ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΣΤΙΣ 2/12/2011

ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ ΤΩΡΑ






Παρακολουθώντας την  τοποθέτηση του υφυπουργού Ενέργειας κ. Μανιάτη για το θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης στον Σκαϊ και στην εκπομπή Νέοι Φάκελοι αναρωτήθηκα, αν δεν γνωρίζει την αξία και την νομική οριοθέτηση της έννοιας της  ΑΟΖ  ή απλώς παριστάνει πως δεν γνωρίζει και διαστρέφει έτσι την πραγματικότητα. Υποστηρίχθηκε λοιπόν απαραδέκτως στην εκπομπή Νέοι Φάκελοι, ότι η ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης της Ελλάδας δεν πρέπει, να μας απασχολεί σε σχέση με την εκμετάλλευση του ορυκτού μας πλούτου, γιατί αυτός βρίσκεται στην υφαλοκρηπίδα και μόνο με την οριοθέτηση της θα μπορούσαμε, να προχωρήσουμε σε εξορύξεις. Επίσης τονίστηκε από τον κ Μανιάτη, ότι η ΑΟΖ θα μας ενδιέφερε, εάν θέλαμε, να ρυθμίσουμε θέματα προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος, χωροθέτησης αιολικών θαλάσσιων πάρκων και ρύθμιση των δικαιωμάτων αλιείας. Αυτό όμως  αποδεικνύει πλήρη άγνοια του δικαίου της θάλασσας, εάν δεν αποτελεί σκόπιμη διαστρέβλωση της αλήθειας.
    Το δίκαιο της θάλασσας προβλέπει ρητά στο άρθρο 56{1}α της Σύμβασης ΔΘ, ότι στην ΑΟΖ το παράκτιο κράτος ασκεί κυριαρχικά δικαιώματα για την εξερεύνηση εκμετάλλευση και διαχείριση των μη ζώντων πόρων των υπερκειμένων υδάτων , του βυθού και του υπεδάφους ξεκάθαρα. Η έννοια των μη ζώντων πόρων είναι αυτονόητη και αφορά τα μεταλλεύματα και τον ορυκτό πλούτο, που κατά κανόνα βρίσκονται στο βυθό και το υπέδαφος του. Για αυτό το περιεχόμενο των δικαιωμάτων του παράκτιου κράτους επι των μη ζώντων πόρων της ΑΟΖ ταυτίζεται με το περιεχόμενο των δικαιωμάτων, που ασκεί στην υφαλοκρηπίδα.  Άλλωστε με βάση το άρθρο 56(3) Συμβασης ΔΘ το παράκτιο κράτος ασκεί στην ΑΟΖ κυριαρχικά δικαιώματα στον βυθό και το υπέδαφος, όπως αυτά ισχύουν στην υφαλοκρηπίδα. Η υφαλοκρηπίδα είναι πλέον ξεπερασμένη έννοια λόγω της ΑΟΖ και 137 κράτη έχουν ήδη ανακηρύξει την ΑΟΖ τους.   
     Οι φοβίες απέναντι στην Τουρκία κάνουν την ελληνική γραφειοκρατία, να εφευρίσκει διάφορες δικαιολογίες, για να μην προχωρήσει στην αναγκαία ανακήρυξη της. Τα δικαιώματα αυτά μπορούν, να φτάσουν και στα 200 ναυτικά μίλια, όταν υπάρχει το γεωγραφικό περιθώριο τέτοιας οριοθέτησης. Είναι δε πολύ σημαντικό πως το άρθρο 121 (2) της Σύμβασης  ΔΘ προβλέπει ρητά, ότι όλα τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα με την εξαίρεση βράχων, που δεν μπορούν, να συντηρήσουν αυτόνομα ανθρώπινη διαβίωση ή  οικονομική  ζωή, καταρρίπτοντας τις θέσεις της Τουρκίας, πως τα νησιά δεν διαθέτουν υφαλοκρηπίδα, γιατί βρίσκονται δήθεν πάνω στην υφαλοκρηπίδα της Ανατολίας.       
   Η έννοια των βράχων αναφέρεται σε  μικρές βραχονησίδες και όχι βέβαια σε μεγάλης έκτασης  νησιά έστω και αν αυτά είναι ακατοίκητα. Επίσης η Σύμβαση ΔΘ σε άλλα άρθρα της προβλέπει τα δικαιώματα του παράκτιου κράτους επι των ζώντων πόρων και τις δυνατότητες και υποχρεώσεις  του για προστασία του περιβάλλοντος, την εκμετάλλευση των θαλασσίων ρευμάτων, την δημιουργία τεχνητών εγκαταστάσεων π.χ αιολικών  πάρκων και βεβαίως την  αλιευτική εκμετάλλευση. Άρα η υποβάθμιση της έννοιας της ΑΟΖ αποτελεί απαράδεκτο γεγονός από πλευράς του υφυπουργού Ενέργειας και αν δεν οφείλεται σε ανεπίτρεπτη άγνοια, τότε εντάσσεται σε σκοπιμότητες.
   Ειδικά στις μέρες μας γίνεται μια περίεργη τουλάχιστον προσπάθεια, να υποβιβαστεί το θέμα της ΑΟΖ ως ζήτημα μόδας, για να μην ενοχληθεί η Τουρκία στις προκλητικές της αξιώσεις. Προσωπική μου θέση είναι, ότι η  Ελλάδα οφείλει άμεσα, να ανακηρύξει  την ελληνική ΑΟΖ, χωρίς να υποκύπτει στις εμμονικές φοβίες της απέναντι στην Τουρκία και να αξιοποιήσει αυτό το σύγχρονο εργαλείο του δικαίου της θάλασσας χωρίς χρονοτριβή, αφού αυτή καλύπτει τα συμφέροντα μας καλύτερα από την υφαλοκρηπίδα και τα διευρύνει .Όλα τα άλλα αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις και εντάσσονται στην σκόπιμη παραποίηση της αλήθειας και όσων ισχύουν από το διεθνές δίκαιο. Μετά την ανακήρυξη της μπορεί, να προχωρήσει αμέσως σε διαπραγματεύσεις με τις γειτονικές της χώρες, για τον καθορισμό των ορίων της.
    Παράδειγμα επιτυχημένης οριοθέτησης υπήρξε η μονογραφημένη συμφωνία με την Αλβανία το 2009 επι υπουργίας Ντόρας Μπακογιάννη, την οποία άφησε ανεξήγητα αναξιοποίητη η κυβέρνηση Παπανδρέου και επέτρεψε στην Τουρκία, να την υπονομεύσει με δόλιες μεθοδεύσεις και να μην προχωρήσει η τελική έγκριση της από την αλβανική βουλή, μετά την προσφυγή κατά της συμφωνίας ενώπιον του συνταγματικού δικαστηρίου της Αλβανίας από το αντιπολιτευόμενο σοσιαλιστικό κόμμα της χώρας αυτής και τον ηγέτη του Εντι Ράμα. Τι έπραξε άραγε, για να συνετίσει τον ηγέτη του αδελφού προς το ΠΑΣΟΚ κόμματος και μέλους της σοσιαλιστικής διεθνούς ο Γ Παπανδρέου; Απολύτως τίποτα δυστυχώς.
   Το μόνο σίγουρο είναι, ότι όταν δεν εκπέμπεις αποφασιστικότητα προς τον αντίπαλο και δεν είσαι έτοιμος, να θέσεις όρια, τότε αυτός αποθρασύνεται και ζητά συνεχώς περισσότερα. Οι καιροί απαιτούν πλέον αποφασιστικές ηγεσίες, που δεν θα διακατέχονται από φοβίες και θα αξιοποιήσουν στο έπακρο όλα τα νέα εργαλεία του διεθνούς δικαίου, χωρίς να μένουν προσκολλημένες σε ξεπερασμένες θεωρίες και προσεγγίσεις της εξωτερικής μας πολιτικής της δεκαετίας του 1970.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΑΜΥΝΤΑΙΟ
ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Ι ΚΑΡΑΒΙΤΗ 4

