικτικό του μεγέθους του προβλήματος.
OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΤΟΤΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2011 ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΣΤΙΣ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2011 ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΟΡΥΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟ PSI ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ.
<< Η άποψη μου ήταν και
παραμένει αμετακίνητη, πως θα χρειαστεί πιο τολμηρή αντιμετώπιση με
διεύρυνση του PSI ( μηχανισμός εθελοντικής συμμετοχής ιδιωτών) και
βεβαίως χωρίς αναγκαστικό κούρεμα του χρέους, το οποίο θα δημιουργήσει
εφιαλτικά νέα προβλήματα και θα αποτελέσει πιστωτικό γεγονός.
Χρειάζεται λοιπόν, να επιδιωχθεί η βαθύτερη συμμέτοχη σε εθελοντική
βάση του συνόλου των ομολογιούχων, όπως και η άμεση ενίσχυση με πολύ
μεγαλύτερα ποσά τόσο του προσωρινού μηχανισμού EFSF (European Financial
Stability Facility) oσο και του μόνιμου ESM (European Stability
Mechanism) με περιπου 2 τρις ευρώ, ώστε να μπορούν, να παρεμβαίνουν
πολύ περισσότερο στην δευτερογενή αγορά ομολόγων, για να επιτευχθεί σε
μεγαλύτερο ποσοστό εθελοντικό κούρεμα του χρέους από το ανεπαρκές 21%
στο 50% χωρίς αυτό, να χαρακτηριστεί ποτέ πιστωτικό γεγονός, που θα μας
βγάλει για πολλά χρόνια εκτός αγορών. Ηρθε η ώρα η Ευρώπη, να πάψει,
να αργοπορεί και να αντιμετωπίζει μίζερα το ζήτημα, γιατί αν δεν το
έχουν καταλάβει τα ισχυρά αλαζονικά μέλη της, τα θεμέλια του κοινού
νομίσματος έχουν πάρει φωτιά, από την οποία δεν θα γλιτώσει κανείς.
Επίσης επιβάλλεται, να διευρυνθεί η δυνατότητα παρέμβασης των ταμείων EFSF και ΕSM με την πιθανή μάλιστα συγχώνευση των προβλεπόμενων πόρων τους. Είναι κατάλληλη πλέον η στιγμή, να δημιουργηθεί άμεσα και ευρωομόλογο έκδοσης της ΕΚΤ, για να ηρεμήσουν οι αγορές και να αποκατασταθεί η ροή δανεισμού στην περιφέρεια της ευρωζώνης. Εξάλλου θα χρειαστεί, να γίνει με την στήριξη της Ευρώπης η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, οι οποίες θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και θα υποστούν ζημίες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από το ελληνικό κράτος, γιατί θα σήμαινε, ότι θα έπρεπε πάλι, να δανειστεί, για να το επιτύχει.>>
Επίσης επιβάλλεται, να διευρυνθεί η δυνατότητα παρέμβασης των ταμείων EFSF και ΕSM με την πιθανή μάλιστα συγχώνευση των προβλεπόμενων πόρων τους. Είναι κατάλληλη πλέον η στιγμή, να δημιουργηθεί άμεσα και ευρωομόλογο έκδοσης της ΕΚΤ, για να ηρεμήσουν οι αγορές και να αποκατασταθεί η ροή δανεισμού στην περιφέρεια της ευρωζώνης. Εξάλλου θα χρειαστεί, να γίνει με την στήριξη της Ευρώπης η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, οι οποίες θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και θα υποστούν ζημίες. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από το ελληνικό κράτος, γιατί θα σήμαινε, ότι θα έπρεπε πάλι, να δανειστεί, για να το επιτύχει.>>
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΕΔΩ:
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΑΡΘΡΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
<< To δημόσιο χρέος της Ελλάδας είναι μετά το επιθυμητό, αλλά ανεπαρκές κούρεμα (PSI) του 2012 και το πρόγραμμα επαναγοράς των ελληνικών ομολόγων (Δεκέμβριο 2012) μειωμένο από 367,9 δισ. ευρώ (ή 176,4% του ΑΕΠ) στο τέλος του 2011 σε 305,5 δισ. ευρώ (ή 156,6% του ΑΕΠ) στο τέλος του 2012. Αυτό και μόνο αποδεικνύει, ότι το δημόσιο χρέος της χώρας παραμένει απολύτως μη βιώσιμο και ότι απαιτείται βαθύτερο και συνολικότερο κούρεμα του, για να επανέλθει άμεσα σε βιώσιμα επίπεδα, όπως κατ΄επανάληψη έχω γράψει αλλά και ζητήσει σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου από το 2011, όταν οι περισσότεροι δημοσιολογούντες, συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής ηγεσίας τότε, ήταν αντίθετοι ακόμη και στο αρχικό κούρεμα (PSI), που τελικά έγινε και μετά πάλι λανθασμένα μας το παρουσίασαν ως τελική σωτηρία μας. Μια ματιά στις δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών των μεγαλύτερων κομμάτων τον Ιούνιο του 2011 είναι ενδεικτική.>>ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2011:
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:<<Έτσι τώρα οδηγηθήκαμε στην συμφωνία στα πλαίσια της ΕΕ μετά την σύνοδο κορυφής της 11 Μαρτίου για επιμήκυνση της αποπληρωμής στα 7,5 χρόνια των 80 δις ευρω από την χώρα μας προς τον ευρωπαϊκό μηχανισμό στήριξης χωρίς ακόμη, να έχει επιτευχθεί συμφωνία και με το ΔΝΤ για τα υπόλοιπα 30 δις, και την μείωση του επιτοκίου δανεισμού μας κατά μία μονάδα. Αυτή βεβαίως είναι μία θετική εξέλιξη, που δίνει μία ανάσα στην Ελλάδα, αλλά αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στο δυσθεώρητο χρέος, που πρέπει να εξυπηρετήσουμε τα επόμενα χρόνια. Βεβαίως θα χρειαστεί και το ΔΝΤ, να ακολουθήσει την ίδια συμφωνία άμεσα. Η επιμήκυνση μεταφέρει περί τα 50 δισ. ευρώ από δύο δύσκολες χρονιές (το 2014 και το 2015) στα μελλοντικά χρόνια, ενώ η μείωση του επιτοκίου μειώνει κατά περίπου 6 δισ. ευρώ τους τόκους, που θα απαιτούνταν, να πληρώσει η χώρα, αν η επιμήκυνση συμφωνούνταν χωρίς την μείωση του επιτοκίου δανεισμού και επιτρέπει, να μειώσουμε κατά 2% το ποσοστό του δημοσίου χρέους επι του ΑΕΠ. Όμως δεν επετεύχθη η συμφωνία για επαναφορά ομολόγων από την δευτερογενή αγορά, έτσι ώστε πρακτικά, να μειώσουμε περαιτέρω το χρέος, επειδή η επαναγορά θα γινόταν άμεσα με τις τρέχουσες τιμές, που είναι κατ 30% περίπου χαμηλότερες αν και συμφωνήθηκε η δυνατότητα αγοράς ομόλογων από τον μηχανισμό στήριξης από την πρωτογενή αγορά, εφόσον αυτό χρειαστεί. Ακόμη όμως και να πετύχαινε η κυβέρνηση το σύνολο των στόχων, που είχε θέσει σχετικά με την σύνοδο κορυφής της ευρωζώνης και τις αποφάσεις της δεν θα κατόρθωνε, να μειώσει με αυτές το δημόσιο χρέος πάνω από 10% του ΑΕΠ και αυτό είναι ενδεικτικό του μεγέθους του προβλήματος.
