ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Απαγωγές μαθητριών για χάρη του πρώην Λίβυου ηγέτη. Μαρτυρίες σοκ

Τι αποκαλύπτει Γαλλίδα δημοσιογράφος για τον Μουαμάρ Καντάφι. Απαγωγές μαθητριών για χάρη του πρώην Λίβυου ηγέτη. Μαρτυρίες σοκ
Ο συνταγματάρχης  Καντάφι χτυπούσε, βίαζε και απήγαγε μαθήτριες τις οποίες χρησιμοποιούσε ως σκλάβες του σεξ.
Λεπτομέρειες από τα βίτσια μέσα στο  χαρέμι του πρώην Λίβυου ηγέτη έρχονται στο φως της δημοσιότητας μέσα από βιβλίο Γαλλίδας δημοσιογράφου Annick Cojean.
Στο βιβλίο έχει τίτλο  Les Proies: Dans le harem de Kadhafi (Θήραμα: Στο χαρέμι του Καντάφι) και συγκεντρώνει όλες αυτές τις ιστορίες.
Συγκλονιστική μαρτυρία
Μια από τις πρωταγωνίστριες η 15χρονη Soraya  η οποία απήχθη το 2004 και μιλά για το τι έζησε δίπλα στον "μπαμπούλη Καντάφι".
"Ήμουν 15 ετών όταν ο Καντάφι ήρθε στο σχολείο μου. Μου είχαν αναθέσει να του δώσω ένα μπουκέτο λουλούδια. Όταν το έκανα, εκείνος ακούμπησε το χέρι του στο κεφάλι μου. Κάτι που κατάλαβα αργότερα ότι ήταν σημάδι ότι με ήθελε δικιά του. Την επόμενη μέρα γυναίκες ντυμένες με στολή ήρθαν σπίτι μου και εξήγησαν στην μητέρα μου ότι με ήθελε για άλλη μια τελετή παράδοσης μπουκέτου. Και έτσι με πήραν μακριά.
Στην διαδρομή με έγδυσαν, με ξύρισαν, μέτρησαν το στήθος μου και μου φόρεσαν ένα στρινγκ και ένα λευκό φόρεμα από σατέν. Στην συνέχεια με συνόδευσαν στην κρεβατοκάμαρα του, εκεί όπου ο Μουαμάρ με περίμενε γυμνός. Σοκαρίστηκα. Εκείνος με έβαλε να καθίσω δίπλα του και μου είπε "Μην φοβάσαι. Είμαι ο μπαμπούλης σου. Έτσι δεν με φωνάζετε στο σχολείο; Αλλά είμαι επίσης και ο εραστής σου. Θα μείνεις μαζί μου για πάντα".
Έτσι περιγράφει η Soraya  την αρχή της περιπέτειάς της με τον δικτάτορα.
Αρχικά η νεαρή ήταν ανυπάκουη, οπότε ο Καντάφι την έστειλε στην Mabrouka , την διευθύντρια του χαρεμιού του, με οδηγία "Μάθε την ότι χρειάζεται και φέρτη μου πίσω".
Ξυλοδαρμοί και εξετάσεις αίματος
Όπως αναφέρει η Βρετανική Daily Mail τα επόμενα πέντε χρόνια η Soraya  υπέστη  αναρίθμητους βιασμούς και ξυλοδαρμούς. Παράλληλα  είχε το βίτσιο να ουρεί πάνω στο σώμα και το πρόσωπό της.
Ο Καντάφι υποχρέωνε τις νεαρές να υποβάλλονται σε εξετάσεις αίματος από τις νοσοκόμες του ώστε να είναι σίγουρος ότι είναι απαλλαγμένες από ασθένειες σε περίπτωση που ήθελε να κάνει σεξ μαζί τους.
Οι εξετάσεις αίματος ήταν μια συνήθη πρακτική για τον Καντάφι. Η Marie Colvin των Sunday Times η οποία σκοτώθηκε στη Συρία το περασμένο έτος, ανέφερε ότι μια από τις νοσοκόμες του την πλησίασε με μια βελόνα όταν βρισκόταν στη Τρίπολη και ήθελε να του πάρει συνέντευξη.
Στο βιβλίο περιγράφετε επίσης ο τρόπος με τον οποίο ο Καντάφι κρατούσε μυστικό ένα διαμέρισμα στο Πανεπιστήμιο της Τρίπολης για να "διασκεδάζει με τους φοιτητές".
Σε συνέντευξη της στο France24 η δημοσιογράφος αναφέρει ότι "Ο βιασμός ήταν ένα όπλο για τον Καντάφι. Όχι μόνο για να εξουσιάζει τα κορίτσια, αλλά και τα αδέλφια και τους γονείς του".
Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και τώρα που είναι ελεύθερα, τα κορίτσια ζουν συνεχώς με τον φόβο μήπως τα δολοφονήσει κάποιος συγγενής του επειδή έκαναν σεξ χωρίς να είναι παντρεμένες!

ΠΗΓΗ: http://news247.gr

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:  
TΡAΓΙΚΟ. ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ <<ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ>>.
ΗΤΑΝ Ο ΗΡΩΑΣ  ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ...

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"