Πρόσθετο σχόλιο μου: 


Αυτά τα γράφω, για να μην αερολογούν κάποιοι περιδιαβαίνοντες <<περισπούδαστοι>> αναλυτές, που θέλουν να πουν στους <<ιθαγενείς>> ότι δήθεν η Αοζ δεν συμπίπτει στα εξωτερικά της όρια με την υφαλοκρηπίδα και ότι δήθεν τα  δικαιώματα στο υπέδαφος μπορούν, να ασκηθούν χωρίς ανακήρυξη της. Απαιτείται πρώτα ανακήρυξη της Αοζ αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την έννοια. Επίσης μπορούμε, να αντλήσουμε πετρέλαιο και αέριο είτε μόνο  με την υφαλοκρηπίδα, αλλά βέβαια και με την πιο σύγχρονη έννοια της ΑΟΖ που καλύπτει και βυθό και υπερκείμενα ύδατα . Άντε γιατι  στην χώρα μας ο κάθε άσχετος μιλά για νομικά θέματα σε διάφορες εκδηλώσεις χωρίς να γνωρίζει το διεθνές δίκαιο καθόλου, αλλά δηλώνει ειδήμων κιόλας. Αρκετά με την ατυχή παρουσίαση του θέματος απο κάποιους αναλυτές, που δεν είναι νομικοί, όπου με ύφος χιλίων καρδιναλίων ακούγονται απίστευτες αρλούμπες με περισπούδαστο αλαζονικό ύφος. Θα πρέπει να προσέξουν όλοι οι επίσημοι φορείς σε ποιους ημιμαθείς αναθέτουν την διαχείριση σοβαρότατων θεμάτων. Απο την άλλη βέβαια ψεύδονται ασύστολα και οι πολέμιοι της ΑΟΖ, οι οποίοι φοβούνται να θέσουν θέμα ανακήρυξης της ΑΟΖ, όταν υποστηρίζουν ανοήτως, ότι η ΑΟΖ είναι δήθεν μόνο για την αλιεία και δεν αφορά τον ορυκτό μας πλούτο και την εκμετάλλευση του, για να μην ταράξουν την Αγκυρα και τις κουτοπόνηρες διεκδικήσεις της. Την απάντηση σε αυτό τους την δίνει το ζωντανό παράδειγμα της Κύπρου μας, η οποία βάση της ΑΟΖ εκμεταλλεύεται τον ορυκτό υποθαλάσσιο πλούτο της. Συμπερασματικά μακριά και απο τους ημιμαθείς πολέμιους της ΑΟΖ και απο τους ημιμαθείς υποστηρικτές της, που μόνο ζημία κάνουν στο θέμα με την ελλιπή ενημέρωση που παρέχουν. Τον ορυκτό υποθαλάσσιο πλούτο μας μπορούμε, να τον αξιοποιήσουμε και με τις 2 έννοιες. Την ΑΟΖ όμως επιμένω να ζητώ βεβαίως να την ανακηρύξουμε άμεσα, γιατί θα στριμώξουμε την Τουρκία διαπραγματευτικά ακόμη περισσότερο επειδή βάζουμε μία νέα διεκδίκηση στο τραπέζι και επειδή χτυπάμε έτσι το ουτως η άλλως φαιδρό επιχείρημα της, οτι τα ελληνικά νησιά δεν διαθέτουν υφαλοκρηπίδα, γιατί πατούν δήθεν στην υφαλοκρηπίδα της Ανατολίας, όπως και γιατί θα δημιουργήσουμε έναν μεγάλο ενιαίο θαλάσσιο χώρο ελληνικό στην περιοχή μας. Τον ορυκτό πλούτο του βυθού και υπεδάφους μπορούμε, να τον εκμεταλλευτούμε είτε με την υφαλοκρηπίδα, είτε με την ΑΟΖ. Τα δικαιώματα μας στο βυθό και υπέδαφος με την υφαλοκρηπίδα  υπάρχουν εξ υπαρχής και αυτοδικαίως και δεν προαπαιτείται ανακήρυξη όπως στην ΑΟΖ.  AB INITIO KAI IPSO FACTO όπως λέμε οι νομικοί.