Αναλήφθηκαν μάλιστα έναντι της συμφωνίας αυτής υποχρεώσεις για νέα μέτρα και ας το διαψεύδει μετ` επιτάσεως η κυβέρνηση όπως και
η δέσμευση, ότι θα προέλθουν τα επόμενα 5 χρόνια 50 δις ευρώ από
αποκρατικοποιήσεις και αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. Βεβαίως
κανείς δεν μπορεί, να διαφωνήσει με την αναγκαιότητα αποκρατικοποιήσεων
και αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας ίσα ίσα το αντίθετο, αλλά δεν
υπάρχει κανείς λογικός άνθρωπος, που να πιστεύει, ότι σε αυτό το
χρονικό διάστημα θα συγκεντρωθεί αυτό το ποσόν. Αντιθέτως μάλιστα
κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση επιδεικνύουν μια άνευ
προηγουμένου επιπολαιότητα και αντιφάσκουν, αφού, ενώ υποστηρίζουν την
αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας ταυτοχρόνως, συναγωνίζονται σε
λαϊκίστικες κορώνες περι μη ξεπουλήματος και μη πώλησης δημόσιας γης. Έφτασε μάλιστα η κυβέρνηση, να προαναγγέλλει τη ψήφιση νόμου για την απαγόρευση
πώλησης γης λες και υπάρχει δυνατότητα σοβαρά, να συγκεντρωθεί ένα
τέτοιο ποσό μόνο με μακροχρόνιες μισθώσεις ακινήτων αποδεικνύοντας, ότι
είναι παράλυτη από χρόνιες ιδεολογικές αγκυλώσεις. Οι πανηγυρισμοί
λοιπόν του ΠΑΣΟΚ είναι πρέπον, να σταματήσουν άμεσα λαμβανομένου υπόψη
και του γεγονότος, ότι με την προηγηθείσα συμφωνία αναλήφθηκε η
υποχρέωση, να δημιουργηθούν πλεονάσματα ύψους 11 δις ευρώ τον χρόνο επι
20 χρόνια, για να μειωθεί το δημόσιο χρέος στο 60% του ΑΕΠ στόχος εξωπραγματικός,
που δεν θα επιτευχθεί. Ακόμη θα πρέπει, να ληφθεί υπόψη, ότι για να
είχαμε ουσιαστική αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στην ευρωζώνη, θα
χρειαζόταν ο μηχανισμός στήριξης, να ενισχυθεί με κεφάλαια ύψους
τουλάχιστον 2.5 τρις ευρώ ούτως ώστε, να μιλούμε σοβαρά για δυνατότητα
αγοράς ομολόγων για λογαριασμό της Ελλάδας και σοβαρής εξυπηρέτησης του
χρέους, πράγμα που δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα και τα 500 δις, που
συμφωνήθηκαν για τον μόνιμο μηχανισμό αδυνατούν, να πείσουν τις αγορές, ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος στο τέλος δεν θα αναδιαρθρωθεί.
Δεδομένου
λοιπόν οτι η αντίληψη των σημερινών ηγετών της Ευρώπης είναι λογιστική
και δεν βάζει ως στόχο την ριζική επίλυση του προβλήματος και με σίγουρη
πλέον την είσοδο στον μηχανισμό και της Πορτογαλίας, μπορεί, να
διαπιστώσει κανείς, γιατί τα κεφάλαια ενίσχυσης του μηχανισμού, που
συμφωνήθηκαν, δεν επαρκούν καθόλου για την αντιμετώπιση του προβλήματος
και γιατί οι οίκοι πιστοληπτικής αξιολόγησης όπως η Μoody`s
υποβάθμισαν εκ νέου στις αρχές Μαρτίου την πιστοληπτική ικανότητα της
χώρας μας. Δεν είναι μάλιστα τυχαίο, ότι ο ίδιος οίκος προχώρησε στις 16
Μαρτίου σε υποβάθμιση κατά δύο μονάδες του κρατικού χρέος της
Πορτογαλίας , από Α1 σε Α3, μετά την παραπάνω συμφωνία, διότι δεν
πείθεται, ότι τα ποσά, που συμφωνήθηκαν μπορούν, να αντιμετωπίσουν την
κρίση χρέους στην ευρωζώνη. Ούτως η άλλως χρειαζόταν μια πιο ριζική
απόφαση αντιμετώπισης της κρίσης χρέους απο τους ηγέτες της Ευρώπης, που
επιδεικνύουν ένα πρωτοφανές έλλειμμα ηγεσίας. Πιθανότατα μάλιστα κατά
την εκτίμηση μου κερδίζουν απλά χρόνο, για τις εκτεθειμένες στο χρέος
τράπεζες τους μέχρις ότου αυτές προετοιμαστούν, να αφομοιώσουν τις
ζημίες από μια νεα ρύθμιση του χρέους των περιφερειακών χωρών, για αυτό
επιλέγουν άτολμες λύσεις, ενώ κατά την γνώμη μου θα έπρεπε τώρα, να
δοθεί μια ριζική απάντηση στο πρόβλημα του χρέους και όχι μετά από δύο
χρόνια υπο χειρότερες συνθήκες.>>OΛΟΚΛΗΡΗ Η ΤΟΤΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2011 ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΩΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝΤΕΣ
εισηγηση στο προσυνεδριο της δημοκρατικης συμμαχιας του ...
ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ :
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 20/11/2012 ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΣΟΦΙΑ ΖΟΥΖΕΛΗ
<< Άποψη μου αμετακίνητη είναι, ότι το γρηγορότερο θα πρέπει, να διεκδικηθεί από την πλευρά μας με συνεχείς πιέσεις και να αποφασιστεί από τους δανειστές μας επιτέλους, ως μόνη διέξοδος, ένα νέο πραγματικό και εθελοντικό κούρεμα του δημοσίου χρέους, που βρίσκεται στα χέρια των επίσημων δανειστών της χώρας, ένα Οfficial Sector Ιnvolvement ( OSI). Το κούρεμα αυτό πρέπει, να αφορά το σύνολο του χρέους, που έχουν στα χέρια τους οι επίσημοι δανειστές, δηλαδή οι χώρες οι οποίες μας δάνεισαν μέσω του μηχανισμού στήριξης από τον Μάιο του 2010 με τα διακρατικά δάνεια , τα ποσά που μας δάνεισαν μέσω του EFSF αργότερα , καθώς και το χρέος που κατέχει η ΕΚΤ και οι κεντρικές τράπεζες των κρατών μελών, όπως και το ΔΝΤ, που μέχρι σήμερα μας έχει δανείσει ένα ποσό περίπου 27 δις ευρώ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2013 ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΑΡΘΡΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;
ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ:<< Άποψη μου αμετακίνητη είναι, ότι το γρηγορότερο θα πρέπει, να διεκδικηθεί από την πλευρά μας με συνεχείς πιέσεις και να αποφασιστεί από τους δανειστές μας επιτέλους, ως μόνη διέξοδος, ένα νέο πραγματικό και εθελοντικό κούρεμα του δημοσίου χρέους, που βρίσκεται στα χέρια των επίσημων δανειστών της χώρας, ένα Οfficial Sector Ιnvolvement ( OSI). Το κούρεμα αυτό πρέπει, να αφορά το σύνολο του χρέους, που έχουν στα χέρια τους οι επίσημοι δανειστές, δηλαδή οι χώρες οι οποίες μας δάνεισαν μέσω του μηχανισμού στήριξης από τον Μάιο του 2010 με τα διακρατικά δάνεια , τα ποσά που μας δάνεισαν μέσω του EFSF αργότερα , καθώς και το χρέος που κατέχει η ΕΚΤ και οι κεντρικές τράπεζες των κρατών μελών, όπως και το ΔΝΤ, που μέχρι σήμερα μας έχει δανείσει ένα ποσό περίπου 27 δις ευρώ.
Όσο δύσκολα και αν είναι για την μεν ΕΚΤ, να αποδεχθεί αλλαγή του καταστατικού της
για κάτι τέτοιο και για δε το ΔΝΤ να αποδεχθεί
πρώτη φορά στην ιστορία κούρεμα
του δικού του ποσού, επειδή δεν θέλει, να χάνει τα χρήματα του, διότι θεωρεί, πως
είναι δανειστής τελευταίου καταφυγίου και δεν πρέπει, να δημιουργηθεί
προηγούμενο εις βάρος του, είναι απαραίτητο πάση θυσία, να το επιδιώξουμε
συντονισμένα. Άλλωστε το ΔΝΤ για το επίσημο χρέος, που βρίσκεται στα χέρια των
υπολοίπων δανειστών ορθά επιδιώκει και ζητά το κούρεμα, όπως έχουμε διαπιστώσει
μέχρι σήμερα, άλλα παράλληλα επιθυμεί,
να εξαιρέσει τα χρήματα, που δάνεισε στην Ελλάδα το ίδιο. Το ύψος του
κουρέματος αυτού απαιτείται , να φτάσει στο 50% του χρέους, που κατέχουν οι
επίσημοι πιστωτές, έτσι ώστε το δημόσιο χρέος της χώρας, να πέσει κάτω από το
80% του ΑΕΠ και να καταστεί πραγματικά βιώσιμο, διότι όπως έχω τοποθετηθεί με άρθρο
μου το 2011, ο επιδιωκόμενος στόχος για χρέος 120% του ΑΕΠ το 2020 δεν καθιστά
το ελληνικό χρέος βιώσιμο σε καμία περίπτωση. Το δημόσιο χρέος της χώρας, που
βρίσκεται στα χέρια των επίσημων πιστωτών μας ανέρχονταν στο ύψος των 183 δις ευρώ στο τέλος του 2012 από
το σύνολο των 305,5 δίς.
