ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΝΔ

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Τα τέλη του παραλόγου στα ΙΧ

Τα τέλη του παραλόγου στα ΙΧ
 

Στην Ελλάδα για ένα αυτοκίνητο 1.968 κυβικών ο ιδιοκτήτης του θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας αξίας 660 ευρώ, στη Γαλλία 160 ευρώ και στη Βρετανία τίποτα! Για ένα Ι.Χ. 1.400 κυβικών στην Ελλάδα θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 240 ευρώ, στη Βρετανία 131 ευρώ και στην Ισπανία 64 ευρώ!

Τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα είναι εξοντωτικά, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί τρεις φορές απανωτά. Μία το 2009 με απόφαση του τότε υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, μία το 2010 και μία το 2011.

Τα παραδείγματα που επικαλείται καθηγητής του Πολυτεχνείου της Βαρκελόνης αποτυπώνουν σαφέστατα την… ελληνική ακρίβεια, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν μεταξύ των φθηνότερων χωρών τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Βρετανία και τη Γερμανία.

Ειδικότερα, στην Ελλάδα ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα πληρώσει για:

* Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc τέλη κυκλοφορίας 120 ευρώ,
* Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc τέλη κυκλοφορίας 135 ευρώ,
* Audi A1 (1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc τέλη κυκλοφορίας 240 ευρώ,
* Ford Fiesta (2011) 1.596 cc τέλη κυκλοφορίας 265 ευρώ,
* Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.997 cc τέλη κυκλοφορίας 300 ευρώ,
* Audi A6 (2011) 1.968 cc τέλη κυκλοφορίας 660 ευρώ.

17€ ο Γερμανός!

H σύγκριση του φόρου για τα αυτοκίνητα των παραδειγμάτων, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει ως εξής:

* Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στη Σουηδία και τη Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.
* Για το Audi A1 τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64 και στη Λιθουανία μηδέν.
* Για το Ford Fiesta ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.
* Για το Audi A6 η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στη Ρουμανία 55 και στη Βρετανία μηδενική.



Κατάρρευση της αγοράς

Οι φόροι-φωτιά που επιβάλλονται στην αγορά και τη χρήση του αυτοκινήτου αλλά και οι απανωτές αυξήσεις στη φορολόγηση των καυσίμων και των τεκμηρίων έχουν κάνει άπιαστο όνειρο την αγορά ενός Ι.Χ.

Ο «τσουχτερός» ΦΠΑ 23% στην αγορά των Ι.Χ., ο φόρος πολυτελείας, που επιβάλλεται και σε απλά αμάξια, τα τεκμήρια για τα Ι.Χ. που αυξήθηκαν δύο φορές τα τελευταία χρόνια, έχουν οδηγήσει σε απόγνωση τους υποψήφιους αγοραστές και σε κατάρρευση την αγορά αυτοκινήτου, η οποία τα τελευταία τρία τέσσερα χρόνια έχει απολέσει περισσότερες από 80.000 θέσεις εργασίας.

ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.

Επιλυση της διαφορας για ΑΟΖ με κανονα την αρχη της Μεσης Γραμμης.

 Σε τυχόν συνυποσχετικό για επίλυση της διαφοράς οριοθέτησης Υφακοκρηπίδας και ΑΟΖ με την Τουρκία στο Διεθνες Δικαστηριο της Χαγης πρέπει να...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πηγή: Λογισμικό "Σήμερα"