Παραθέτω και απόσπασμα απο το κείμενο

(Γιατί το «κλειδί» είναι η υφαλοκρηπίδα) απο το http://www.inprecor.gr

:

<<Τέλος, θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η μη ανακήρυξη ΑΟΖ από πλευράς Ελλάδας δεν περιορίζει ούτε στο ελάχιστον τα πλήρη κυριαρχικά δικαιώματά της στον υποθαλάσσιο χώρο (βυθό και υπέδαφος), τα οποία κατοχυρώνονται πλήρως από το καθεστώς της υφαλοκρηπίδας. Με δεδομένο ότι η ΑΟΖ αποτελεί, σε περίπτωση που το παράκτιο κράτος το επιθυμεί (βλ. προϋπόθεση ανακήρυξής της), την ενδεχόμενη επέκταση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του και στην υπερκείμενη του βυθού κολλώνα νερού, με στόχο τον πλήρη έλεγχο κυρίως της αλιείας, αλλά και της παραγωγής ενέργειας (βλ. άρθρο 56 της Σύμβασης του 1982), τα κυριαρχικά δικαιώματα επί της υφαλοκρηπίδας υφίστανται για το παράκτιο κράτος εξ υπαρχής (ab initio) και αυτοδίκαια (ipso facto) ανεξάρτητα από την όποια ρητή διακήρυξη (βλ. άρθρο 77 της Σύμβασης του 1982) [20], ενώ, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να επεκταθούν και πέραν του ορίου των 200 ναυτικών μιλίων της ΑΟΖ. Με απλά λόγια, όλα τα παράκτια κράτη διαθέτουν υφαλοκρηπίδα τόσο για τα ηπειρωτικά τους εδάφη όσο και για τα νησιωτικά, ενώ ΑΟΖ διαθέτουν μόνον εκείνα που το επιθυμούν. Άλλωστε, όπως σαφέστατα διαπίστωσε το Διεθνές Δικαστήριο το 1985 στην υπόθεση οριοθέτησης της υφαλοκρηπίδας Λιβύης – Μάλτας, «…τα δικαιώματα στον υποθαλάσσιο χώρο (βυθό και υπέδαφος) της ΑΟΖ ορίζονται σε πλήρη αναφορά με το καθεστώς της υφαλοκρηπίδας». Και πιο ξεκάθαρα ακόμη, όπως το ίδιο πάντα Δικαστήριο υπογραμμίζει συμπληρωματικά «…αν και είναι δυνατή η ύπαρξη υφαλοκρηπίδας χωρίς ΑΟΖ δεν είναι δυνατό να υπάρξει ΑΟΖ χωρίς αντίστοιχη υφαλοκρηπίδα».

Συμπερασματικά, η Ελλάδα, ανεξάρτητα από την ανακήρυξη ΑΟΖ, η υιοθέτηση της οποίας ασφαλώς και θα ήταν υπέρ της στην περίπτωση επίτευξης σχετικών διακρατικών συμφωνιών ιδιάιτερα στην περιοχή της νότιο-ανατολικής Μεσογείου, αναφορικά με την κατοχύρωση των πλήρων κυριαρχικών δικαιωμάτων της στον υποθαλάσσιο χώρο, με στόχο την εξερεύνηση και εκμετάλλευση των εκεί ευρισκόμενων φυσικών πόρων, καλύπτεται απόλυτα από το καθεστώς της υφαλοκρηπίδας. Έτσι, η μη ανακήρυξη ΑΟΖ δεν θα πρέπει να αποτελεί σήμερα εθνικό συγχωροχάρτι για τη μη διεκδίκηση και κατοχύρωση των αδιαμφισβήτητων κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας, παραπέμποντας σε καθόλα περίεργες πολιτικές και περαιτέρω αναβολής δραστικής επίλυσης των όποιων σχετικών προβλημάτων.>>



ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΘ ΤΟΥ 1982 ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
EXCLUSIVE ECONOMIC ZONE
Article 55
Specific legal regime of the exclusive economic zone
The exclusive economic zone is an area beyond and adjacent to the
territorial sea, subject to the specific legal regime established in this Part,
under which the rights and jurisdiction of the coastal State and the rights and
freedoms of other States are governed by the relevant provisions of this
Convention.
Article 56
Rights, jurisdiction and duties of the coastal State in the exclusive
economic zone
1. In the exclusive economic zone, the coastal State has:
(a) sovereign rights for the purpose of exploring and exploiting,
conserving and managing the natural resources, whether living
or non-living, of the waters superjacent to the seabed and of the
seabed and its subsoil, and with regard to other activities for the
economic exploitation and exploration of the zone, such as the
production of energy from the water, currents and winds;
(b) jurisdiction as provided for in the relevant provisions of this
Convention with regard to:
(i) the establishment and use of artificial islands, installations
and structures;
44
(ii) marine scientific research;
(iii) the protection and preservation of the marine
environment;
(c) other rights and duties provided for in this Convention.
2. In exercising its rights and performing its duties under this
Convention in the exclusive economic zone, the coastal State shall have due
regard to the rights and duties of other States and shall act in a manner
compatible with the provisions of this Convention.
3. The rights set out in this article with respect to the seabed and
subsoil shall be exercised in accordance with Part VI.
Article 57
Breadth of the exclusive economic zone
The exclusive economic zone shall not extend beyond 200 nautical miles
from the baselines from which the breadth of the territorial sea is measured.