Επίσης το ποσό των 50 δις της ανακεφαλαιοποίησης των
ελληνικών τραπεζών αποτελεί αδήριτη ανάγκη, να επιδιώξουμε μετά από σκληρή
επαναδιαπραγμάτευση, να προέλθει απευθείας από τον (ΕSM) Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας,
χωρίς να επιβαρυνθεί τελικά το δημόσιο χρέος, με την βοήθεια
ενός συνασπισμού επιτέλους των
πληττόμενων χωρών του Νότου με προεξάρχουσες τις Ιταλία και Ισπανία, που ήδη
πέτυχαν για το μέλλον με την απόφαση του
Συμβουλίου Κορυφής τον Ιούνιο του 2012 για τις ανάγκες ανακεφαλαιοποίησης των
δικών τους τραπεζών, να προέλθουν τα απαραίτητα ποσά για αυτές απευθείας από
τον (ΕSM) Ευρωπαϊκό
Μηχανισμό, όταν λειτουργήσει η τραπεζική ένωση. Σε
αυτό μας το αίτημα θα έχουμε συμπαραστάτη και το ΔΝΤ, το οποίο ήδη πιέζει προς
αυτήν την κατεύθυνση, αναγνωρίζοντας διαρκώς σε αντίθεση με τις εμμονές των Ευρωπαίων,
ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο αλλιώς. Κάτι τέτοιο θα έχει ως αποτέλεσμα την
πρόσθετη μείωση του κατά 25% επι του ΑΕΠ, ακριβώς επειδή τα χρήματα, που θα
απαιτηθούν για τις τράπεζες, δεν θα επιβαρύνουν τελικά το ελληνικό δημόσιο. Αν
μάλιστα υπάρξει συνδυασμός κουρέματος κατά 50% και ανακεφαλαιοποίηση απευθείας
από τον ESM, τότε θα έχουμε σωρευτικά μια μείωση του
δημοσίου χρέους κατά 60% περίπου επι του ΑΕΠ.>>
Πέμπτη 19 Μαΐου 2016
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΟ ΥΠΕΡ-ΤΑΜΕΙΟ
«ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ»
Η Ντόρα Μπακογιάννη απειλεί με δικαστήρια: Εκτρωμα το υπερ-Ταμείο
Για έκτρωμα έκανε λόγο η Ντόρα Μπακογιάννη μιλώντας για το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.
«Δεν σας δίνει κανένας το δικαίωμα να υποθηκεύετε για τα επόμενα 90 χρόνια την περιουσία. Αν οι νομικοί σύμβουλοι του Υπουργείου δεν κοιτάξουν το άρθρο και δεν το αλλάξουν κάποιοι θα κάτσουν στο σκαμνί. Το λέμε εμείς οι φιλελεύθεροι, αφού δεν ντρέπεστε τουλάχιστον να φοβηθείτε» δήλωσε η βουλευτής της ΝΔ.
«Δεν σας δίνει κανένας το δικαίωμα να υποθηκεύετε για τα επόμενα 90 χρόνια την περιουσία. Αν οι νομικοί σύμβουλοι του Υπουργείου δεν κοιτάξουν το άρθρο και δεν το αλλάξουν κάποιοι θα κάτσουν στο σκαμνί. Το λέμε εμείς οι φιλελεύθεροι, αφού δεν ντρέπεστε τουλάχιστον να φοβηθείτε» δήλωσε η βουλευτής της ΝΔ.
Πηγή: Η Ντόρα Μπακογιάννη απειλεί με δικαστήρια: Εκτρωμα το υπερ-Ταμείο | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/267796/i-ntora-mpakogianni-apeilei-me-dikastiria-ektroma-yper-tameio#ixzz497jGpDfq http://www.iefimerida.gr
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΜΠΡΑΒΟ ΝΤΟΡΑ! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ! ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΚΤΡΩΜΑ! ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ.
Bloomberg: Νέο σχέδιο για το ελληνικό χρέος
Bloomberg: Νέο σχέδιο για το ελληνικό χρέος
Αξιωματούχοι
της Ευρωζώνης εξέτασαν χθες τρεις δυνατότητες για την ελάφρυνση του
βάρους του ελληνικού χρέους, μεταξύ των οποίων και την αγορά από τον
Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) των δανείων που είχε πάρει η
Ελλάδα απευθείας από τις χώρες της Ευρωζώνης, αναφέρει δημοσίευμα του
πρακτορείου Bloomberg.
Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι των υπουργείων Οικονομικών συζήτησαν χθες το βράδυ σε τηλεδιάσκεψη τρόπους για να γίνει βιώσιμο το ελληνικό χρέος, ύψους 321 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δύο πηγές που έχουν γνώση του θέματος, αναφέρει το δημοσίευμα.
Μία επιλογή θα ήταν να αγοράσει ο ESM τα δάνεια που είχαν δώσει οι χώρες της Ευρωζώνης στην Ελλάδα και να μειωθούν οι δαπάνες για τόκους, δήλωσαν οι πηγές. Τα διμερή αυτά δάνεια ανέρχονται σε περίπου 52,9 δισ. ευρώ και δόθηκαν το 2010 και το 2011.
Ο ESM εξετάζει, επίσης, σύμφωνα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού πρακορείου, την αγορά των δανείων που έχει δώσει το ΔΝΤ στην Ελλάδα, καθώς οι δικοί του όροι δανεισμού είναι καλύτεροι από του Ταμείου, σύμφωνα με έκθεση βιωσιμότητας του χρέους που συνέταξαν οι ευρωπαϊκοί θεσμοί. Η εξαγορά των δανείων του ΔΝΤ «αντιστοιχεί σε ελάφρυνση χρέους», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις, σε συνέδριο της Politico στις Βρυξέλλες.
Μία πηγή δήλωσε ότι οι αξιωματούχοι των υπουργείων Οικονομικών εξέτασαν τρεις επιλογές κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης: Την αγορά από τον ESM των διμερών δανείων της Ελλάδας από τις χώρες της Ευρωζώνης, την αγορά από τον ESM των δανείων του ΔΝΤ στην Ελλάδα καθώς και την επιμήκυνση των λήξεων του ελληνικού χρέους και τη μείωση των επιτοκίων.
Η χθεσινή συζήτηση ήταν μία ανταλλαγή απόψεων σε τεχνικό επίπεδο και δεν ελήφθη καμία απόφαση, δήλωσε μία πηγή. Οι αναπληρωτές των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης θα συζητήσουν τις διαθέσιμες επιλογές πριν τη συνεδρίαση του Eurogroup στις 24 Μαΐου.
Υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι των υπουργείων Οικονομικών συζήτησαν χθες το βράδυ σε τηλεδιάσκεψη τρόπους για να γίνει βιώσιμο το ελληνικό χρέος, ύψους 321 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δύο πηγές που έχουν γνώση του θέματος, αναφέρει το δημοσίευμα.
Μία επιλογή θα ήταν να αγοράσει ο ESM τα δάνεια που είχαν δώσει οι χώρες της Ευρωζώνης στην Ελλάδα και να μειωθούν οι δαπάνες για τόκους, δήλωσαν οι πηγές. Τα διμερή αυτά δάνεια ανέρχονται σε περίπου 52,9 δισ. ευρώ και δόθηκαν το 2010 και το 2011.
