ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Παραιτείται ο Φώτης Κουβέλης

«Τα όργανα θα αποφασίσουν» σημειώνει

Παραιτείται ο Φώτης Κουβέλης από την προεδρία της ΔΗΜΑΡ

Παραιτείται ο Φώτης Κουβέλης από την προεδρία της ΔΗΜΑΡ
Την παραίτησή του από την προεδρία της ΔΗΜΑΡ θα υποβάλει στην ΚΕ του κόμματος ο Φώτης Κουβέλης όπως ανακοίνωσε ο ίδιος την Τετάρτη το μεσημέρι, τρία 24ωρα μετά το ναυάγιο των ευρωεκλογών και εν μέσω ραγδαίων εξελίξεων.

Σε δήλωσή του ο Φ. Κουβέλης προανήγγειλε επίσης τη διεξαγωγή έκτακτου συνεδρίου της ΔΗΜΑΡ.

Συγκεκριμένα ο Φώτης Κουβέλης ανέφερε:

«Κατέβαλα κάθε προσπάθεια, σε κάθε περίσταση, να προβάλω και να υπερασπισθώ τις δημοκρατικές αξίες που συγκροτούν την παράταξη μας και εκφράζουν τις συλλογικές αποφάσεις της ΔΗΜΑΡ.

» Πιστεύουμε, όλοι, σε μια Αριστερά στην υπηρεσία της κοινωνικής αλληλεγγύης, της αξιοπρέπειας και της αδιαπραγμάτευτης πολιτικής και κομματικής εντιμότητας.

» Τα αποτελέσματα των εκλογών για την Ευρωβουλή με οδηγούν, ως έχω χρέος , να υποβάλω στην Κεντρική Επιτροπή και στο Συνέδριο του κόμματος την παραίτηση μου, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες καταστατικές μας διαδικασίες.

» Αυτά τα όργανα θα πάρουν τις αναγκαίες αποφάσεις».

Η δήλωση του Φώτη Κουβέλη για πρόθεση παραίτησης δεν σημαίνει απαραίτητα και αποχώρησή του από την προεδρία. Η υποσημείωση ότι «τα όργανα θα πάρουν τις αναγκαίες αποφάσεις» σημαίνει ότι η ΚΕ και το έκτακτο συνέδριο θα κληθούν να αποφασίσουν για το τι θα γίνει, και πολλοί στη ΔΗΜΑΡ - με κορυφαίο τον βουλευτή Γρηγόρη Ψαριανό - αμφισβητούν τον ρόλο των οργάνων αλλά και του συνεδρίου.

«Τα όργανα αποφασίζουν αν θα παραιτηθεί άλλος; Ποια όργανα; Τα πνευστά, τα χάλκινα, τα έγχορδα; Εγώ θα έθετα την παραίτησή μου στις υπηρεσίες του κόμματος» είχε δηλώσει την Τρίτη στον ΒΗΜΑ FM 99,5 o Γρηγόρης Ψαριανός.

Λίγο αργότερα οι Κουβέλης και Ψαριανός είχαν τηλεφωνική επικοινωνία:

Ο βουλευτής μίλησε με τον Φώτη Κουβέλη, με τον δεύτερο να δείχνει σαφώς την ενόχλησή του: «Μού ζητάς να παραιτηθώ Γρηγόρη;» ρώτησε με έντονο ύφος. «Οχι, καθόλου. Δεν με ενδιαφέρει η αλλαγή ηγεσίας, άλλωστε εγώ δεν είμαι δελφίνος. Θέλω αλλαγή πολιτικής. Είπα τι θα έκανα εάν ήμουν στη θέση σου», απάντησε ο Ψαριανός . Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ συνέχισε: «Καλά, θα τα πούμε από κοντά», για να εισπράξει την απάντηση: «Δεν έχω σκοπό να πάρω μέρος σε καμία κομματική διαδικασία. Δεν έχει κανένα νόημα να πάμε σε συνέδριο για να επιβεβαιώσουμε το σώσιμο του Καίσαρα».


ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΑΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ

ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

 ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!  ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ'ΕΦΕΤΑΙΣ ΔΥΤΙ...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"