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Oι διακοπές της πρέσβειρας Τίνας στο Παρίσι

Oι διακοπές της πρέσβειρας Τίνας στο Παρίσι


 



Ως η πιο ευτυχισμένη Ελληνίδα πρέπει να αισθάνεται η πρώην υπουργός Περιβάλλοντος και νυν εκπρόσωπος της χώρας στον ΟΟΣΑ στο Παρίσι, κυρία Τίνα Μπιρμπίλη. Την εποχή της οικονομικής κρίσης, που η ανεργία στις γυναίκες αγγίζει το 27,3% σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του εργατικού δυναμικού της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής και 6 στις 10 νεαρές γυναίκες μένουν χωρίς δουλειά, η κυρία Μπιρμπίλη έχει βρει τον επίγειο παράδεισό της στο ρομαντικό Παρίσι απολαμβάνοντας ζωή χαρισάμενη, 2.872 χλμ. μακριά από τη μίζερη καθημερινότητα της Αθήνας.

Η άλλοτε στενή συνεργάτις του πρώην πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, ο οποίος μετά την αποχώρησή της από την υπουργική καρέκλα την τοποθέτησε με fast track διαδικασίες στη θέση του εκπροσώπου της Ελλάδας στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, που έχει έδρα στη γαλλική πρωτεύουσα, μπορεί πλέον να ατενίζει με περίσσια αισιοδοξία και ασφάλεια το μέλλον της ωσότου τουλάχιστον λήξει η θητεία της.

Φυσικά, αυτό που προκαλεί δεν είναι απλώς ο παχυλός μισθός που εισπράττει και ο οποίος υπολογίζεται σε 7.500 ευρώ τον μήνα καθαρά συν 1.000 ευρώ που λαμβάνει για το επίδομα τέκνου, καθότι είναι μητέρα ενός ανήλικου παιδιού, τη στιγμή που το Ελληνικό Δημόσιο έχει την ευθύνη να καλύπτει τα δίδακτρά του, αλλά και ο τρόπος ζωής που έχει επιλέξει, ο οποίος παραπέμπει περισσότερο σε αιώνια φοιτήτρια που δεν πατάει στα μαθήματά της-παρά σε στέλεχος που εκπροσωπεί τη χώρα της στο εξωτερικό. Στην όμορφη ζωή της κυρίας Μπιρμπίλη η μέρα ξεκινάει στις 9 το πρωί. Είναι η ώρα που ετοιμάζεται για να πάει όχι στο γραφείο της, αλλά στο γυμναστήριο.

Λεωφόρος Victor Hugo, Παρασκευή 09.40. Αντί για ταγέρ, φούστα ή παντελόνι, η εκπρόσωπος της Ελλάδας στον ΟΟΣΑ εμφανίζεται με στενό αθλητικό κολάν, αθλητικά παπούτσια, φούτερ μπλούζα, τζάκετ και μια δερμάτινη σπορ τσάντα ανά χείρας. Εχει μόλις φύγει από το σπίτι της με προορισμό το ελιτίστικο γυμναστήριο «Vit’halles» (η συνδρομή κοστίζει 1.190 ευρώ τον χρόνο), το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια και πάνω στη διαδρομή που ακολουθεί όποτε χρειάζεται για να φτάσει στο γραφείο της επί της οδού 15 Villa Said. Μιλάει ακατάπαυστα στο κινητό της τηλέφωνο - συνήθεια που δεν έχει αποχωριστεί από την εποχή όπου βρισκόταν στην καρέκλα του υπουργείου Περιβάλλοντος και επί καθημερινής βάσης και αρκετά νωρίς το πρωί, γύρω στις 6.30, επισκεπτόταν με την ίδια αμφίεση το γυμναστήριο «Holmes» στο κέντρο της Αθήνας.

Ωρα 11.00. Η κυρία Μπιρμπίλη έχοντας τρέξει περισσότερα από 40 λεπτά και σε υψηλές ταχύτητες πάνω στους ηλεκτρικούς διαδρόμους του «Vit’halles» βγαίνει από το γυμναστήριο και κατευθύνεται όχι στο γραφείο της, αλλά στο σπίτι της.

Ωρα 12.30. Η γραμματέας της κυρίας Μπιρμπίλη ενημερώνει τηλεφωνικά όσους ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν μαζί της ότι δεν βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο γραφείο της και θα είναι σίγουρα εκεί στις 14.45 και για τουλάχιστον δύο ώρες, εξαιτίας μιας συνάντησης που έχει προγραμματιστεί.