Ο ESM εξετάζει, επίσης, σύμφωνα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού πρακορείου, την αγορά των δανείων που έχει δώσει το ΔΝΤ στην Ελλάδα, καθώς οι δικοί του όροι δανεισμού είναι καλύτεροι από του Ταμείου, σύμφωνα με έκθεση βιωσιμότητας του χρέους που συνέταξαν οι ευρωπαϊκοί θεσμοί. Η εξαγορά των δανείων του ΔΝΤ «αντιστοιχεί σε ελάφρυνση χρέους», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Βάλντις Ντομπρόβσκις, σε συνέδριο της Politico στις Βρυξέλλες.
Μία πηγή δήλωσε ότι οι αξιωματούχοι των υπουργείων Οικονομικών εξέτασαν τρεις επιλογές κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης: Την αγορά από τον ESM των διμερών δανείων της Ελλάδας από τις χώρες της Ευρωζώνης, την αγορά από τον ESM των δανείων του ΔΝΤ στην Ελλάδα καθώς και την επιμήκυνση των λήξεων του ελληνικού χρέους και τη μείωση των επιτοκίων.
Η χθεσινή συζήτηση ήταν μία ανταλλαγή απόψεων σε τεχνικό επίπεδο και δεν ελήφθη καμία απόφαση, δήλωσε μία πηγή. Οι αναπληρωτές των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης θα συζητήσουν τις διαθέσιμες επιλογές πριν τη συνεδρίαση του Eurogroup στις 24 Μαΐου.
ΠΗΓΗ: REAL.GR
ESMT: Η ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, γίνεται ολοένα και πιθανότερη
ESMT: Η ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, γίνεται ολοένα και πιθανότερη
Διεθνη
«Η ελάφρυνση του χρέους είναι η βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) στο τρίτο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα και έχει τεθεί τόσο σαφώς, ώστε θεωρώ απίθανο ότι θα παραμείνει χωρίς να γίνει (ελάφρυνση)», δήλωσε στη Deutsche Welle ο Γιοργκ Ρόχολ, πρόεδρος της ιδιωτικής Σχολής Οικονομίας και Mάνατζεμεντ του Βερολίνου (ESMT).
Ο Ρόχολ, ο οποίος είναι και σύμβουλος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, στην πρόσφατα δημοσιευθείσα έρευνά του με τον τίτλο «Πού πήγαν τα λεφτά για τη σωτηρία της Ελλάδας;», απέδειξε ότι λιγότερο από το 5% των χρημάτων που δόθηκαν ως βοήθεια στην Ελλάδα κατέληξαν στον ελληνικό προϋπολογισμό, ενώ σχεδόν το 80% δόθηκε για την εξόφληση οφειλών, την πληρωμή τόκων και την επανακεφαλαιοποίηση γαλλικών και γερμανικών τραπεζών.O Γιοργκ Ρόχολ προβλέπει ότι «ο στόχος (των δανειστών) θα είναι να συμφωνηθεί μια ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, με την οποία είτε να μειώνεται το επιτόκιο είτε να επιμηκύνεται ο χρόνος αποπληρωμής του ή και τα δύο μαζί». Επισημαίνει όμως, ότι τα αποτελέσματα ενός τέτοιου κουρέματος θα εξανεμισθούν αν η δημόσια διοίκηση δεν γίνει αποτελεσματικότερη και δεν καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή, διότι «οι αιτίες του προβλήματος βρίσκονται στην Ελλάδα».
O Γιούργκεν Κάιζερ, συντονιστής της πρωτοβουλίας «Έτος διαγραφής χρεών» («Erlassjahr.de»), επαινεί με δηλώσεις του στη Deutsche Welle το ΔΝΤ, διότι «ανήκει στις φωνές της λογικής στο θέμα της ελληνικής κρίσης». Ο εμπειρογνώμονας για θέματα χρέους, ο οποίος αγωνίζεται από το 2000 για τη διαγραφή των χρεών των φτωχών κρατών παγκοσμίως, λέει επίσης αυτό το οποίο παραδέχονται οι περισσότεροι εμπειρογνώμονες, δηλαδή ότι «αν οι δανειστές είχαν προβεί σε κούρεμα του χρέους από την αρχή της ελληνικής κρίσης, θα μπορούσε να αντιμετωπισθεί». Ο Κάιζερ προσθέτει επίσης ότι «οι συνέπειες αυτής της λανθασμένης απόφασης έγιναν ακόμα πιο παράλογες και ακόμα πιο ακριβές».
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: Ποσα χρονια το υποστηριζω κοντρα στο τοτε κυριαρχο ρευμα; Απο τις αρχες
του 2010. Τοτε ελεγαν οτι δεν χρειαζεται και οι ελαχιστοι που τολμησαμε
να μιλησουμε για αυτο αντιμετωπιστηκαμε ως αιρετικοι. Τωρα ολοι εγιναν
μετα Χριστον προφητες. Ευτυχως υπαρχουν τα κειμενα και οι συνεντευξεις
μου να θυμιζουν ορισμενα πραγματα.
Τετάρτη 18 Μαΐου 2016
Ζητούν πίσω το ΕΚΑΣ 70.000 χαμηλοσυνταξιούχων
Σχέδιο Κατρούγκαλου
Ζητούν πίσω το ΕΚΑΣ 70.000 χαμηλοσυνταξιούχων
Τα ποσά που τους χορηγήθηκαν για το διάστημα Δεκέμβριος 2015-Μάιος 2016, θεωρούνται ως αχρεώστητες παροχές
Περικοπές στις συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων που φτάνουν και το 33,4% κρύβει η κατάργηση του ΕΚΑΣ που προβλέπει ο νόμος 4387 για το ασφαλιστικό που πέρασε από τη Βουλή η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Οι συνταξιούχοι που λαμβάνουν πάνω από 664 ευρώ από κύρια και επικουρική, σταματούν από τον επόμενο μήνα να παίρνουν το ΕΚΑΣ, ενώ σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου» θα κληθούν να επιστρέψουν όσα πήραν το προηγούμενο εξάμηνο.