Η διαμονή της Ελληνίδας μόνιμης αντιπροσώπου στον ΟΟΣΑ στην πρεσβευτική κατοικία και σε διαμέρισμα 300 τ.μ. σε μια από τις καλύτερες συνοικίες στο Παρίσι, δίπλα στη Champs Elysses, στοιχίζει στον Ελληνα φορολογούμενο 8.000 ευρώ τον μήνα ή αλλιώς 100.000 ευρώ τον χρόνο. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό διαμέρισμα στο 4ο όροφο ενός εντυπωσιακού εξαόροφου νεοκλασικού κτιρίου, το οποίο χτίστηκε το 1891. Κύριο χαρακτηριστικό του διαμερίσματος, που παραπέμπει στην τεχνοτροπία και στην αρχιτεκτονική του τέλους του 19ου αιώνα, είναι η παρουσία τζακιών σε όλα τα δωμάτια. Η διακόσμηση όμως δεν έκανε στην κυρία Μπιρμπίλη, με αποτέλεσμα να ζητήσει να της αποσταλεί στο Παρίσι ολόκληρη η οικοσκευή της από το διαμέρισμά της στην Αθήνα, κάτι που κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο το ποσό των 4.428 ευρώ.
 
ΠΗΓΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Νταλάρα: Υπέρ της επιμήκυνσης της περιόδου προσαρμογής της Ελλάδα

Νταλάρα: Υπέρ της επιμήκυνσης της περιόδου προσαρμογής της Ελλάδα
   



Πρέπει να δοθούν στην Ελλάδα χαμηλότερα επιτόκια για την βοήθεια ύψους 130 δισεκατομμυρίων ευρώ που έλαβε από την ΕΕ και τουλάχιστον δύο χρόνια περισσότερο χρόνο για να εξοφλήσει την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), δήλωσε την Τρίτη ο κύριος διαπραγματευτής των πιστωτών του ιδιωτικού τομέα της χώρας.
Αλλά οι καλύτεροι όροι θα μπορούσαν να προέλθουν μόνο μετά που η Αθήνα υλοποιήσει τις δεσμεύσεις της για δημοσιονομική μεταρρύθμιση, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ινστιτούτου Διεθνών Χρηματοοικονομικών (IIF), Τσάρλς Νταλάρα, σε συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια ταξιδιού του στο Πεκίνο.
"Μόλις γίνουν, και είμαι βέβαιος ότι θα γίνουν, η Ευρώπη και το ΔΝΤ θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα για να παρατείνουν την περίοδο προσαρμογής για τουλάχιστον δύο χρόνια και να παράσχουν μικρή πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη για αυτή την χρονική επέκταση ώστε να είναι αποτελεσματική", είπε ο κ. Νταλάρα .
"Μόνο 15-20 δισ. ευρώ είναι αναγκαία. Αυτό μπορεί εύκολα να υλοποιηθεί εν μέρει από τη μείωση των επιτοκίων για τα δάνεια που η Ευρώπη και το ΔΝΤ παραχώρησαν προς την Ελλάδα με πιο ευνοϊκούς όρους", πρόσθεσε.
Ο κ. Νταλάρα είπε ακόμη ότι για την αντιμετώπιση της ελληνικής κρίσης χρέους δόθηκε πολύ μεγάλη έμφαση σε βραχυπρόθεσμα μέτρα λιτότητας και αυτό δεν είναι αρκετό για τη βελτίωση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της χώρας.

ΠΗΓΗ: http://www.kathimerini.com.cy

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΕΙ. ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΥΡΕΥΘΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ;




Στουρνάρας: Σωρρευτική ύφεση 25% ως το τέλος του 2014

Στουρνάρας: Σωρρευτική ύφεση 25% ως το τέλος του 2014

Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας, εκτιμά ότι η Ελλάδα θα παραμείνει σε ύφεση και τα δύο επόμενα χρόνια, με περαιτέρω μείωση του ΑΕΠ κατά 5% στη διετία. Ετσι η συνολική συρρίκνωση από τότε που ξεκίνησε η κρίση, θα είναι 25%, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων στο  Ελληνοκινεζικό Συνέδριο Επιχειρηματικότητας.

                       
Στουρνάρας: Σωρρευτική ύφεση 25% ως το τέλος του 2014
Μιλώντας στο Ελληνοκινεζικό Συνεδρίου Επιχειρηματικότητας που έχει ως θέμα «Επιχειρηματικές Ευκαιρίες: Ιδιωτικοποιήσεις και Επενδύσεις στην Ελλάδα»  χαρακτήρισε δύσκολες τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα.
Ακόμα, τόνισε ότι η δημοσιονομική προσαρμογή έχει επιτευχθεί κατά τα 2/3 και διατύπωσε την εκτίμηση ότι εάν υλοποιηθεί επιτυχώς  το πακέτο περικοπών 11,5 δισ.  η Ελλάδα θα καταστεί διεθνώς μια εκ των χωρών με το μικρότερο ποσοστό δαπανών ως ποσοστό του ΑΕΠ.
Τέλος, αναφέρθηκε στην συνέχεια των προσπαθειών για την πάταξη της φοροδιαφυγής και στην απελευθέρωση αγορών και υπηρεσιών.
ΠΗΓΗ:http://www.newsbomb.gr

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: 
ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΥΦΕΣΗ 25% ΤΟ 2014 ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΛΟΥΝ; ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ.

Μείωση έως 83% στα εφάπαξ

Αθήνα
«Κούρεμα» έως 83% στο εφάπαξ, καθώς και αναδρομική επιστροφή μέρους των χρημάτων, μέσω καθιέρωσης μηνιαίας εισφοράς απο 1% έως 3%, που πήραν οι συνταξιούχοι 22 ταμείων πρόνοιας, προβλέπει νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Εργασίας. Στη διάταξη ορίζεται ότι στους ασφαλισμένους έως τις 31/12/92, για τους οποίους δεν έχει εκδοθεί η σχετική απόφαση χορήγησης του εφάπαξ, θα υπάρξει μείωση ανάλογα με το Ταμείο.

Συγκεκριμένα, στο σχέδιο άρθρου που έχει στη διάθεσή της η εφημερίδα Τα Νέα, αναφέρεται ότι καθιερώνεται «ειδική μόνιμη εισφορά 1% - 3% στις συντάξεις» όσων αποχώρησαν από την υπηρεσία τους από 1/1/1995 έως 31/10/2010 και πήραν αυξηµένο εφάπαξ.

Ο συντελεστής παρακράτησης εξαρτάται από την ψαλίδα μεταξύ του εφάπαξ και των εισφορών που έχει καταβάλει ο συνταξιούχος.

Ακόμη, για τους ασφαλισμένους 22 φορέων πρόνοιας έως τις 31/12/92 που αποχώρησαν ή θα αποχωρήσουν από την υπηρεσία του από το 2010 και έπειτα και στους οποίους δεν έχει εκδοθεί απόφαση για εφάπαξ,το ποσό του εφάπαξ θα μειωθεί από 1,94% έως 83%, ανάλογα με το Ταμείο.

Περισσότερα διαβάστε στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας Τα Νέα.

Newsroom ΔΟΛ

Αποζημίωση 90.000 ευρώ για ιατρικό λάθος

Θεσσαλονίκη: Αποζημίωση 90.000 ευρώ για ιατρικό λάθος

ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗ
Αποζημίωση ύψους 90.000 ευρώ υποχρεώνεται να καταβάλει το νοσοκομείο «Παπανικολάου» για λάθη και παραλείψεις γιατρών κατά τη διάρκεια επέμβασης θυρεοειδεκτομής σε 57χρονη γυναίκα, η οποία υπέστη μόνιμη βλάβη στις φωνητικές χορδές.
Η ίδια στην αγωγή που υπέβαλε υποστηρίζει ότι το 1993 διαγνώστηκε για πρώτη φορά ότι πάσχει από θυρεοειδή και το 1997 υποβλήθηκε σε επέμβαση σε στρατιωτικό νοσοκομείο της Τιφλίδας. Τότε της αφαιρέθηκε ο θυρεοειδής αδένας εκτός έξι γραμμαρίων αυτού, με σκοπό ο αδένας να λειτουργήσει φυσιολογικά στο μέλλον. Το 2006 και ενώ η γυναίκα βρισκόταν στην Ελλάδα, ο υπολειμματικός αδένας άρχισε να διογκώνεται και έπειτα από ιατρική διάγνωση της συστήθηκε η χειρουργική αφαίρεσή του. Οπως αναφέρει η 57χρονη, από τις ενέργειες των γιατρών που ακολούθησαν υπέστη μόνιμες βλάβες στην υγεία της, καθώς φέρει μόνιμη τραχειοστομία και δεν μπορεί να μιλήσει και να αναπνεύσει φυσιολογικά εξαιτίας της κάκωσης των φωνητικών της χορδών.
Το νοσοκομείο
Από την πλευρά του το νοσοκομείο υποστήριξε ότι πριν από τη χειρουργική επέμβαση η ασθενής ενημερώθηκε ως προς τις πιθανές επιπλοκές της θυρεοειδεκτομής, μεταξύ των οποίων περιλαμβανόταν και το ενδεχόμενο επηρεασμού του λαρυγγικού νεύρου. Ακόμη αναφέρει ότι υπήρχαν σοβαρές υπόνοιες για την ανάπτυξη καρκίνου και γι' αυτό κρίθηκε επιβεβλημένη η χειρουργική επέμβαση για την οποία έδωσε τη συγκατάθεσή της η ασθενής. Οι υπεύθυνοι του νοσκομείου αρνήθηκαν οποιαδήποτε παράλειψη ή λάθος των χειρουργών τόσο κατά την προετομασία όσο και κατά την πραγματοποίηση της επέμβασης. Επίσης αναφέρει ότι και η μετεγχειρητική αντιμετώπιση της γυναίκας ήταν η ενδεδειγμένη, καθώς οι προσπάθειες για τη βελτίωση της υγείας της είναι σύμφωνες με τη διεθνή ιατρική βιβλιογραφία.
Το σκεπτικό
Ωστόσο το Διοικητικό Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, όπου εκδικάστηκε η υπόθεση, έκρινε ότι η 57χρονη υπέστη προσβολή της υγείας της από την «παράνομη συμπεριφορά των γιατρών του νοσοκομείου». Το δικαστήριο για τον καθορισμό της αποζημίωσης συνεκτίμησε την υπέρμετρη ταλαιπωρία που υπέστη η γυναίκα με συνεχείς νοσηλείες και επεμβάσεις, τα συναισθήματα που της δημιούργησε η μόνιμη βλάβη της υγείας (ανασφάλεια - μειονεξία), τον αρνητικό αντίκτυπο της κατάστασης της υγείας της στις κοινωνικές επαφές λόγω της δυσχέρειας προφορικής επικοινωνίας, την ηλικία της (51 ετών) κατά την οποία υπέστη τη βλάβη.
Οπως αναφέρεται στην απόφαση του δικαστηρίου, είναι έκδηλη η ηθική βλάβη της 57χρονης, η οποία δικαιούται να λάβει αποζημίωση, εν όψει της βαρύτητας της σωματικής της αναπηρίας και των μηδενικών πιθανοτήτων βελτίωσης της υγείας της στο μέλλον.