Τα ποσά που τους χορηγήθηκαν για το διάστημα Δεκέμβριος 2015-Μάιος 2016, θεωρούνται ως αχρεώστητες παροχές, δηλαδή χρήματα που δεν δικαιούνται από τη στιγμή που δεν πληρούν τα νέα και αυστηρότερα κριτήρια εισοδήματος που προβλέπει ο νόμος.
Το υπουργείο Εργασίας, όπως ανέφεραν στην εφημερίδα αρμόδια στελέχη, πρόκειται να κινήσει τις διαδικασίες για την επιστροφή των ποσών αυτών ζητώντας πίσω το ΕΚΑΣ από περίπου 70.000 χαμηλοσυνταξιούχους για τους οποίους το επίδομα αυτό καταργείται άπαξ διά παντός από την 1/1/2016.
Για τις αχρεώστητες παροχές ο νόμος ορίζει ότι επιστέφονται με μηνιαία παρακράτηση του 1/3 της σύνταξης. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι την επιστροφή του ΕΚΑΣ έξι μηνών, οι 70.000 χαμηλοσυνταξιούχοι θα έχουν πολύ μικρότερη μηναία σύνταξη! Οταν «εξοφληθεί» το ποσό που έλαβαν από το ΕΚΑΣ για έξι μήνες, η σύνταξή τους θα επανέλθει στα προηγούμενα επίπεδα.
Στην πράξη ο νόμος της κυβέρνησης έρχεται να μειώσει τις συντάξεις για 6 μήνες στους πιο αδύναμους των συνταξιούχων. Οι περικοπές που θα έχουν λόγω των αναδρομικών του ΕΚΑΣ που καλούνται να επιστρέψουν φτάνουν στο 33,4%!
Στην πράξη
Συνταξιούχος που είχε το 2015 668 μηνιαίο εισόδημα από κύρια και επικουρική έπαιρνε ΕΚΑΣ 172,5 ευρώ με τα περσινά κριτήρια. Με τον νόμο Κατρούγκαλου αν έχει την ίδια σύνταξη, δεν θα πάρει καθόλου ΕΚΑΣ γιατί το όριο εισοδήματος για τη χορήγηση του επιδόματος το 2016 φτάνει στα 664 ευρώ!
Οσοι συνταξιούχοι λοιπόν έχουν πάνω από 664 ευρώ εισόδημα από κύριες, επικουρικές συντάξεις και άλλα επιδόματα ή βοηθήματα, και συνεχίζουν να λαμβάνουν ΕΚΑΣ θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αφενός το επίδομά τους θα καταργηθεί (για πάντα) και αφετέρου ότι θα τους ζητήσουν να επιστρέψουν πίσω όσα πήραν στο εξάμηνο Δεκεμβρίου – Μαΐου γιατί έτσι προβλέπει η διαδικασία που ακολουθούν τα Ταμεία κάθε χρόνο.
Αυξημένη… δόση
Η διαφορά είναι ότι ενώ μέχρι πέρυσι η επιστροφή του ΕΚΑΣ από όσους έχαναν το επίδομα γινόταν με παρακράτηση μέχρι 80 ευρώ από τη σύνταξή τους, στον νέο νόμο 4387 για το ασφαλιστικό και σε συγκεκριμένο άρθρο (103) που αφορά το ΙΚΑ αναφέρεται πως η επιστροφή πάσης φύσεως αχρεωστήτων παροχών γίνεται με παρακράτηση μέχρι του 1/3 της σύνταξης!
Ενας συνταξιούχος που είχε σύνταξη 668 ευρώ και ΕΚΑΣ 172,5 ευρώ θα κληθεί με την εφαρμογή αυτής της διάταξης να επιστρέψει από το τέλος Ιουνίου τα 172,5 ευρώ από το ΕΚΑΣ για διάστημα 6 μηνών, ήτοι συνολικό ποσό 1.035 ευρώ (172,5 Χ 6 = 1.035). Η επιστροφή όπως λέει ο νέος νόμος για τις παροχές που δεν δικαιούνται οι συνταξιούχοι θα γίνει με παρακράτηση του 1/3 της σύνταξης, δηλαδή από τη σύνταξη των 668 θα κρατούνται 222 ευρώ και για τους επόμενους 4,5 μήνες ο συνταξιούχος θα ζει με 446 ευρώ! Στο τέλος του συμψηφισμού, αφού δηλαδή επιστραφούν τα 1.035 ευρώ, η σύνταξη θα επανέλθει στα 668 ευρώ.
Εξετάζεται όμως και το ενδεχόμενο να ζητηθούν αναδρομικά τα ποσά του ΕΚΑΣ από όσους θα σταματήσουν να λαμβάνουν το επίδομα, μέσα σε έξι μήνες, αντί του 1/3 της σύνταξης. Στην περίπτωση δηλ. Σύνταξης που θα είναι 495 ευρώ για έξι μήνες μετά το εξάμηνο θα ξαναπάει στα 668 ευρώ.
ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Τρίτη 17 Μαΐου 2016
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού εγκαλεί το σύνολο σχεδόν των κατασκευαστικών εταιρειών
Για καρτελική σύμπραξη επί μακρό διάστημα
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού εγκαλεί το σύνολο σχεδόν των κατασκευαστικών εταιρειών
Στο
εδώλιο της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρόκειται να καθίσουν έξι
κατασκευαστικές εταιρείες στις 21 Ιουλίου με την κατηγορία της
παραβίασης της νομοθεσίας του ανταγωνισμού.
Όπως αναφέρεται στην εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης, «εταιρίες των ομίλων ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΕΓΕΚ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και INTRACOM συμμετείχαν, με διαφορετικό χρόνο έναρξης έκαστη, σε καρτελική σύμπραξη για τη χειραγώγηση διαγωνισμών δημόσιων έργων, η οποία διήρκεσε για μακρό χρονικό διάστημα (1989 έως 2016)».
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει στις 21 Ιουλίου για να εξετάσει, κατόπιν σχετικής εισήγησης, εάν συντρέχει παράβαση των άρθρων 1 ν. 703/77, ήδη 1 ν. 3959/2011, και 101 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) από εργοληπτικές επιχειρήσεις.