ΠΗΓΗ:
http://www.agelioforos.gr

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ: ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ

ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΙΚΙΟ

Πρόθυμοι να διαθέσουν το σπίτι ή το κατάστημά τους σχεδόν δωρεάν εμφανίζονται πολλοί ιδιοκτήτες ακίνητων εάν βρουν ενοικιαστές που είναι διατεθειμένοι να επιφορτιστούν με τα χαράτσια και τους φόρους που επιβαρύνουν το ακίνητο.
Το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται όλο και περισσότερο στα μεσιτικά γραφεία με τους ιδιοκτήτες να λένε στους μεσίτες ότι το παραχωρούν το ακίνητο τους, ακόμα και χωρίς ενοίκιο, εάν ο ενοικιαστής αναλάβει να πληρώσει τους φόρους και τα χαράτσια.

ΠΗΓΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:
 ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ. ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΣΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΡΟ ΚΡΙΣΗΣ.

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΥΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ;



ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΩΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΙΟΤΕ ΑΝΟΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ. ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ....

ΜΕΤΡΑ- ΣΟΚ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ

Περιορισμένα περιθώρια ελιγμών αφήνει στο οικονομικό επιτελείο η τρόικα που επιμένει ότι περίπου 8 δισ. ευρώ του νέου πακέτου μέτρων θα πρέπει να προέλθουν από περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.

Μέχρι στιγμής από τα 7,5 δισ. ευρώ μέτρων, που έχουν οριστικοποιηθεί στις διαπραγματεύσεις, τα 7 δισ. ευρώ θα προέλθουν από το «μαχαίρι» σε μισθούς συντάξεις και επιδόματα, ενώ αναζητούνται ακόμη 4 δισ. ευρώ προκειμένου να κλείσει το πακέτο των 11,5 δισ. ευρώ.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη της τρόικας εμμένουν στο σκληρό σενάριο των περικοπών και ζητούν το μισό του ποσού που δεν έχει κλείσει, δηλαδή περίπου τα 2 δισ. ευρώ, να προέλθουν από περαιτέρω μειώσεις σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα, καθώς εμφανίζονται να αμφιβάλλουν για την αποδοτικότητα των μέτρων περικοπής δαπανών.

Έτσι η αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης από τα 65 στα 67 έτη που θα αποφέρει 1 δισ. ευρώ θεωρείται δεδομένο ότι θα βρίσκεται τελικά στη λίστα με τα νέα μέτρα και δεν αποκλείεται να εφαρμοστούν νέες μειώσεις στους μισθούς του Δημοσίου και μεγαλύτερο «ψαλίδι» στις μηνιαίες απολαβές των εργαζόμενων στις ΔΕΚΟ.

Η τρόικα πιέζει και για νέες αλλαγές στα εργασιακά όπως εξαήμερη εργασία και μικρότερες αποζημιώσεις σε περίπτωση απολύσεων, ενώ παραμένει στο τραπέζι και η περικοπή των συντάξεων που εξετάζεται να ξεκινάει από τα 700 ευρώ. Επιπλέον, το οικονομικό επιτελείο αναζητά ακόμη 1,5 δισ. ευρώ χωρίς να έχει αποφασιστεί από που θα προέλθει.

Ωστόσο, τα χρονικά περιθώρια πιέζουν την κυβέρνηση που έχει προθεσμία μέχρι την Κυριακή προκειμένου να ανακοινώσει τις τελικές αποφάσεις της. Ενδεικτική είναι η δήλωση που έκανε χθες αμέσως μετά τη συνάντηση του με τον πρωθυπουργό ο υπουργός Οικονομικών όταν ρωτήθηκε πότε θα κλείσει το πακέτο.«Ελπίζω μέχρι την Κυριακή. Δεν έχουμε και πάρα πολύ χρόνο πια στη διάθεση μας» απάντησε ο Γιάννης Στουρνάρας.

Το οικονομικό επιτελείο δίνει αγώνα δρόμου προκειμένου το πακέτο να είναι έτοιμο για τις εργασίες του επόμενου Eurogroup στις 8 Οκτωβρίου και τη Σύνοδο Κορυφής στις 18 Οκτωβρίου προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για να αποφασιστούν μέτρα στήριξης της χώρας μας.


ΠΗΓΗ: REAL.GR


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:

ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΣΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ Η ΚΑΚΗ ΔΗΘΕΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΕΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ. ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ Η ΥΦΕΣΗ 10% ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΥΣ κ ΤΟΜΣΕΝ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ ΤΟΥ.

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΩΣΕΙ Η ΔΟΣΗ ΤΩΝ 31,5 ΔΙΣ ΕΥΡΩ;


Φωτογραφία για Τον λαό ή τις τράπεζες θα σώσει η δόση των 31,5 δις ευρώ...!!!
Σε λίγες ημέρες κλείνει το πακέτο μέτρων των 11, 13, 15 δις, έχουμε χάσει το μέτρημα.

Μετά κόπων και βασάνων θα ανακοινωθούν τα μέτρα τα οποία θα έχουν τα πάντα στο μενού. Από μειώσεις μισθών και συντάξεων μέχρι αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης στα 67 έτη. Κι όλος αυτός ο πόνος, τα δάκρυα, το αίμα και τα όσα θα ακολουθήσουν στους δρόμους από διαδηλωτές, για να πάρουμε τη δόση των 31,5 δις ευρώ.

Πράγματι πρόκειται για δόση – μαμούθ, είναι άλλωστε το 15% του ελληνικού ΑΕΠ. Κανείς όμως δε μας έχει αναλύσει μέχρι τώρα που στο καλό θα πάει όλος αυτός ο πακτωλός χρημάτων.

Διότι από τα 31,5 δις ευρώ, τα 25 δις θα πάνε στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και μόλις 6,5 δις ευρώ θα δοθούν για να αποπληρώσει το δημόσιο τα χρέη του.

Ζούμε λοιπόν με την ελπίδα οι τράπεζες να διασωθούν μέσω της ανακεφαλαιοποίησης προκειμένου να αξιωθούν κάποια στιγμή να αποφασίσουν αν θα ενισχύσουν τη ρευστότητα στην αγορά. Όμως, μεγάλο μέρος των χρημάτων που θα πάρουν θα κατευθυνθούν στις εξαγορές που ήδη είναι σε εξέλιξη. Δηλαδή θα πληρώσουμε ακριβά τη δόση μέσω των σκληρών μέτρων, για να πάρουν οι τράπεζες τα 25 δις, να καλύψουν τις μαύρες τρύπες τους, να δώσουν λεφτά για να εξαγοράσουν καμιά άλλη τράπεζα και ότι μείνει να το δώσουν στην αγορά. Το τι θα μείνει είναι μια κουβέντα αν σκεφτεί κανείς οι απώλειες από τα χρήματα που έχουν φύγει στο εξωτερικό είναι τεράστιες.

Θα πληγωθούν, επομένως, χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι, ένστολοι, δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι προκειμένου οι τραπεζίτες να ξαναγίνουν ισχυροί. Άραγε, οι μεγαλομέτοχοι των τραπεζών πόσα λεφτά έχουν βγάλει από την προσωπική τους περιουσία για να ενισχύουν το δημιούργημά τους;

Και πάμε στα 6,5 δις για τις υποχρεώσεις του δημοσίου. Μέσα με τη μέρα οι υποχρεώσεις αυξάνονται και έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 7 δις ευρώ. Το κράτος δεν πληρώνει κανένα, ούτε εργολάβους, ούτε προμηθευτές, φαρμακοποιούς με το σταγονόμετρο, το ίδιο τους γιατρούς, ο ΕΟΠΥΥ καταρρέει και θα έχει στο τέλος του έτους μια μαύρη τρύπα πάνω από 1.5 δις ευρώ, τα πανεπιστήμια και τα σχολεία δεν έχουν ούτε φωτοτυπίες.

Μέχρι λοιπόν να πληρωθεί η δόση, καλό Νοέμβριο, οι υποχρεώσεις θα έχουν εκτιναχθεί και τα 6,5 δις θα είναι σταγόνα στον ωκεανό, και θα χρειαστούν κι άλλα χρήματα.

Ποιον λοιπόν κοροϊδεύουν λέγοντας ότι η δόση είναι η σωτηρία της χώρας και ότι τα μέτρα είναι προαπαιτούμενο; Μήπως οδηγούμαστε σε ένα ακόμη αδιέξοδο για το οποίο σε λίγους μήνες από τώρα θα μας ξαναζητήσουν κι άλλα μέτρα διότι θα καταλάβουν ότι δεν είναι τα τελευταία;

Πηγή / http://press-gr.blogspot.gr

Κατ’ οίκον κρατούμενοι με «βραχιόλι»


Πώς θα γίνει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος γεωεντοπισμού, τη δρομολόγηση του οποίου εξήγγειλε το υπ. Δικαιοσύνης
Εχει φορεθεί από μερικούς από τους επιφανέστερους εκπροσώπους του χώρου του θεάματος και όχι μόνο (από την Πάρις Χίλτον και τη Λίντσεϊ Λόχαν, μέχρι το Ντομινίκ Στρος-Καν και τη Μάρθα Στιούαρτ), αλλά ουδείς θα επιθυμούσε να ακολουθήσει αυτή τη «μόδα». Πάντως, το περίφημο «βραχιολάκι» (σύστημα γεωεντοπισμού) παρακολούθησης κρατουμένων -περί αυτού ο λόγος- οσονούπω θα κάνει την επίσημη «πρώτη» και στη χώρα μας, καθώς ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Αντ. Ρουπακιώτης εξήγγειλε τη δρομολόγηση εφαρμογής του συγκεκριμένου μέτρου.
Η καθιέρωση του «βραχιολιού» ως μέσο εντοπισμού και παρακολούθησης κρατουμένων εκκρεμούσε για αρκετά χρόνια (είχε προωθηθεί επί υπουργίας Σωτήρη Χατζηγάκη). Φαίνεται ότι μετά τη νέα εξαφάνιση κρατουμένου (αυτή τη φορά ισοβίτη) μετά πενθήμερη άδεια, το μέτρο βγήκε άρον άρον από τα συρτάρια του υπουργείου Δικαιοσύνης. Πάντως, η χρήση του ηλεκτρονικού βραχιολιού, το οποίο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στις ΗΠΑ τη δεκαετία του ’80, δεν εξαντλείται στις άδειες των κρατουμένων. Το μέτρο αναπτύχθηκε με στόχο κυρίως την αποσυμφόρηση των φυλακών, καθώς επιτρέπει σε κρατούμενους που εκτίουν μικρές ποινές να επιστρέψουν στην κοινωνία με περιοριστικούς όρους. Οπως έχει τεκμηριωθεί μάλιστα από την πολυετή εφαρμογή του εναλλακτικού αυτού σωφρονιστικού προγράμματος στις ΗΠΑ, το ημερήσιο κόστος ανά κρατούμενο μειώνεται κατά 50% σε σχέση με την παραμονή τους στη φυλακή.

πηγή: Καθημερινή και http://www.ethemis.gr

RADIO SYMBAN ΕΛΕΝΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ κ.ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ 30-6-2025 ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ

  RADIO SYMBAN ΕΛΕΝΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ Κ.ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ 30-6-2025 ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΗΓΗ:  A...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"