Η αυτεπάγγελτη έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού αφορά σε διαγωνισμούς δημοσίων έργων, στα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων, έργα κατασκευής μεγάλων οδικών αξόνων, έργα ΜΕΤΡΟ, Προαστιακού και σιδηροδρομικών γραμμών κα σταθμών, έργα που δημοπρατήθηκαν με το σύστημα της παραχώρησης και έργα μέσω συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).
Όπως επισημαίνεται στην εισήγηση, η κοινοποίηση της οποίας ολοκληρώθηκε σήμερα, εταιρίες των ομίλων ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΕΓΕΚ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και INTRACOM συμμετείχαν, με διαφορετικό χρόνο έναρξης έκαστη σε καρτελική σύμπραξη για τη χειραγώγηση διαγωνισμών δημόσιων έργων, η οποία διήρκεσε για μακρό χρονικό διάστημα (1989 έως 2016).
Από το πλήθος των αποδεικτικών στοιχείων που εντοπίσθηκαν στη διάρκεια της αυτεπάγγελτης έρευνας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού προκύπτει, μεταξύ άλλων, ότι οι εμπλεκόμενες επιχειρήσεις προέβαιναν σε συνεννοήσεις αναφορικά με:
α) τον προσδιορισμό, εκ των προτέρων, του αναδόχου ανά διαγωνισμό,
β) τον καθορισμό του ύψους των προσφερόμενων εκπτώσεων,
γ) την μη υποβολή οικονομικών προσφορών σε διαγωνισμούς, έναντι οικονομικών ανταλλαγμάτων,
δ) την από κοινού εκτέλεση των έργων, παρά τη συμμετοχή τους σε φαινομενικά ανταγωνιστικά σχήματα, μέσω επαφών σε χρόνο πριν από την υποβολή οικονομικών προσφορών, ή/ και
ε) την παραίτηση από τη διεκδίκηση διαγωνισμών με αντάλλαγμα την από κοινού συμμετοχή στην εκτέλεση των έργων.
Η εν λόγω καρτελική σύμπραξη υλοποιήθηκε κυρίως μέσω τακτικών συναντήσεων εκπροσώπων των εμπλεκομένων ανταγωνιστών ή και με τη σύναψη διασφαλιστικών-αποζημιωτικών συμφωνητικών.
Με βάση την ίδια εισήγηση είχαν συμμετοχή στις συνεννοήσεις, κατά περιόδους ή ως προς συγκεκριμένους διαγωνισμούς, και εταιρίες των ομίλων FCC, VINCI, HOCHTIEF και SIEMENS, καθώς και οι εταιρίες ΒΙΟΤΕΡ, ΕΚΤΕΡ, ΘΕΜΕΛΗ, ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ, ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ALSTOM TRANSPORT, IACOVOU BROTHERS, ARCHIRODON CONSTRUCTION, SALINI, SELI, ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΡΕΤΒΟ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, NEMESIS, VAN OORD, TADEI, IMPRESA, RIZZANI και MAIRE TECNIMONT.
Την έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού συνέδραμε ουσιαστικά ο όμιλος ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ο οποίος υπέβαλε αίτηση για υπαγωγή στο πρόγραμμα επιείκειας. Στην εισήγηση προτείνεται στο πλαίσιο του άρθρου 25 παρ. 8 του ν. 3959/2011, η μη επιβολή προστίμου στην εν λόγω εταιρία.
Περαιτέρω, με την εισήγηση προτείνεται η διαπίστωση της συμμετοχής στην εν λόγω σύμπραξη και των ακόλουθων εταιριών, ως προς τις οποίες όμως έχει παραγραφεί η δυνατότητα της ΕΑ να επιβάλει πρόστιμο: ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, ΕΜΠΕΔΟΣ, ΕΛΤΕΡ, ΑΛΤΕ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΧΝΟΔΟΜΗ, ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΑΤΑΚΗΣ, ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΕΝΙΚΗ, ΠΑΡΝΩΝ, ΕΡΓΑΣ, ΓΕΝΕΡ, ΕΛΤΕΚ και SOMAGUE ENGENHARIA, καθώς και των συνδέσμων εργοληπτικών εταιριών ΣΑΤΕ και ΣΤΕΑΤ.
Υπενθυμίζεται σχετικά ότι η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εμπλεκομένων μερών.
Όπως αναφέρεται στην εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης, «εταιρίες των ομίλων ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΕΓΕΚ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και INTRACOM συμμετείχαν, με διαφορετικό χρόνο έναρξης έκαστη, σε καρτελική σύμπραξη για τη χειραγώγηση διαγωνισμών δημόσιων έργων, η οποία διήρκεσε για μακρό χρονικό διάστημα (1989 έως 2016)».
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει στις 21 Ιουλίου για να εξετάσει, κατόπιν σχετικής εισήγησης, εάν συντρέχει παράβαση των άρθρων 1 ν. 703/77, ήδη 1 ν. 3959/2011, και 101 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) από εργοληπτικές επιχειρήσεις.
Η αυτεπάγγελτη έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού αφορά σε διαγωνισμούς δημοσίων έργων, στα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων, έργα κατασκευής μεγάλων οδικών αξόνων, έργα ΜΕΤΡΟ, Προαστιακού και σιδηροδρομικών γραμμών κα σταθμών, έργα που δημοπρατήθηκαν με το σύστημα της παραχώρησης και έργα μέσω συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ).
Όπως επισημαίνεται στην εισήγηση, η κοινοποίηση της οποίας ολοκληρώθηκε σήμερα, εταιρίες των ομίλων ΕΛΛΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΕΓΕΚ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και INTRACOM συμμετείχαν, με διαφορετικό χρόνο έναρξης έκαστη σε καρτελική σύμπραξη για τη χειραγώγηση διαγωνισμών δημόσιων έργων, η οποία διήρκεσε για μακρό χρονικό διάστημα (1989 έως 2016).
Από το πλήθος των αποδεικτικών στοιχείων που εντοπίσθηκαν στη διάρκεια της αυτεπάγγελτης έρευνας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού προκύπτει, μεταξύ άλλων, ότι οι εμπλεκόμενες επιχειρήσεις προέβαιναν σε συνεννοήσεις αναφορικά με:
α) τον προσδιορισμό, εκ των προτέρων, του αναδόχου ανά διαγωνισμό,
β) τον καθορισμό του ύψους των προσφερόμενων εκπτώσεων,
γ) την μη υποβολή οικονομικών προσφορών σε διαγωνισμούς, έναντι οικονομικών ανταλλαγμάτων,
δ) την από κοινού εκτέλεση των έργων, παρά τη συμμετοχή τους σε φαινομενικά ανταγωνιστικά σχήματα, μέσω επαφών σε χρόνο πριν από την υποβολή οικονομικών προσφορών, ή/ και
ε) την παραίτηση από τη διεκδίκηση διαγωνισμών με αντάλλαγμα την από κοινού συμμετοχή στην εκτέλεση των έργων.
Η εν λόγω καρτελική σύμπραξη υλοποιήθηκε κυρίως μέσω τακτικών συναντήσεων εκπροσώπων των εμπλεκομένων ανταγωνιστών ή και με τη σύναψη διασφαλιστικών-αποζημιωτικών συμφωνητικών.
Με βάση την ίδια εισήγηση είχαν συμμετοχή στις συνεννοήσεις, κατά περιόδους ή ως προς συγκεκριμένους διαγωνισμούς, και εταιρίες των ομίλων FCC, VINCI, HOCHTIEF και SIEMENS, καθώς και οι εταιρίες ΒΙΟΤΕΡ, ΕΚΤΕΡ, ΘΕΜΕΛΗ, ΘΕΜΕΛΙΟΔΟΜΗ, ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ALSTOM TRANSPORT, IACOVOU BROTHERS, ARCHIRODON CONSTRUCTION, SALINI, SELI, ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΡΕΤΒΟ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, NEMESIS, VAN OORD, TADEI, IMPRESA, RIZZANI και MAIRE TECNIMONT.
Την έρευνα της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού συνέδραμε ουσιαστικά ο όμιλος ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ο οποίος υπέβαλε αίτηση για υπαγωγή στο πρόγραμμα επιείκειας. Στην εισήγηση προτείνεται στο πλαίσιο του άρθρου 25 παρ. 8 του ν. 3959/2011, η μη επιβολή προστίμου στην εν λόγω εταιρία.
Περαιτέρω, με την εισήγηση προτείνεται η διαπίστωση της συμμετοχής στην εν λόγω σύμπραξη και των ακόλουθων εταιριών, ως προς τις οποίες όμως έχει παραγραφεί η δυνατότητα της ΕΑ να επιβάλει πρόστιμο: ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, ΕΜΠΕΔΟΣ, ΕΛΤΕΡ, ΑΛΤΕ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΤΕΧΝΟΔΟΜΗ, ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΑΤΑΚΗΣ, ΘΕΣΣΑΛΙΚΗ, ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΤΕΝΙΚΗ, ΠΑΡΝΩΝ, ΕΡΓΑΣ, ΓΕΝΕΡ, ΕΛΤΕΚ και SOMAGUE ENGENHARIA, καθώς και των συνδέσμων εργοληπτικών εταιριών ΣΑΤΕ και ΣΤΕΑΤ.
Υπενθυμίζεται σχετικά ότι η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εμπλεκομένων μερών.
ΠΗΓΗ: Newsroom ΔΟΛ
Παρασκευή 13 Μαΐου 2016
ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΙΣΤΙΚΟ ΛΑΙΚΙΣΜΟ
ΟΣΟ Ο ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΣΟ
ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ
ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ.
Τετάρτη 27 Απριλίου 2016
Τρίτη 19 Απριλίου 2016
ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΑΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΥΡΙΑΚΟ. ΣΑΡΩΣΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΗΝ ΝΔ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ Η ΝΔ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΡΙΖΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
RADIO SYMBAN ΕΛΕΝΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ κ.ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ 30-6-2025 ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ
RADIO SYMBAN ΕΛΕΝΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Κ.ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ 30-6-2025 ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΗΓΗ: A...

-
ΠΡΟΣΟΧΗ (Η ομιλία στηρίχτηκε σε στοιχεία από προσωπική οκταετή έρευνα του Ευάγγελου Ιωαννίδη, που βρίσκονται στο αρχείο το...
-
ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΣΙΠΡΑΣ-ΖΑΕΦ Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στις Πρέσπες -Την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας ...
-
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΡΧΑΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Ακουγα τον Λιανη στον Οικονομου σημερα να μιλα για το Μακεδονικο και να λεει ασυναρτησιες. Κριμ...
-
Αυτη ηταν και ειναι η πραγματικη ιστορικη Μακεδονια. Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια. Το 90% αυτης εχει απελευθερωθει και ειναι ελληνικη! Τα...
-
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ BHMA ONLINE ΕΔΩ Ωρα αλλαγής για την Ευρώπη - γνώμες - Το Βήμα Online - απάντηση ...
-
Αλβανικό δημοσίευμα: Επί Οθωμανών ήταν ανύπαρκτοι οι «Μακεδόνες» -όπως αυτοαποκαλούνται οι Σλάβοι ...
-
Βγαινουν χωρις να ντρεπονται καθηγητες πουλημενοι και υπερασπιζονται την αθλια συμφωνια των Πρεσπων ως δηθεν επωφελη για την Ελλαδα. Λενε μ...
-
Καλα θα κανουν οι συμμαχοι μας να θυμουνται ότι οι Σλάβοι είναι πάντα Σλάβοι και οτι ο πανσλαβισμος παντα προσπαθουσε να δημιουργησει ενα...
-
Ανω – κάτω για το Μακεδονικό: Δεν βγαίνουν τα κουκιά, δεν αποκλείονται πολιτικές εξελίξεις Μπάχαλο στην κυβέρνηση από τις δηλώσεις Καμμέν...
-
Αφου το ΝΑΤΟ θα καλεσει για ενταξη οπως προκυπτει την ΦΥΡΟΜ μολις ολοκληρωσει την συνταγματικη αναθεωρηση μπορειτε να μας πειτε κ. Καμμενε...
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"